Dastard Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Als ik naar een filmpje kijk stopt hij om de 2 minuten,hoe komt ditr?! Reageren
Rullez Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Voordat je een filmpje bekijkt. Dan moet hij hem eerst uploaden. Dit uplouden gaat bij jou te langzaam. Een daardoor stopt hij om de 2 min. Hoe je dit echter kan oplossen zou ik niet echt weten. Wie weet kan je het filmpje aan zetten. En dan het geluid uitzetten. En dan maar wachten tot dat hij helmaal is ge upload. Reageren
Dastard Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 maar als ik op play druk stopt hij OM DE 2 MINUten zoals 01:14 tot 01:16 ook als het filmpje geladen is!!! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Dit probleem heb ik ook weleens. Als ik met dit probleem te maken heb, dan zet ik de video op pauze en dan kijk ik of de video volledig is geupload. Ik zorg er voor dat de video volledig is geladen. Dit doe ik om zonder zorgen de hele video af te spelen. Dan druk ik weer op play en kijk ik verder naar de video. Bewerkt: 28 mei 2007 door Colonel Cortez Reageren
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Zoiets heb ik ook vaker gehad. Ik ging gewoon naar de URL (Ik selecteer dan de URL) en druk op 10x op ENTER En het werkt nog ook Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Altijd als ik een video bekijk dan druk ik op play en dan GELIJK op terugspoelen (of pause kan ook) en dan ga ik iets anders doen en dan als da video helemaal geladen is ga ik hem pas kijken. Komt in da buurt met wat Colonel Cortez doet. Bewerkt: 28 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.