lm_obuch Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) IK ben bij de opdracht dirty lickin's waarbij je, nadat je bij auntie poulet bent geweest, verderop op het dak moet gaan staan zodat hun jou niet zien en de cubanen moet vermoorden Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar het lukt gewoon niet Op gamespot staat dat je de adrenaline pil moet nemen zodat het makkelijker wordt maar dan nog lukt het niet omdat er steeds 1 of 2 over zijn van de cubanen en de haitianen allemaal vermoord zijn ik heb het spel pas en ik vind het een superspel en alles is tot nu toe gelukt (nog niet zoveel aangezien het spel erg groot is :-) Dus wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!! Bewerkt: 9 december 2004 door lm_obuch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Hrm... Heb je het al 's geprobeerd met de Laser Scope Sniper? Daarmee kan je zeven keer achter elkaar schieten, dat gaat stukken vlotter (addertje onder het gras: Ik weet uit mijn hoofd niet of je binnen een bepaalde tijd op dat gebouwtje moet klaarstaan, zo ja, dan gaat het misschien niet, want dan kan je geen ander wapen halen. Als je hem voorde missie haalt wordt hij vervangen met de sniper die je krijgt...) Het is heel belangrijk om vooral rustig te schieten: Beter één keer goed mikken dan drie keer fout. Wanneer je hurkt kan je beter richten. Ook kan je in- en uitzoomen met de sniper. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lm_obuch Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik heb stiekem die cheats voor bepaalde dingen dus das wel handig haha ik ga het eens proberen hartstikke bedankt in ieder geval mocht het niet lukken dan zie ik het dan wel weer haha :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Kijk wel uit met cheats, eh? Als je cheats gebruikt kan je GTA VC niet meer 100% uitspelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lm_obuch Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 oh dat wist ik niet ik heb gta vc op de ps2 maar als je hem saved gaan de cheats wel verloren en moet je het dus weer opnieuw invoeren als je weet gaat spelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 oh dat wist ik nietik heb gta vc op de ps2 maar als je hem saved gaan de cheats wel verloren en moet je het dus weer opnieuw invoeren als je weet gaat spelen Dan moet je de code FIGHTFIGHTFIGHT maar eens invoeren. Dan blijven de mensen altijd maar vechten met elkaar en houden ze nooit op. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 waarom speel je met cheats? het is gewoon zonde van je geld en spel ______________________________________ Pak een Minigun, zorg wel dat je 100 aspirine hebt en armor als je eenmaal op het dak bent moet je {HEEL} goed kijken wie je moet killen. Even later komen er 8 mannen aan. ( niet van jou leger of hoe dat mag heten) Schiet ze dood en je hebt het missie gehaald! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 waarom speel je met cheats? het is gewoon zonde van je geld en spel ______________________________________ Pak een Minigun, zorg wel dat je 100 aspirine hebt en armor als je eenmaal op het dak bent moet je {HEEL} goed kijken wie je moet killen. Even later komen er 8 mannen aan. ( niet van jou leger of hoe dat mag heten) Schiet ze dood en je hebt het missie gehaald! Misschien doet hij het net zoals ik, de ene save zonder, en de andere mét codes. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik doe gewoon wapencode ga je sniperen en als er auto's met versterking aankomen moet je die auto's al in de verte kappot knallen met je mitrieur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lm_obuch Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik (zij) save en kun je altijd weer opnieuw invoeren op elk moment van gamespot gehaald staat alles op van elk spel en btw HET IS GELUKT hehe haha Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Die missie is makkelijk.. <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 waarom speel je met cheats? het is gewoon zonde van je geld en spel ______________________________________ Pak een Minigun, zorg wel dat je 100 aspirine hebt en armor als je eenmaal op het dak bent moet je {HEEL} goed kijken wie je moet killen. Even later komen er 8 mannen aan. ( niet van jou leger of hoe dat mag heten) Schiet ze dood en je hebt het missie gehaald! Misschien doet hij het net zoals ik, de ene save zonder, en de andere mét codes. ja, dat kan. jou manier is een goeie baffie! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lm_obuch Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Die missie is makkelijk.. <_< als je het eenmaal weet wel ja :-) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Die missie is makkelijk.. <_< als je het eenmaal weet wel ja :-) Of als je gewoon een goeie hand-oog coordinatie heb... Counter-Strike 3 jaar gespeeld... fun, anyone??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eradamas Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Als er een aantal nieuwe cubans komen, die in 1 rij lopen, pak je je shotgun en schiet je ze neer. Dan kunnen de meest haitians het wel zelf af.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts