Jump to content

Wat verwachten jullie van de multiplayer functie?


michaelfivez

Recommended Posts

laten we mar hopen dat R* Zelf de Multyplayer functie gaan maken. zal wel niet :duh: zal MTA wel doen maar GTAIV met gewoon op de PC komen want daarop kan je het beste Online spelen.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • Klokkie89

    4

  • TomHagen

    3

  • Romal

    3

GTAIV moet gewoon op de PC komen want daarop kan je het beste Online spelen.

Ehm, ik ben het er mee eens dat GTA IV gewoon op de pc moet uitkomen, maar je stelling dat je daar het beste online op kan spelen slaat nergens op. XBoX Live werkt ontzettend goed en het PlayStation Netwerk schijnt ook gewoon goed te werken. Dezen gaan niet echt langzamer dan pc-internet en er is niet meer lag ofzo. Het kan zijn dat jij het persoonlijk fijner vindt om met een muis en toetsenbord op internet te zitten dan met een controller op bv. XBoX Live, maar de online-functie zelf is niet echt slechter.

Anyway, van mij hoeft een multiplayerfunctie helemaal niet. Ik heb geen 360 of PS3 en aan een groots singleplayer wereldje heb ik genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha straks zie je allemaal Nico Bellic's over straat lopen. Zou je je poppetje ook van gezicht kunnen veranderen? Hoe zit dat met SA:MP? Allemaal Cj's?

keb geen idee hoe het met SA:MP zit maar als ze een online multiplayer maken moeten ze ook een aantal "poppetjes" maken die je kan kiezen, anders is het namelijk geen gezicht, alleen maar dezelfde ventjes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Gewoon zelf een mannetje maken. Of iig kunnen aankleden met vrijgespeelde kleding. Die je alleen kan vrijspelen via online multiplayer.

Hoop op 1 grote gigantische Deatmatch met 40 spelers tegelijk :Y Dat lijkt me zo vet. Beetje mekaars auto`s jatten enzow. of opblazen met je bazooka. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan je eigelijk doen in Multiplayer? Gewoon rondlopen en andere ventjes neerknallen? Of missie's en opdrachten enzo? Ik hoop dat je bepaalde ronde's hebt waarin je bepaalde missie's moet volbrengen met een paar andere mensen, en dat weer andere mensen de "tegenstander" zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is nou niet echt bepaald een game dat gebaseerd wordt op de multiplayer, dus ik verwacht dan ook niet dat ze die optie echt verder gaan uitwerken. En eerlijk gezegd kan ik daar ook niet zo mee zitten, want ik speel ook eigenlijk nooit multiplayer in GTA San Andreas. En als ik het doe, vindt ik er eigenlijk niet zo heel veel aan. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de MP is SA was ook niet zo heel mooi uitgewerkt. Maar met de next-gen consoles kan jeveel meer doen met MP-games. Iedereen kan zijn of haar console aansluiten op het internet. Dus ik zou niet begrijpen waarom ze het er niet indoen.. het is tog zeker wel vele uren/dagen/weken/maanden/jaren meer speelplezier :tu:

En al doen ze er alleen een deatmatch in, das de leukste van alle online MP games, dan ben ik al blij :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de MP is SA was ook niet zo heel mooi uitgewerkt. Maar met de next-gen consoles kan jeveel meer doen met MP-games. Iedereen kan zijn of haar console aansluiten op het internet. Dus ik zou niet begrijpen waarom ze het er niet indoen.. het is tog zeker wel vele uren/dagen/weken/maanden/jaren meer speelplezier :tu:

En al doen ze er alleen een deatmatch in, das de leukste van alle online MP games, dan ben ik al blij :dans:

ja multiplayer komt er sowieso in :puh: meerdre modussen ook.

ik denk iets zoals liberty city survivor :puh: alleen dan veel groter als het op de psp kon.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...