yvea0 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Dit probleem heeft niets met vista te maken, want dat heb ik al geprobeert. Kijk, als ik GTA start, loopt hij vast bij het laadbalkje. Ik kon het probleem niet vinden. Ik unstall hem dus, Daarna leeg ik de GTA San andreas map. voor de zekerheid. Daarna install ik hem weer, krijg ik hetzelfde probleem :S >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA: Hardware Problemen" <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Dit probleem heeft niets met vista te maken, want dat heb ik al geprobeert.Kijk, als ik GTA start, loopt hij vast bij het laadbalkje. Ik kon het probleem niet vinden. Ik unstall hem dus, Daarna leeg ik de GTA San andreas map. voor de zekerheid. Daarna install ik hem weer, krijg ik hetzelfde probleem :S Wat voor fout krijgt je? Krijg je misschien een '.exe' fout? Je zegt tevens dat hij bij het laadscherm eruit knalt, maar bij welk laadscherm is dit? Zoals je ziet, er zijn nog vragen die je beter eerst kunt beantwoorden voordat we een eventuele oplossing voor dit probleem kunnen vinden. Mocht het overigens zo zijn dat hij eruit knalt bij het laden van een savegame, dan heb je de verkeerde versie van die savegame. Hij knalt er dan uit, en komt terug op het bureaublad. In dat geval moet je een savegame downloaden die op jou versie werkt. In het menu van GTA: San Andreas vind je je versienummer. Als er niets staat heb je V1, en V1.1. telt als V1. Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Dit probleem heeft niets met vista te maken, want dat heb ik al geprobeert.Kijk, als ik GTA start, loopt hij vast bij het laadbalkje. Ik kon het probleem niet vinden. Ik unstall hem dus, Daarna leeg ik de GTA San andreas map. voor de zekerheid. Daarna install ik hem weer, krijg ik hetzelfde probleem :S Wat voor fout krijgt je? Krijg je misschien een '.exe' fout? Je zegt tevens dat hij bij het laadscherm eruit knalt, maar bij welk laadscherm is dit? Zoals je ziet, er zijn nog vragen die je beter eerst kunt beantwoorden voordat we een eventuele oplossing voor dit probleem kunnen vinden. Mocht het overigens zo zijn dat hij eruit knalt bij het laden van een savegame, dan heb je de verkeerde versie van die savegame. Hij knalt er dan uit, en komt terug op het bureaublad. In dat geval moet je een savegame downloaden die op jou versie werkt. In het menu van GTA: San Andreas vind je je versienummer. Als er niets staat heb je V1, en V1.1. telt als V1. Ik heb v2.0 Als ik new game doe, loopt ie vast Ik heb hem gedowngrade Nu heb ik 1.0 Loopt hij weer vast bij new game :S Mijn spel sluit gewoon af. Ik heb een paar mods geïnstaleerd, maar na de mod Copland liep hij vast. Toen unstalde ik hem en instalde ik hem. en zo begon het. EDIT: soms werkt ie wel, en soms niet :S Bewerkt: 28 mei 2007 door yvea0 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Na een herinstallatie zal GTA: San Andreas als het goed is helemaal weer nieuw moeten zijn, wat dus betekent dat hij het gewoon weer zal moeten doen. Ik raad je gewoon aan hem wederom weer te verwijderen. Let er deze keer op dat alles verwijderd wordt. Kijk dus na de verwijdering of er ook bestanden zijn achtergebleven in de Rockstar Games Map. Als je dat gedaan hebt installeer je even deze patch. Vervolgens installeer je de V1 bestanden naar de volgende map: '.../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als je dit gedaan hebt, heb je volledig V1. Enkel de patch is namelijk niet voldoende. Nu raad ik je aan weer mods te installeren. Ik geef je tot slot de tip mee om een kleine selectie te maken uit de mod die je graag wilt installeren. Teveel mods leveren namelijk eerder en vakar problemen op namelijk. V1 Files: Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Na een herinstallatie zal GTA: San Andreas als het goed is helemaal weer nieuw moeten zijn, wat dus betekent dat hij het gewoon weer zal moeten doen. Ik raad je gewoon aan hem wederom weer te verwijderen. Let er deze keer op dat alles verwijderd wordt. Kijk dus na de verwijdering of er ook bestanden zijn achtergebleven in de Rockstar Games Map. Als je dat gedaan hebt installeer je even deze patch. Vervolgens installeer je de V1 bestanden naar de volgende map: '.../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Als je dit gedaan hebt, heb je volledig V1. Enkel de patch is namelijk niet voldoende. Nu raad ik je aan weer mods te installeren. Ik geef je tot slot de tip mee om een kleine selectie te maken uit de mod die je graag wilt installeren. Teveel mods leveren namelijk eerder en vakar problemen op namelijk.V1 Files: Je bestanden werken niet... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.