Jump to content

intelligentie


jeffreyaerox

Recommended Posts

Hoe gaat het staan met de intellegentie van de mensen en als ze in de auto rijden want bij sa is elk persoon volgens mij een mogool ofzo want die auto's slaan opeens links of rechtsaf als jij er aan komt blazen en ze rijden overal tegen op en mensen die tegen de muur aanblijven lopen :bonk:

zijn de personen in GTA IV net zo achterlijk als in SA of niet ???

P.S. weet iemand waneer de volgende trailer komt ???

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is de A.I. in IV veel beter dan in SA. Meer vooruitgang, meer kennis, betere programmeerkunsten, dus betere A.I. De mensen in SA waren inderdaad vrij dom, maar als je naar games kijkt die nu uitkomen zie je dat er in sommigen echt een geweldige A.I. zit. Het zou wel heel slecht zijn als de A.I.-kwaliteit hetzelfde zou blijven.

Die nieuwe trailer is trouwens nog niet echt officieel bekend gemaakt. Er wordt echter gezegd dat het "een dezer komende maanden" zou zijn. Lekker vaag dus. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk is de A.I. in IV veel beter dan in SA. Meer vooruitgang, meer kennis, betere programmeerkunsten, dus betere A.I. De mensen in SA waren inderdaad vrij dom, maar als je naar games kijkt die nu uitkomen zie je dat er in sommigen echt een geweldige A.I. zit. Het zou wel heel slecht zijn als de A.I.-kwaliteit hetzelfde zou blijven.

Die nieuwe trailer is trouwens nog niet echt officieel bekend gemaakt. Er wordt echter gezegd dat het "een dezer komende maanden" zou zijn. Lekker vaag dus. :puh:

oke bedank

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet dat R* begonnen is met het ontwikkelen van GTA IV toen San Andreas uitkwam, kan je verwachten op een veel hogere AI. En inderdaad waren de voetgangers, autobestuurders en meer heel dom.

Maar ik ben ervan overtuigd dat dit aspect van de game stukken beter zal zijn in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in een gamers magazine gelezen dat de voetgangers zich bewust zijn van elke stoeprand verhoginkje plassen etc. dus de AI voor voetgangers zit wel goed lijkt mij

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb in een gamers magazine gelezen dat de voetgangers zich bewust zijn van elke stoeprand verhoginkje plassen etc. dus de AI voor voetgangers zit wel goed lijkt mij

Nu ja maar de autos is ook belangrijk. En de politie :puh:. Als je een jetpack had en er was politie op ene berg reden ze zich gewoon te pletter :puh:. Ook als je boven water hing sprongen ze er allemala in terwijl ze niet kunnen zwemmen en dus verdrinken:p

Link to comment
Delen op andere websites

Blijft afwachten lijkt me. Je kan nooit met zekerheid zeggen of de AI stukken beter is totdat de feiten zijn gepresenteerd.

Zelf hoop en denk ik dat het wel wat beter is dan voorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, GTAIV mensen gaan niet zo achterlijk doen als GTA SA. Kijk, er zouden natuurlijk wel af en toe zulke dingen te voorschijn komen maar das niet erg. maar GTA SA waren ze allemaal achterlijk ja.

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

In Hitman Blood Money zijn ze heel slim. Als ze een bepaald geluid horen of merken dat ze achtervolgt worden verandert hun gedrag echt snel!

EDIT: Dit spel kwam uit Maart 2006 dus die mogelijk is er al voor eind 2007

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop zeker dat de AI veel beter wordt, maar van R* kunnen we niet anders verwachten :dans:

Wat ik vooral anders zou willen zien is dat de omgeving (andere mensen) ook kan zwemmen. Want het ziet er zo gigantisch idioot uit als mensen verdrinken als ze het water in lopen en als een gek gaan spartelen alsof ze nooit eerder water hebben gezien :bonk::duh:

Maar ode aan Rockstar :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...