Jump to content

Wat verwachten jullie van de multiplayer functie?


michaelfivez

Recommended Posts

Wat verwachten jullie van de online functie?

Rockstar heeft al gezegd dat ze niet van plan zijn om voor de komende GTA's een soort deatchmatch multiplayer te doen (dit zeiden ze al voor de stories en daar was de multiplayer wel deatchmatch achtig, dus misschien bedoelden ze de grotere GTA's of zijn ze gewoon van gedachten veranderd). Verder zijden ze ook dat de sprong naar online misschien een even grote stap is als van 2D naar 3D gaan (wat ik betwijfel).

Wat vinden jullie?

Bewerkt: door Joriz
onderwerp titel verduidelijkt
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • Klokkie89

    4

  • TomHagen

    3

  • Romal

    3

Ik hoop dat de sprong van online zelfde als 2d naar 3d wordt.

San Andreas online is al hartstikke en als rockstar de online functie zelf zou maken zou het nog leuker worden.

Wat ik zelf hoop (zal wel niet waar zijn) is dat ze het MTA:DM team hebben ingehuurd om een online functie te maken en dat dit de reden is dat MTA:DM zo laat uitkomt, maar ik weet wel zeker dat dit niet is.

Verder hoop ik wel dat er verschillende dingen in komen net als in de stories en niet alleen DM of alleen race.

Link to comment
Delen op andere websites

Online hoeft van mij niet per se. Daar komen toch alleen maar cheaters en hackers van. Ik houd het wel gewoon op een perfect singleplayer leventje met Niko :D

Mij lijkt het online juist één van de belangrijkste nieuwe functies. En op Xbox live kan iig niet gecheat worden, en als het je toch zou lukken krijg je daar gelijk een ban die het serienummer van je xbox blokkeert om ooit nog online te kunnnen. Ik weet niet hoe dit is geregeld bij het online spelen op de ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Hooplijk komt deze functie in GTA IV!

Want dat zou erg vet zijn vind ik.

En verder vind ik het zelf leuk om online te spelen tegen andere.

Zoals bij Fifa,Pes,battlefield enz enz. Is lachuh! vooral als je de singelplayer zat bent. :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hooplijk komt deze functie in GTA IV!

Want dat zou erg vet zijn vind ik.

En verder vind ik het zelf leuk om online te spelen tegen andere.

Zoals bij Fifa,Pes,battlefield enz enz. Is lachuh! vooral als je de singelplayer zat bent. :eten:

je hoeft er niet eens op te hopen hoor! :puh: het is namelijk al lang bevestigd door rockstar dat ze er meerdere multiplayer types in zullen zetten. Welke dat zijn is nog niet bekend, ze kijken nog wat het beste sanenloopt met de verhaallijn.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij gewoon Ultieme LOL om een grote online deathmatch á la Liberty City Survivor te kunnen houden met je vrienden. Er hoeven niet per se 30 mensen in ofso, met z'n 6-en is ook leuk.

En dit kan met de technologie van de PS3 gewoon makkelijk, dus R* kan het er best in stoppen, maar vind dit overbodig/is er te lui voor/wil dit nog bewaren voor het volgende deel.

We zullen het wel zien... maar ik vraag mezelf wel af wat je in godsnaam online wou gaan doen, als er geen deathmatch functie is. Hmmm... behalve online dingen aanschaffen natuurlijk.

Waar is trouwens jouw bron van al jouw info? Dat vind ik wel interresant, want ik heb nergens gelezen dat R* heeft gezegd dat met deze online functie de sprong net zo groot word als van 2D naar 3D :bonk: Klopt nix van volgens mij.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij gewoon Ultieme LOL om een grote online deathmatch á la Liberty City Survivor te kunnen houden met je vrienden. Er hoeven niet per se 30 mensen in ofso, met z'n 6-en is ook leuk.

En dit kan met de technologie van de PS3 gewoon makkelijk, dus R* kan het er best in stoppen, maar vind dit overbodig/is er te lui voor/wil dit nog bewaren voor het volgende deel.

We zullen het wel zien... maar ik vraag mezelf wel af wat je in godsnaam online wou gaan doen, als er geen deathmatch functie is. Hmmm... behalve online dingen aanschaffen natuurlijk.

Waar is trouwens jouw bron van al jouw info? Dat vind ik wel interresant, want ik heb nergens gelezen dat R* heeft gezegd dat met deze online functie de sprong net zo groot word als van 2D naar 3D :bonk: Klopt nix van volgens mij.

Deze info staat in verschillende bladen. Kijk maar is rond op internet voor samengevatte informatie uit de bladen.

En ik weet niet wie heeft gezegd dat met deze online functie de sprong net zo groot word als van 2D naar 3D, maar diegen heeft denk ik iets doorelkaar gehaald. De sprong van GTA 3 naar IV gewoon in het algemeen word volgens rockstar net zo'n grote sprong al van 1 naar 3.

Welke multiplayer functies er allemaal in zullen zitten is nog niet bekend, maar er komt multiplayer in zoals ik al had gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij gewoon Ultieme LOL om een grote online deathmatch á la Liberty City Survivor te kunnen houden met je vrienden. Er hoeven niet per se 30 mensen in ofso, met z'n 6-en is ook leuk.

En dit kan met de technologie van de PS3 gewoon makkelijk, dus R* kan het er best in stoppen, maar vind dit overbodig/is er te lui voor/wil dit nog bewaren voor het volgende deel.

We zullen het wel zien... maar ik vraag mezelf wel af wat je in godsnaam online wou gaan doen, als er geen deathmatch functie is. Hmmm... behalve online dingen aanschaffen natuurlijk.

Waar is trouwens jouw bron van al jouw info? Dat vind ik wel interresant, want ik heb nergens gelezen dat R* heeft gezegd dat met deze online functie de sprong net zo groot word als van 2D naar 3D :bonk: Klopt nix van volgens mij.

De bron is insidegamer. Maar als ze met weinig mensen doen en het is een reuzenmap... Zoals in SA:MP, je was met 5 verspreid over heel sa, 20 min reizen voor je iemand tegen komt voor een gevegd van 5 seconden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een online game mode hoeft voor mij niet. Ik denk dat GTA IV er beter af zal zijn en blijven als een singleplayer game.

Ik stem volledig mee eens met wat hierboven werd gezegd, dat er veel cheaters en hackers de onlinemodus zullen misbruiken. Dit hangt natuurlijk af van welk type onlinemodi GTA IV zal worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n grote stap als van 2D naar 3D vind ik het niet hoor; nu zijn er ook allemaal hobbyisten die dit soort multiplayer-programmaatjes ontwikkeling (bv. MTA en SA-MP). Je had geen gasten die voor de grap heel GTA 3D gingen maken.. dus zo'n moeilijk opgave is het niet voor Rockstar. Het enige waar ze mee zitten is dat de online-mode kwalitatief 'hoogstaand' moet zijn; MTA en SA-MP zijn leuk aankloten maar echt hoogstaand is het allemaal niet.

Link to comment
Delen op andere websites

khoop dat ze het er wel op zetten, want singleplayer begint na een tijdje te vervelen. gta is het ultieme spel om online te spelen, denk ik. maar het moet niet ten koste gaan van de single player ofzo, want dat is belangrijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...