Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 San Andreas Multiplayer is ook een mod. En het gaat hier over Vice City, dus misschien kan je wel wat stunts in Vice City doen? En volgens mij zal de cheat van minder verkeer ook afgekeurt worden, want: No cheats, no mods! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 (bewerkt) San Andreas Multiplayer is ook een mod. En het gaat hier over Vice City, dus misschien kan je wel wat stunts in Vice City doen? En volgens mij zal de cheat van minder verkeer ook afgekeurt worden, want: No cheats, no mods! staat in 1e bericht paar bumps en grabs lukken alweer en ik gebruik geen mods staat er ook in EN minder verkeer zit niet eens in VC ik kan hem anders niet vinden Bewerkt: 19 juni 2007 door Sseb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 19 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 IK DOE MEE!!!!!!!Ik ben net weer begonnen met VC stunten maar het lukt alweer aardig, enkele grabs en bumps. en gewoon verre sprongen ik stunt met VC alleen offline, gebruik geen tools, alleen cheats zoals minderverkeer ik stunt ook in SA beter dan VC dat dan weer wel maar ik ben aan't oefenen ik had een clan hebben maar 1 filmpje gemaakt xD is hijik ben Esix (2e deel van het filmpje) , mijn game naam is Esix Xfire is sseb2006 Alles is in SA.. Heb ik niks aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sseb Geplaatst: 19 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2007 IK DOE MEE!!!!!!!Ik ben net weer begonnen met VC stunten maar het lukt alweer aardig, enkele grabs en bumps. en gewoon verre sprongen ik stunt met VC alleen offline, gebruik geen tools, alleen cheats zoals minderverkeer ik stunt ook in SA beter dan VC dat dan weer wel maar ik ben aan't oefenen ik had een clan hebben maar 1 filmpje gemaakt xD is hijik ben Esix (2e deel van het filmpje) , mijn game naam is Esix Xfire is sseb2006 Alles is in SA.. Heb ik niks aan. dude , dat is om te laten zien hoe ik stunt -_____- ik heb nu al 1 minuut aan grabs opgenomen in vice. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 20 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 IK DOE MEE!!!!!!!Ik ben net weer begonnen met VC stunten maar het lukt alweer aardig, enkele grabs en bumps. en gewoon verre sprongen ik stunt met VC alleen offline, gebruik geen tools, alleen cheats zoals minderverkeer ik stunt ook in SA beter dan VC dat dan weer wel maar ik ben aan't oefenen ik had een clan hebben maar 1 filmpje gemaakt xD is hijik ben Esix (2e deel van het filmpje) , mijn game naam is Esix Xfire is sseb2006 Alles is in SA.. Heb ik niks aan. dude , dat is om te laten zien hoe ik stunt -_____- ik heb nu al 1 minuut aan grabs opgenomen in vice. In VC is het toch wel ietsies anders.. -_____- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Ik wil best mee helpen met stunten ik heb fraps dus dan kan ik screens en filmpjes maken enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2007 Ik wil best mee helpen met stunten ik heb fraps dus dan kan ik screens en filmpjes maken enzo Als je mee wilt stunten, zet je eerst een filmpje van jezelf on line, en dan kan Thabit kijken of je mee mag doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 IK WIL OOK MEEDOEN IK HEB AL EEN VIDEO MAAR HOE KRIJG IK HET HIER OP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 IK WIL OOK MEEDOEN IK HEB AL EEN VIDEO MAAR HOE KRIJG IK HET HIER OP Dit kan je doen via Youtube. Eerst moet je wel een account hebben op Youtube, en daarna kan je je filmpje uploaden, en geef je ons de link. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 IK WIL OOK MEEDOEN IK HEB AL EEN VIDEO MAAR HOE KRIJG IK HET HIER OP Dit kan je doen via Youtube. Eerst moet je wel een account hebben op Youtube, en daarna kan je je filmpje uploaden, en geef je ons de link. maar dan zegt ie als ik druk op aanmelden HELAAS .OP BASIS VAN DE ONTVANGEN GEGEVENS KUNNEN WE JE NIET REGISTEREN VOOR YOUTUBE.COM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Probeer het anders even via GoogleVideo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 Stunten is gta's ben ik voor geboren( alzeg ik het zelf ) maar momenteel is mijn pc niet meer 100% en krijg ik waarschijnlijk 16 een nieuwe pc voor mij verjaardag. Dan zal ik even kijken hoe Fraps precies werkt en maak ik een filpmje die ik via een PB'tje stuur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) het is me vandaag toch gelukt een account te krijgen op youtube.com. ik heb men video geupload maar als ik kijk naar mijn account /videos staat der mislukt (ongeldige bestandsindeling) .wie weet hoe ik dit kan oplossen en altijd bij films staan der toch ook afbeeldingen dan druk je der op en dan zie je de video bij mij niet daar staat een camera op en een klok der in met de tijd op 2 uur . en als ik op men video druk komt er boven in het rood te staan de video die je hebt opgevraagd is niet beschikbaar en nog wat zoals als je het net hebt geupload kan het enkele minuten duren voordat deze is verwerkt en later gaat men film opeens weg help AUB ik wil men film laten zien Bewerkt: 15 juli 2007 door HerrieM Overdaad aan emoticons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 het is me vandaag toch gelukt een account te krijgen op youtube.com. http://nl.youtube.com/watch?v=4Q8dE3RtkBs dit is de mijne het is me vandaag toch gelukt een account te krijgen op youtube.com. http://nl.youtube.com/watch?v=4Q8dE3RtkBs dit is de mijne mag ik mee doen >>> Door HerrieM: Die dubbel post was al onnodig, maar om er ook een triple post van te maken... <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2007 Geduld, ik wou zelf wel wat commentaar geven. -Punten: -Je hebt mij bij sommige na-geaapt -Bijna steeds hetzelfde -Eentonig -Steeds de schans Ik ben zelf tegen iig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.