iamyourghost Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Geduld, ik wou zelf wel wat commentaar geven.-Punten: -Je hebt mij bij sommige na-geaapt -Bijna steeds hetzelfde -Eentonig -Steeds de schans Ik ben zelf tegen iig... maar ik kan je niet na geaapt want ik heb de jouwe nog niet eens gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Iemand anders was ook tegen jou, en ik weet niet of Thabit er nog wel is... Ik zal kijken of ik contact met hem kan opnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Iemand anders was ook tegen jou, en ik weet niet of Thabit er nog wel is... Ik zal kijken of ik contact met hem kan opnemen. WIE WAS DAN OOK TEGEN MIJ ???????????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Dat ga ik je niet zeggen, dat is prive! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Dat ga ik je niet zeggen, dat is prive! HOEZO IK WORD NIET BOOS WANT DAN KAN IK OPNIEUW BEGINNEN MET STUNTS EN HEB JE TIPS HOE IK HET DAN KAN DOEN EN BETER Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Tips, tja... Daar weet ik niet zoveel van. Ga naar verschillende plekken, pak een packer en stunt ermee. PS. Zou je misschien je Caps Lock uit willen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Tips, tja... Daar weet ik niet zoveel van. Ga naar verschillende plekken, pak een packer en stunt ermee. PS. Zou je misschien je Caps Lock uit willen doen? ok ik heb me capslock wel uit sorry voor de capslock aan te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Sry, late reactie. Ben verdwenen van die poepforum dus zal ik nog maar barweinig reageren . Ik vind je stunts niet al te best Iamyourghost. Steeds zelfde schansen en gedoe. Not accepted. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Hoe moeten we dan verder Thabit, moet iemand anders het overnemen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 18 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2007 Neen, hij zegt gewoon dat hij hier niet veel komt dus gaat hij hier ook weinig reageren, maar hij is wel nog de leider van VanDutch he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jasperbaba Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) dat filmpje van die shark ik vraag mij af wat hij aan dat spel gemod heeft want zoals iedereen die san andreas heeft weet krijg je dat zonder te modden nooit van je leven voor elkaar. bijvoorbeeld het is in SA onmogelijk om scheef over een muur of hek te grinden en, laat staan zo lang als in dat filmpje. ik wil best meedoen met jouw "stuntshows" om het zo maar ff te noemen. het lijkt me wel vet. waar ga je die filmpjes die we dan met zijn allen maken posten eigenlijk?(zodat ik weet waar ik ze kan vinden) ik moet zeker eerst een filmpje sturen hé? Bewerkt: 26 juli 2007 door jasperbaba Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Omdat Thabit hier nooit meer komt, zeg ik het maar. Je moet dus een filmpje posten van jouw eigen stunts. Daarna zal Thabit er naar kijken en zal zeggen of je binnen in de groep mag of niet. Mag je, dan zal je soms eens stunts moeten doorsturen naar Thabit en zal hij ze samenvoegen tot één mooi en groot stuntfilmpje! Waar? Hier op GTAForum.nl natuurlijk en waarschijnlijk op Youtube! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) Gast, je landing is bijna elke keer prut. Alleen met de goede kant boven komen lijkt me niet echt genoeg. Als je nu eens echt goed zou landen en niet telkens ergens tegenaan zou knallen of meters verderschuiven... Ik wil verder geen reclame geven ofzo, maar kijk eens naar dit soort stunts... Dan is jouw filmpje toch echt niks waard Edit: ow wacht, ik zie nu pas dat ik reageer op iets van een dag of 10 terug :S Bewerkt: 26 juli 2007 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 (bewerkt) staat in 1e bericht paar bumps en grabs lukken alweer en ik gebruik geen mods staat er ook in EN minder verkeer zit niet eens in VC ik kan hem anders niet vinden Geen mods?? Die radar? Dat is toch die radar van LCS? Bewerkt: 26 juli 2007 door JeGe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 29 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) !! BELANGRIJK !! Bij deze draag ik VanDuch over aan gtaboy107. Mijn motivatie/tijd is weg voor dit project. De leden van VanDutch zullen binnen enkele uren/dagen een pb ontvangen met nieuwe informatie. Dagdag. Bewerkt: 29 juli 2007 door Thabit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.