Gtaboy107 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Hoelang mag het filmpje duren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Nog een vraag: Mag je het filmpje ook met Fraps maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Hoelang mag het filmpje duren? Het filmpje hoeft maar een minuutje ofzo te duren, zolang er maar stunts van kwaliteit is staan. Nog een vraag: Mag je het filmpje ook met Fraps maken? Tuurlijk, dat doe ik zelf ook. Maar het handigst is om het op te nemen terwijl je de REPLAY bekijkt. Bewerkt: 30 mei 2007 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Sorry, maar ik stop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Ik wil ook wel. Mijn filmpje komt vandaag of morgen Edit: Hier is ie: Thabit, klik hier! Bewerkt: 2 juni 2007 door David22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik wil ook wel. Mijn filmpje komt vandaag of morgenEdit: Hier is ie: Thabit, klik hier! Ziet er gelikt uit, goede stunts met de auto PB wordt zo gestuurd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. Hier is het... Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. Hier is het... Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan? Je hebt mods gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. Hier is het... Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan? Je hebt mods gebruikt? Nee, waarom? Als je bedoeld van die moto dat er niemand op zit. Ik weet zelf ook niet precies hoe het kan, maar ik deed replay en dan klikte ik gewoon eens met de rechtermuisknop en Tommy was weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. Hier is het... Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan? Je hebt mods gebruikt? Nee, waarom? Als je bedoeld van die moto dat er niemand op zit. Ik weet zelf ook niet precies hoe het kan, maar ik deed replay en dan klikte ik gewoon eens met de rechtermuisknop en Tommy was weg. Je sprong met de taxi :O Ik weet eigenlijk zelf niet eens of dat kan zonder mods, dus excuseer me als dat kan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb ook mijn filmpje afgewerkt. Let niet op de montage en muziek enzo, ik kan er niets van. Hier is het... Ik vind mijn flimpje persoonlijk niet zo super... Wat denk jij ervan? Je hebt mods gebruikt? Nee, waarom? Als je bedoeld van die moto dat er niemand op zit. Ik weet zelf ook niet precies hoe het kan, maar ik deed replay en dan klikte ik gewoon eens met de rechtermuisknop en Tommy was weg. Je sprong met de taxi :O Ik weet eigenlijk zelf niet eens of dat kan zonder mods, dus excuseer me als dat kan! Dat is gewoon de turbo-boost die je automatisch bij alle taxis krijgt wanneer je de Taxi Driver hebt uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 En als je dan springt en tegen de zijkant van een muur nog een keer springt kom je heel hoog, is ook in mijn filmpje te zien. Mag ik trouwens meedoen of niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Dat is gewoon de turbo-boost die je automatisch bij alle taxis krijgt wanneer je de Taxi Driver hebt uitgespeeld. Kan dat ook in VC? Ik dacht dat je alleen de sprong kreeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2007 Dat is gewoon de turbo-boost die je automatisch bij alle taxis krijgt wanneer je de Taxi Driver hebt uitgespeeld. Kan dat ook in VC? Ik dacht dat je alleen de sprong kreeg Dat is de sprong. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2007 Ik ben toegelaten door Thabit. Ik ben nu een VanDutch stunter! Stunters: Thabit David22 Gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.