Jump to content

Mta San Andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, Ik heb een vraag: Is er ook een online Deathmatch versie voor Gta San Andreas? Ik heb nu de race versie maar ik kon zelf geen DM vinden. Als er een DM bestaat zouden jullie dan de link van de download willen geven?

Vriendelijke Groeten,

GtaSlave :sigaar:

Geplaatst:

Ja, die is er zeker. Deze mod heeft San Andreas Multi Player (oftewel SA:MP). Je kunt hem op deze site downloaden. Ga links naar 'Downloads' dan druk je op 'SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey' of op 'SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage'

Nadat je hem geinstalleerd hebt gaat alles wel vanzelf, het is erg makkelijk om ingame te komen. (Druk linksonder in de client wel op 'internet'. Maar dat zie je dan wel ;) Voor meer vragen moet je in het SA:MP fora kijken.

Er komt trouwens ook nog een deathmatch versie van MTA uit, maar zo als het er nu uitziet gaat dat nog heel lang duren :(

Succes ermee!

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, die is er zeker. Deze mod heeft San Andreas Multi Player (oftewel SA:MP). Je kunt hem op deze site downloaden. Ga links naar 'Downloads' dan druk je op 'SA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey' of op 'SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarage'

Nadat je hem geinstalleerd hebt gaat alles wel vanzelf, het is erg makkelijk om ingame te komen. (Druk linksonder in de client wel op 'internet'. Maar dat zie je dan wel ;) Voor meer vragen moet je in het SA:MP fora kijken.

Er komt trouwens ook nog een deathmatch versie van MTA uit, maar zo als het er nu uitziet gaat dat nog heel lang duren :(

Succes ermee!

Oke, ik heb de race versie al! Jammer dat de Deathmatch er nog niet is :(

Maar kan ik de Race Versie erop laten staan? als ik deze installeer? Edit: Ja, dat kan:) zelf uitgevonden!

Edit2: ik kreeg zo foutmelding dus heb ik de samp map replaced en nu werkt het bedankt!!!

Vriendelijke Groeten,

GtaSlave :sigaar:

Bewerkt: door GtaSlave

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...