Jump to content

Wat verwachten jullie van de multiplayer functie?


michaelfivez

Recommended Posts

Maar de MP is SA was ook niet zo heel mooi uitgewerkt. Maar met de next-gen consoles kan jeveel meer doen met MP-games. Iedereen kan zijn of haar console aansluiten op het internet. Dus ik zou niet begrijpen waarom ze het er niet indoen.. het is tog zeker wel vele uren/dagen/weken/maanden/jaren meer speelplezier :tu:

En al doen ze er alleen een deatmatch in, das de leukste van alle online MP games, dan ben ik al blij :dans:

ja multiplayer komt er sowieso in :puh: meerdre modussen ook.

ik denk iets zoals liberty city survivor :puh: alleen dan veel groter als het op de psp kon.

Als liberty city survivor erin zou komen zou dat best wel leuk zijn want liberty cyty is best wel groot en ik denk dat er genoeg steegjes of gebouwen zijn waar je kan verstoppen. Of je gaat via een brandtrap op een dak en schiet hem dood met een sniper.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • Klokkie89

    4

  • TomHagen

    3

  • Romal

    3

Maar de MP is SA was ook niet zo heel mooi uitgewerkt. Maar met de next-gen consoles kan jeveel meer doen met MP-games. Iedereen kan zijn of haar console aansluiten op het internet. Dus ik zou niet begrijpen waarom ze het er niet indoen.. het is tog zeker wel vele uren/dagen/weken/maanden/jaren meer speelplezier :tu:

En al doen ze er alleen een deatmatch in, das de leukste van alle online MP games, dan ben ik al blij :dans:

ja multiplayer komt er sowieso in :puh: meerdre modussen ook.

ik denk iets zoals liberty city survivor :puh: alleen dan veel groter als het op de psp kon.

Als liberty city survivor erin zou komen zou dat best wel leuk zijn want liberty cyty is best wel groot en ik denk dat er genoeg steegjes of gebouwen zijn waar je kan verstoppen. Of je gaat via een brandtrap op een dak en schiet hem dood met een sniper.

Dat lijkt me nou echt tof met heel veel door heel de stad en dat je dan moet overleven..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las zojuist dat b4rtsimps0n had gepost dat er zeker multiplayer in komt mét meerdere modussen.

Dat nieuws van de meerdere modussen vind ik wel een goed idee. Vooral omdat GTA IV slechts op de Xbox 360 en de Playstation 3 (tot nu toe) uitkomt, lijkt het me leuk als ze er wat modussen bij doen die gebruik maken van het online-systeem, aangezien dat de nieuwste consoles natuurlijk niet voor niks hebben. Pas dan lijkt het me leuker. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je missies moet uitvoeren die je online gaat spelen.Dat lijkt me vet :tu:.Een gangwar online lijkt me ook wel leuk

er komen iig geen missies die je uit moet voeren die echt online moeten. dan zou je verplicht online moeten (kunnen) gamen om de verhaallijn te voltooien. Misschien komen er wel een soort speciale co-op/multiplayer missies die buiten de verhaallijn om gaan. En ja gangwar, in de vorm van team deathmatch zou een vette multiplayer modus zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

die MP modes in LCS en VCS op PSP waren al aardig uitgebreid. Miss was dat wel een voorproefje op wat komen gaat :puh: ik hoop het want er zaten wel hele leuke tussen volgens mij (heb ze nog nooit gespeeld omdat ik nooit mn psp kon koppelen an een andere).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je elkaar lekker kan afknallen en samen missies kan doen. :bier:

Inderdaad, online hoeft niet eens zo zeer, lijkt me lastig als het niet groot is in een groote stad met 16 man is ook niks. Al hoe wel :duh:

Maarja co-op missies heerlijk zou me dat lijken, maar dan wel split screen ofzo niet zoals in gta SA wat trouwens ook al best bruut was:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...