Jump to content

Rockstar Games bijna Failliet?

Recommended Posts

Geplaatst:

een vriend van me zei laatst dat Rockstar Games bijna Failliet is

klopt dat?

Geplaatst: (bewerkt)
een vriend van me zei laatst dat Rockstar Games bijna Failliet is

klopt dat?

Welnee man, natuurlijk niet. :schater:

Ze hebben nog miljoenen liggen en wanneer GTA IV uit is, krijgen ze nog vele cash binnen.

Nee ze gaan niet ''bijna'' failliet. :)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:

Dat is gewoon een flauwe grap, want ze hebben wel geld, maar ze lijden verlies ja, maar niet veel.

Geplaatst:

Ik denk dat het een beetje onzin is..

Een kennis van me zei ook dat ze 'bijna' failliet was gegaan door de sex dingen in San Andreas...

Dat zou kunnen kloppen, maar dan zouden ze het allang weer hebben terug verdiend met LCS en VCS

Geplaatst:

Klopt, de zogenaamde "Hot Coffee MOD " Heeft ze wat gekost.

Maar verder is Rockstar net Ahold.

Ze hebben tonnen met geld liggen.

Geplaatst:

Is die hod coffee mod niet gemaakt door iemand van dit forum?

Geplaatst:
Is die hod coffee mod niet gemaakt door iemand van dit forum?

Uhu, door onze geliefde PatrickW.

Geplaatst:

Ik zou het jammer vinden als R* failliet gaat.

Geen GTA :cry: .

Maar het is dus gelukkig niet zo. ^_^

Geplaatst:
Hij is niet gemaakt maar gevonden door Patrick_W ;)

Vertel eens wat meer over die Hot Coffee Mod.. ik hoor er veel over maar niet precies wat het is, Patrick heeft bestanden teruggevonden die sexscenes bevatte ofzo... en toen heeft dat R* geld gekost.. ik snap het niet helemaal :puh:

Geplaatst:

Rockstar gaat niet falliet. In een artikel van het magazin Wired worden de problemen bij Rockstar besproken. Uit dat artikel (van begin deze maand) kun je halen dat er management problemen zijn binnen Rockstar, die vooral voortkomen uit grote ego's van o.a. Houser. Er zijn echter wel financiële problemen bij Take2, het bedrijf dat de spellen van Rockstar uitbrengt. Hierbij moet wel gezegd worden dat Take Two Interactive in het verleden al vaker problemen heeft gehad. In 2002, na de release van goed verkopende spellen als GTA III en Max Payne zaten ze ook al in de rode cijfers.

Maar als Take2 falliet gaat zal er zeker wel een andere uitgever naar Rockstar komen om het spel voor ze op de markt te brengen.

rockstar is natuurlijk niet zo rijk als de meer zakenman image dan gamer genaamt EA. maar rockstar heeft ook wel wat kluiten liggen als je weet hoe hoog de verkoopcijfers waren van de gemmiddelde gta. mischien is dat ook wel de truuk maak van rockstar een onschuldige studio die stiekem wel veel poen heeft.

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:

sorry hoor, maar dit klopt echt niet, van het succes van alle gta's bij elkaar komen ze nu nog om in de miljoenen, en dan vergeet je andere (recente) toppers zoals Bully, Manhunt (1) en nog veel meer.

Zeg maar tegen je vriend van mij dat hij geen onzin uit moet kramen

Geplaatst:

Vertel eens wat meer over die Hot Coffee Mod.. ik hoor er veel over maar niet precies wat het is, Patrick heeft bestanden teruggevonden die sexscenes bevatte ofzo... en toen heeft dat R* geld gekost.. ik snap het niet helemaal :puh:

daar zou ik dus ook wel meer over wilen weten er zijn velen verhalen over maar ikzelf snap het niet :duh:

daar zou ik dus ook wel meer over wilen weten er zijn velen verhalen over maar ikzelf snap het niet :duh:

PatrickW heeft toch een eigen site ofzo? Misschien staat het daar. Ik weet niet of je er hier op het forum over mag praten..

Het staat trouwens ook op Wikipedia geloof ik, daar had ik het een keer gelezen..

Bewerkt: door Blue Yoshi 97
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...