jaah90 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 ik heb sinds kort de med v.032 en ik heb al een Duitse video tutorial gevolgd en ben er in geslaagd om een tweede boom te plaatsen Maar nou heb ik het volgende nodig: De IDE, IPL en scene van de Discotheek. Ik wil daar de bestaande discolampen kopieren en tovoegen zodat je echt iets spectaculairs vind, maar hoe krijg ik dat interior in de med te zien? Dank u Reageren
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Pfff... kijk eens op Wikigta voor de coordinaten daarvan en zoek het zo op? Reageren
jaah90 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 WikiGTA Club Alleen ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik nu aan de betreffende files kan komen. in ieder geval, bedankt Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik zie dat de club interiror praktisch boven de club in de eerste stad zit. Ik zal kijken of ik in die .IPL helemaal omhoog kan en hem daar kan zien Reageren
Jarno Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Je hebt een aantal aparte interior IPLs. Je herkent ze meestal met het woord interior erin. En ze zitten inderdaad hoog in de lucht. Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Moet ik even gaan zoeken. 2 vragen: Heb je in med een soort van teleporter met coordinaten? Of heb je een overzichtsmap ofzo? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Moet ik even gaan zoeken.2 vragen: Heb je in med een soort van teleporter met coordinaten? Of heb je een overzichtsmap ofzo? Nee helaas niet. MEd is er alleen voor het plaatsen van objecten. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Moet ik even gaan zoeken.2 vragen: Heb je in med een soort van teleporter met coordinaten? Of heb je een overzichtsmap ofzo? Nee helaas niet. MEd is er alleen voor het plaatsen van objecten. Heb je ook niet een tool om dingen te verplaatsen of kan dat daarmee ook ? Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Verplaatsen kan ook. Maar bij Med 0.32 zie je rechtsonder coordinaten. Dus kan ik niet op een of andere manier coordinaten invoeren? {ik heb de interior ipl's al gevonden, maar aangezien ze zo ver uit elkaar staan gaat het moeilijk} Rusty hemel H maar in welke IPL zit die? Bewerkt: 29 mei 2007 door jaah90 Reageren
jaah90 Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Het is me ondertussen gelukt. \Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\interior\gen_int5.ipl Reageren
GTA_XP Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Het is me ondertussen gelukt.\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\interior\gen_int5.ipl Probeer dan eens te testen. Sommige objecten die in een interior zitten kunnen voor een crash zorgen. Als dat zo is, moet je een andere leuke objecten bedenken. Reageren
jaah90 Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Het is me ondertussen gelukt.\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\interior\gen_int5.ipl Probeer dan eens te testen. Sommige objecten die in een interior zitten kunnen voor een crash zorgen. Als dat zo is, moet je een andere leuke objecten bedenken. Ja zoiets ben ik al tegengekomen. 2 dingen: 1} Jammer genoeg zijn de discolampen niet apart, maar zeg maar in het gebouw. {dubbel click discolamp, heel gebouw geselected. 2} Als ik een box wil kopieren dan krijg ik een soort van crash, maar dat komt door de Just In Time Debugger van Microsoft Visual Studio. Ik weet niet of dat er mee samenhangt, maar goed. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Het is me ondertussen gelukt.\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\interior\gen_int5.ipl Probeer dan eens te testen. Sommige objecten die in een interior zitten kunnen voor een crash zorgen. Als dat zo is, moet je een andere leuke objecten bedenken. Ja zoiets ben ik al tegengekomen. 2 dingen: 1} Jammer genoeg zijn de discolampen niet apart, maar zeg maar in het gebouw. {dubbel click discolamp, heel gebouw geselected. 2} Als ik een box wil kopieren dan krijg ik een soort van crash, maar dat komt door de Just In Time Debugger van Microsoft Visual Studio. Ik weet niet of dat er mee samenhangt, maar goed. Zet dan de Microsoft Visual Studio uit. En verzin een andere buiten de interior object. Er zijn wel erg veel die leuk zijn. Of zet anders de lampen neer. Niet de lantaarns maar de kleine. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.