Jump to content

GEZOCHT: Vice City Stunters


Thabit

Recommended Posts

Lijkt me ook wel leuk om mee te doen mensen :*D

@ Hanneswasco: Mooi filmpje! :bier:

@ Hieronder: Ben er mee bezig, maar het duurt nog even voor ie af is hoor (dag of 2 misschien), dus zit er tijd aan gebonden?

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gtaboy107

    17

  • Thabit

    16

  • Hanneswasco

    15

  • iamyourghost

    8

Leuk gemaakt allemaal.

Maar ik heb wel enkele opmerkingen en vragen.

opmerkingen:

Hoe komt het dat er in vele hun filmpje bovenaan fraps komt te staan ?

En fraps is een site.Hoe komt hij aan fraps bovenaan ??

vragen:

Ik heb VC voor de PS2.

En ik wil ook stunten :dans: .

Wat moet ik doen ?

Alvast bedankt :)

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe komt het dat er in vele hun filmpje bovenaan fraps komt te staan ?

En fraps is een site.Hoe komt hij aan fraps bovenaan ??

1. Zij hebben de 30 seconden versie, dan komt er bovenaan fraps te staan voor reclame. Ik heb de volledige, en daar staat niks bovenaan!

Ik heb VC voor de PS2.

En ik wil ook stunten .

Wat moet ik doen ?

Oei, ik denk dat het beeldkwaliteit niet al te best is. Misschien kan je hem voor de PC kopen? Hij is nog maar 10 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets afgesproken met GTABOY107.

Maar ik wil eerst toestemming vragen.

Ik heb gta VC voor PS2.

Dus echt mooie stunts kan ik niet opnemen :duh: .

Dus ik heb afgesproken of ik niet met GTABOY107 samen kan gaan stunten.

Ik zoek op mijn PS2 plaatsen waar hij kan stunten.Ik vertel hem dat.En hij "probeert" ze.

Als ze gelukt zijn.Geeft hij ze aan mij.En ik monteer ze.En één van ons 2 zet het stuntfilmpje dan op youtube.

En klaar is...Euhhhh....GTABOY107 en ik :puh:

Is het goed

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb iets afgesproken met GTABOY107.

Maar ik wil eerst toestemming vragen.

Ik heb gta VC voor PS2.

Dus echt mooie stunts kan ik niet opnemen :duh: .

Dus ik heb afgesproken of ik niet met GTABOY107 samen kan gaan stunten.

Ik zoek op mijn PS2 plaatsen waar hij kan stunten.Ik vertel hem dat.En hij "probeert" ze.

Als ze gelukt zijn.Geeft hij ze aan mij.En ik monteer ze.En één van ons 2 zet het stuntfilmpje dan op youtube.

En klaar is...Euhhhh....GTABOY107 en ik :puh:

Is het goed

Je stuntsfilmpje wordt dan wel je auditie ;) .

Maar ja, ik vind het goed hoor. succes.

Link to comment
Delen op andere websites

DonLeone, gtaboy107, Hanneswasco en David22 hebben een pb ontvangen. Helaas staat er in de pb aan DonLeone, gtaboy107 en David22 een foutje, ik ben vergeten Hanneswasco bij de memberlist te zetten, excuse moi. Good luck.

Link to comment
Delen op andere websites

DonLeone, gtaboy107, Hanneswasco en David22 hebben een pb ontvangen. Helaas staat er in de pb aan DonLeone, gtaboy107 en David22 een foutje, ik ben vergeten Hanneswasco bij de memberlist te zetten, excuse moi. Good luck.

Nee hoor, Hanneswasco stond er gewoon bij ;)

Ik heb alleen wel een vraagje: Waarom moeten we die éne jump per sé doen? Ik heb hem btw al opgenomen maar ik heb nog niet genoeg beeldmateriaal. Stuur het wel als ik alles heb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet? Dat MOET gewoon. Je hebt te luisteren naar Thabit. Ik heb het allang... Het is ook vet als iedereen bijna hetzelfde heeft.

Waarschijnlijk heb ik er helemaal niks mee te maken en telt mijn stem niet, maar toch wil ik even reageren. Jij zegt dat het vet is als alles hetzelfde is. Lekker origineel dan. Het kan aan mij liggen, maar als objectieve kijker vind ik het ongelofelijk saai om telkens hetzelfde te zien; ook al is het met ander weer of met een ander voertuig. Ik zou voor originaliteit gaan en zoveel mogelijk verschillende jumps proberen. Als iedereen hetzelfde heeft is het juist saai.

Ga een schooluniform dragen ofzo... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Moet? Dat MOET gewoon. Je hebt te luisteren naar Thabit. Ik heb het allang... Het is ook vet als iedereen bijna hetzelfde heeft.

Waarschijnlijk heb ik er helemaal niks mee te maken en telt mijn stem niet, maar toch wil ik even reageren. Jij zegt dat het vet is als alles hetzelfde is. Lekker origineel dan. Het kan aan mij liggen, maar als objectieve kijker vind ik het ongelofelijk saai om telkens hetzelfde te zien; ook al is het met ander weer of met een ander voertuig. Ik zou voor originaliteit gaan en zoveel mogelijk verschillende jumps proberen. Als iedereen hetzelfde heeft is het juist saai.

Ga een schooluniform dragen ofzo... :bonk:

Ik vind het ook niet vet als iedereen het zelfde heeft maar ik denk dat het wel goed zou zijn als we allemaal het zelfde hebben, dan kunnen we het beste eruit pikken voor het filmpje!

Link to comment
Delen op andere websites

IK DOE MEE!!!!!!!

Ik ben net weer begonnen met VC stunten maar het lukt alweer aardig, enkele grabs en bumps.

en gewoon verre sprongen

ik stunt met VC alleen offline, gebruik geen tools, alleen cheats zoals minderverkeer

ik stunt ook in SA

beter dan VC dat dan weer wel maar ik ben aan't oefenen

ik had een clan hebben maar 1 filmpje gemaakt xD

is hij

ik ben Esix (2e deel van het filmpje) , mijn game naam is Esix

Xfire is sseb2006

Bewerkt: door Sseb
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...