Jump to content

willard

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee :bier:

hoe kom je aan de willard, want k zat ff de walktrough door te kyken en toen zag kwam k de willard tegen maar n t spel ben k deze nog nooit tegen gekomen!! :cab:

Hoe kom je an deze auto??

Geplaatst: (bewerkt)

to bastard: neej hij heeft duidelijk 4 deuren

Bewerkt: door michelIII
Geplaatst:
en hoe kom je an de hotknife :cab: ?????

heb k ook nog nooit gezien

:bier:

De Hotknife krijg je als je alles goud hebt op de Driving School. Deze zal dan voor de Driving School spawnen. Die Driving School bevindt zich overigens in San Fierro en is beschikbaar naardat je de missie 'Deconstruction' hebt gehaald.

Geplaatst:
en hoe kom je an de hotknife :cab: ?????

heb k ook nog nooit gezien

:bier:

Een Hotknife kan je krijgen door bij de Driving School alle medailes op goud te behalen. Dan zal de Hotknife automatisch spawnen voor de Driving School.

De Hotknife rijd over straat als je de cheat 'Dure auto's' invoert.

Cheat voor PC: EVERYONEISRICH

Voor PS2: up, L1, R1, up, right, up, X, L2, X, L1

Geplaatst:

oww bedankt

maar overal goud mee halen met de driving school lukt me nooit :N helaas

Geplaatst:
oww bedankt

Ik heb ook een keer gehad toen ik Viligante missions ging doen, dat een crimineel daarin reed, je kan dan de crimineel dan gewoon eruit sleuren en dan heb je de Hotknife ook. :bier: Hij rijdt volgens mij normaal niet rond. Helaas.

Geplaatst:
oww bedankt

Sommige onderdelen zijn inderdaad wat lastig, maar ze zijn stuk voor stuk zeker wel te doen. Meestal is het gewoon oefenen. Op WikiGTA (dé GTA encyclopedie) vind je een pagina met daarop alle onderdelen. Je vind er voor alle onderdelen tips en uitleg. Daarnaast zou je ook filmpjes kunnen bekijken waarin de onderdelen worden voorgedaan, dat kan hier. Aan de hand van deze twee hulpbronnen moet je toch wel een stap dichter bij die gouden medailles gekomen zijn.

Overigens zijn er verschillende manieren om de Hotknife te krijgen. De manieren van Jow Tommy Verceti en hanneswasco kunnen onder andere, maar ik heb nog een andere manier. Met een carspawner kun je elke auto laten spawnen die je wil. Je kan een garage editor hier downloaden, hij zit inbegrepen bij de trainer. Je kiest een garage en vervolgens een auto. Met een druk op de knop zal het voertuig dan in een garage naar keus komen te staan.

Geplaatst:
oww bedankt

Sommige onderdelen zijn inderdaad wat lastig, maar ze zijn stuk voor stuk zeker wel te doen. Meestal is het gewoon oefenen. Op WikiGTA (dé GTA encyclopedie) vind je een pagina met daarop alle onderdelen. Je vind er voor alle onderdelen tips en uitleg. Daarnaast zou je ook filmpjes kunnen bekijken waarin de onderdelen worden voorgedaan, dat kan hier. Aan de hand van deze twee hulpbronnen moet je toch wel een stap dichter bij die gouden medailles gekomen zijn.

Overigens zijn er verschillende manieren om de Hotknife te krijgen. De manieren van Jow Tommy Verceti en hanneswasco kunnen onder andere, maar ik heb nog een andere manier. Met een carspawner kun je elke auto laten spawnen die je wil. Je kan een garage editor hier downloaden, hij zit inbegrepen bij de trainer. Je kiest een garage en vervolgens een auto. Met een druk op de knop zal het voertuig dan in een garage naar keus komen te staan.

En als je geen zin hebt om alles op goud bij de Driving School te halen dan kan je dat nog altijd in dit subforum aanvragen. En dan kan iemand anders het voor je doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...