Jump to content

Youtube probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Voordat je een filmpje bekijkt. Dan moet hij hem eerst uploaden. Dit uplouden gaat bij jou te langzaam. Een daardoor stopt hij om de 2 min.

Hoe je dit echter kan oplossen zou ik niet echt weten. Wie weet kan je het filmpje aan zetten. En dan het geluid uitzetten. En dan maar wachten tot dat hij helmaal is ge upload.

Geplaatst:

maar als ik op play druk stopt hij OM DE 2 MINUten zoals 01:14 tot 01:16 ook als het filmpje geladen is!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Dit probleem heb ik ook weleens. Als ik met dit probleem te maken heb, dan zet ik de video op pauze en dan kijk ik of de video volledig is geupload. Ik zorg er voor dat de video volledig is geladen. Dit doe ik om zonder zorgen de hele video af te spelen. Dan druk ik weer op play en kijk ik verder naar de video.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Zoiets heb ik ook vaker gehad. Ik ging gewoon naar de URL (Ik selecteer dan de URL) en druk op 10x op ENTER :puh:

En het werkt nog ook :?

Geplaatst: (bewerkt)

Altijd als ik een video bekijk dan druk ik op play en dan GELIJK op terugspoelen (of pause kan ook) en dan ga ik iets anders doen en dan als da video helemaal geladen is ga ik hem pas kijken.

Komt in da buurt met wat Colonel Cortez doet.

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...