jasperbaba Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 Omdat Thabit hier nooit meer komt, zeg ik het maar. Je moet dus een filmpje posten van jouw eigen stunts. Daarna zal Thabit er naar kijken en zal zeggen of je binnen in de groep mag of niet. Mag je, dan zal je soms eens stunts moeten doorsturen naar Thabit en zal hij ze samenvoegen tot één mooi en groot stuntfilmpje! Waar? Hier op GTAForum.nl natuurlijk en waarschijnlijk op Youtube! een andere site waar ze die film kunnen uploaden is streetfire.net. is een soort youtube alleen dan speciaal voor crashes en stunts en races. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 12 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2007 een andere site waar ze die film kunnen uploaden is streetfire.net.is een soort youtube alleen dan speciaal voor crashes en stunts en races. Dan kun je net zo goed zeggen dat het ook kan via bijvoorbeeld Dailymotion, Metacafe en vele vele anderen. Maar YouTube is nu eenmaal het meest bekend en werkt ook makkelijk. Als de leider(s) heeft/hebben besloten dat het via YouTube moet, waarom zou je dan een andere pakken? Niet dat ik denk dat het veel uit maakt voor hen, zolang je het maar online zet. Anyway, je suggestie lijkt een beetje op reclame. (Ja, mijn post ook, maar ik bedoel het slechts als bekende voorbeelden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 als ik een laptop heb en er is geen sa koop is vc en dan meot ik nog leren dus wil wel mee doen p.s heb veel stunsflimpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2007 als ik een laptop heb en er is geen sa koop is vc en dan meot ik nog leren dus wil wel mee doenp.s heb veel stunsflimpjes Als je mee wilt doen, moet je eerst je filmpje posten. Dan zal gtaboy erover beslissen ofje mee mag doen. Maar aangezien hij nu op vakantie is, moet je nog even geduld hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 LEuke en Coole filmpjes hoor.. Ik moet denk ik nog ff oefenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Gaat de film nog door of is het project dood? Want heb al een tijdje niets meer gehoord. Het laatste wat ik heb vernomen was dat er problemen waren met Windows Movie Maker, het programma waarmee gemonteerd wordt... Iemand enig idee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2007 Gaat de film nog door of is het project dood? Want heb al een tijdje niets meer gehoord. Het laatste wat ik heb vernomen was dat er problemen waren met Windows Movie Maker, het programma waarmee gemonteerd wordt... Iemand enig idee? We zijn er nog mee bezig, we nemen nog allemaal op en sturen het naar gtaboy107, maar die is nu op vakantie, dus wordt er weinig gemonteerd. Het project is zeker niet dood! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOS:P maar wat als je nou een mod hebt dat je andere gebouwen krijg of scooters of wat dan ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2007 Mogen er cheats/mods of andere editing gebruikt worden?A: Nee, VanDutch speelt in de MODLOZE, CHEATLOZE en HANDLINGVERANDERINGLOOS:P maar wat als je nou een mod hebt dat je andere gebouwen krijg of scooters of wat dan ook... Dan stunt je niet op die scooter, of film je jouw stunt vanuit een hoek waarop het gemodde gebouw niet te zien is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Nou jongens, jullie kunnen kiezen: VanDutch SA Of VanDutch VC. Jullie hebben 4 dagen de tijd! Stem! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2007 Nou jongens, jullie kunnen kiezen:VanDutch SA Of VanDutch VC. Jullie hebben 4 dagen de tijd! Stem! Waarom niet gewoon beide? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2007 Nou jongens, jullie kunnen kiezen:VanDutch SA Of VanDutch VC. Jullie hebben 4 dagen de tijd! Stem! Waarom niet gewoon beide? Vind ik ook... Gemengd, of allebei appart lijkt me ook leuk? Niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Oke, dan komt VanDutch ook in San Andreas. Ik denk dat apart het handigste is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EyeOnMe Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Gaaf, zie dit topic nog maar net heb het even doorgelezen Als het voor SA uitkomt zal ik zeker willen mee doen Ik heb liever SA, want het is een nieuwer spel, meer mensen spelen het, het is bekender, meer mensen doen er stunts in, omdat SA gewoon het handigste/beste daarvoor is Als het voor SA uitkomt zal ik een stunt filmpje maken als aanvraag Ik ben iig voor SA! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 Ik heb liever SA, want het is een nieuwer spel, meer mensen spelen het, het is bekender, meer mensen doen er stunts in, omdat SA gewoon het handigste/beste daarvoor is De meerderheid van de gamers vind VC een beter spel dan SA, ook al is het wat ouder/kleiner/lelijker. De stijl en het verhaal zijn gewoon veel beter. Wat betreft stunten maakt het weinig uit. SA heeft natuurlijk meerdere stuntmogelijkheden omdat de wereld gewoon groter is, maar aan de filmpjes die tot nu toe verschenen zijn te zien, kiest iedereen voor dezelfde ramps, dus of dat nou in VC of SA is zal weinig uitmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.