Jump to content

intelligentie


jeffreyaerox

Recommended Posts

Trek je echter je geweer in een menigte, dan zal de één in paniek wegrennen, terwijl een ander zich angstig zal verstoppen. Dat element is in principe niet nieuw, maar Rockstar heeft daar wel een interessante feature aan toegevoegd. Personages hebben namelijk een geheugen. Zo zal een personage later in de game je kunnen herkennen en zich herinneren dat je het pistool trok in de menigte. Het personage zal dan ook op zijn of haar hoede zijn (of bijvoorbeeld wegrennen), ook als je jouw pistool niet hebt getrokken.

Bron

Dit hebben ze overigens uit de demo versie die ze gespeeld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Trek je echter je geweer in een menigte, dan zal de één in paniek wegrennen, terwijl een ander zich angstig zal verstoppen. Dat element is in principe niet nieuw, maar Rockstar heeft daar wel een interessante feature aan toegevoegd. Personages hebben namelijk een geheugen. Zo zal een personage later in de game je kunnen herkennen en zich herinneren dat je het pistool trok in de menigte. Het personage zal dan ook op zijn of haar hoede zijn (of bijvoorbeeld wegrennen), ook als je jouw pistool niet hebt getrokken.

Bron

Dit hebben ze overigens uit de demo versie die ze gespeeld hebben.

dat zou wel erg vet zijn, maar kvraag me af hoe dat dan werkt. werkt het op elk personage die het erzelfde uitziet ofzo? anders zouden ze elke inwoner apart moeten maken, wat dus niet zal gebeuren...

keb geen idee wat k er nou precies van moet verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunne want je kon ook mensen van gebbouwen af duwen en aan het eind valt dat poppetje en nog realistisch ook maar ik betwijfel het...

en ik betwijfel ook of R* zulke info wel vrijgeeft....

Greetz Yorko :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een filmpje die de bewegingen van de mensen in GTA IV weergeeft... Of het ook echt is weet ik niet, maar het zou echt wel goed kunnen!

http://www.youtube.com/watch?v=q5BaeEWKrRw

Ik heb een paar reacties gelezen ivm de link hierboven. De meeste reacties blijken negatief te zijn over de engine die gebruikt wordt. Ze zeggen dat het niet zeker is dat GTA IV met dezelfde zal werken.

Ik hoop alleen maar dat de voetgangers veel realistischer zullen reageren dan in de vorige GTA's.

Ik vond het altijd grappig dat wanneer je schoot, in bijv. GTA SA, dat all de voetgangers wegliepen, en dat ze vervolgens weer naar je toekwamen :bonk: .

Grtz,

Cédric

Link to comment
Delen op andere websites

je ziet hier hoe een poppetje beweegt op een heftig bewegend oppervlak bij gta kan dat hoogtens een auto zijn ik denk dat dit eerder een of ander rackdoll spelletje is van internet wat niemand kent. het is veel te grafisch ontwikkeld om als test te dienen en het is niks voor rockstar om zoiets uit te geven. maar van gta IV 99.99% zeker dat het fake is

Link to comment
Delen op andere websites

dat filmpje is van de euphoria engine die laatst is bevestigd in gta iv te worden gebruikt. Google er maar is op ofzo. Dan zul je soortgelijke demonstraties van hoe de engine werkt te zien krijgen.

Die engine zorgt er ook bijvoorbeeld voor dat je character tegen muren aan zal botsen ipv proberen door te lopen als je tegen een muur aan staat zoals bij voorgaande gta's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...