Jump to content

Hulp nodig bij Dirty Lickin's

lm_obuch

Recommended Posts

Je moet in ieder geval niet vergeten de vertraag-blimp onderaan de trap te pakken, dan is het veel makkelijker en die bus moet je gewoon met een M4 kapot paffen en die rij Cubanen die er even later aan komt joggen ook. Je moet proberen wel eerst degene met zo'n zwaard dood te knallen omdat die nog de meeste problemen op gaat leveren.

Delen op andere websites

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lm_obuch

9

• Baffie

8

• -Spijker-

3

• Lantyz

2

dat richten blijft een beetje onhandig vind ik met de dualshock maar heb het nu wel aardig onder de knie

en zoals ik al zei het is gelukt

alle andere missies zijn een eitje had alleen met deze wat problemen

heb het spel al zo goed als uit

Delen op andere websites

Vind je die missie nou echt zo moeilijk, daar snap ik niks van. Had je dan geen problemen met The Driver, maar alleen maar met die ene missie. Had ik eerst ook met Demolition Man omdat ik een laptoptoetsenbord had. Dan wordt je soms zó woest dat je de hele PC kapot wilt slaan.

Delen op andere websites

Vind je die missie nou echt zo moeilijk, daar snap ik niks van. Had je dan geen problemen met The Driver, maar alleen maar met die ene missie. Had ik eerst ook met Demolition Man omdat ik een laptoptoetsenbord had. Dan wordt je soms zó woest dat je de hele PC kapot wilt slaan.

Ja, dat ene missie is wel makkelijker dan' The driver' of een andere. ;)

Pak gewoon de Sniper Rifle, en kijk goed. ;)

Delen op andere websites

Bij the Driver is het ook zo rottig dat je met codes nóg niks kan beginnen. Eerst deed ik wel eens de code PANZER want dan moest Hillary om de tank heenrijden. Maar de missie waar ik mét codes de meeste moeite éérst mee had was Bombs Away. Nu vind ik die hartstikke leuk en simpel.

Delen op andere websites

Bombs Away's missie is best wel grappig. :D

Als ik elke keer in het water splashde deed ik de code' seaways' maar ik heb het later zonder codes uitgespeeld.

Driver is ook best st*m als je Hilary kilt, dan staat er ''Mision Failed!'', maar ja Hilary heb je nodig om de missie 'The Job' te kunnen spelen alleen wordt Hilary daar dood door de :ph34r: S.W.A.T. :ph34r:

P.S. hee baffie jij bent aardig man ik kan een lekker praatje met jou hebben. :rolleyes:

Spijkertje,

Delen op andere websites

P.S. hee baffie jij bent aardig man ik kan een lekker praatje met jou hebben. 

Als je die ook al aardig vind. Hij gaat alleen maar een beetje belachelijk zitten posten om meer berichten te krijgen. Hij doet net of hij leuk is, maar ik denk zelf dat het een enorme sukkel is die amper verstand van één van de GTA's heeft. Hopen dat hij snel van het forum gegooid wordt, anders ga ik het aan één van de Administrators vragen!

[EDIT door Lantyz: 'kee, zo is het wel weer genoeg geweest. Het is nu wel duidelijk dat je dit forum wilt ontwrichten op deze kinderachtige manier. Je bent het ergens niet mee eens, spit it out of duvel op.]

Delen op andere websites

Nou mannetje of vrouwtje, dit mag je absoluut niet zeggen! ;)

Ook al misschien als baffie in het echt dom is MISSCHIEN dan doet 'i' wel aardig op het forum... dus niks te zeiken hiero.

Spijkertje,

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...