Jump to content

GEZOCHT: Vice City Stunters


Thabit

Recommended Posts

Beste leden,

nadat ik het filmpje Speed Up (van PKS) heb gezien, ben ik 100% into stunten :puh: Daarom heb ik wat bedacht: VanDutch. VanDutch wordt een stungroep die om de zoveel tijd een nieuw filmpje uitbrengt met moeilijke maar wel coole tricks. Het probleem is, ik ben in mijn eentje. Daarom zoek ik nieuwe stunters! Maar.. Ik zoek geen stunters die alleen maar over een springschansje heenvliegen, maar die via auto's, muren, lantaarnpalen etc. op daken, containers etc. kunnen komen.

Denk jij dat je goed genoeg bent? Zet jouw filmpje op YouTube en laat mij er naar kijken, als ik je goed genoeg bevindt mag je erin.

/

Goodluck.

LITTLE FAQ

Stunt VanDutch online of offline

A: VanDutch speelt offline. De desbetreffende filmpjes worden naar mij gestuurd en door mij gemonteerd.

Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?

A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOS :puh:

VanDutch ook voor SA?

A: Nee, (nog) niet!

Bewerkt: door Thabit
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    17

  • Thabit

    16

  • Hanneswasco

    15

  • iamyourghost

    8

ik zou wel willen want ik ben van plan VC te kopen als ik het heb stuur ik je een PB

PS:(is dat ook mogelijk voor stunter te worden op PS2)

VanDutch springt alleen op de PC. ;)

Ik zou wel mee willen doen, 'Thabit'. Lijkt me leuk en is m'n 2de keer dat ik in een stuntgroep zit!

Ik wil wel even mededelen, VanDutch is geen multiplayer-stuntgroep maar ik ontvang de filmpjes en monteer ze.

Ik heb een beetje ervaring met bumps enzo en wil wel meedoen.

Ziet er redelijk uit, alleen beetje meer variatie had wel gemogen. VanDutch speelt wel zonder cheats/mods.

Ik zou ook wel mee willen doen, en bedoel je met dat 'via auto's springen' via een Packer of zo?

Kan, maar ook via een Cheetah, Virgo or whatever..

//ik update de hoofdpost wel even ;)\\

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou wel willen want ik ben van plan VC te kopen als ik het heb stuur ik je een PB

PS:(is dat ook mogelijk voor stunter te worden op PS2)

VanDutch springt alleen op de PC. ;)

Ik zou wel mee willen doen, 'Thabit'. Lijkt me leuk en is m'n 2de keer dat ik in een stuntgroep zit!

Ik wil wel even mededelen, VanDutch is geen multiplayer-stuntgroep maar ik ontvang de filmpjes en monteer ze.

Ik heb een beetje ervaring met bumps enzo en wil wel meedoen.

Ziet er redelijk uit, alleen beetje meer variatie had wel gemogen. VanDutch speelt wel zonder cheats/mods.

Ik zou ook wel mee willen doen, en bedoel je met dat 'via auto's springen' via een Packer of zo?

Kan, maar ook via een Cheetah, Virgo or whatever..

//ik update de hoofdpost wel even ;)\\

Er zijn geen cheats of mods gebruikt op MTA na.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook wel willen mee doen maar ik weet niet echt of ik wel goed genoeg ben...

Heb je geen filmpje dat ongeveer toont hoe goed ik moet zijn?

En we moeten dus gewoon filmpjes van stunts opsturen en jij monteert?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook wel willen mee doen maar ik weet niet echt of ik wel goed genoeg ben...

Heb je geen filmpje dat ongeveer toont hoe goed ik moet zijn?

MIJN REACTIE: Nouja, de top is toch wel bijvoorbeeld

, al is hij in SA.

En we moeten dus gewoon filmpjes van stunts opsturen en jij monteert?

MIJN REACTIE: Jep, filmpjes opnemen doe je via de REPLAY functie (F1) en zoek een mooie camerahoek uit, niet de standaard.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Advancegta die grind in je film is nep :schater: want als je start zie je de naam van de motor onder in beeld wat betekend dat je de NRG-500 op het hek heb laten spawnen en dus niet door middel van een ramp of iets dergelijks erop bent gekomen :bier: en ik zou wel mee willen doen maar men VC disk is kapot :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook wel willen mee doen maar ik weet niet echt of ik wel goed genoeg ben...

Heb je geen filmpje dat ongeveer toont hoe goed ik moet zijn?

MIJN REACTIE: Nouja, de top is toch wel bijvoorbeeld

, al is hij in SA.

En we moeten dus gewoon filmpjes van stunts opsturen en jij monteert?

MIJN REACTIE: Jep, filmpjes opnemen doe je via de REPLAY functie (F1) en zoek een mooie camerahoek uit, niet de standaard.

Count me in! Ik kan niet zo goed stunten als hun, maar ik toch wel een beetje... :)

En hoe moet je in de replay functie een andere camerahoek uitzoeken?

Link to comment
Delen op andere websites

Count me in! Ik kan niet zo goed stunten als hun, maar ik toch wel een beetje... :)

En hoe moet je in de replay functie een andere camerahoek uitzoeken?

Ik wil eerst een filmpje zien maat.

En je meot gewoon met je muis bewegen tijdens replay en dan een goede hoek uitzoeken (schuin achter ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...