EyeOnMe Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 Wat wordt het nou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2007 (bewerkt) Zucht, ik ga het niet elke keer uitleggen. We doen VICE CITY en SAN ANDREAS, maar wel apart. Je hoeft niet bij allebei, je mag ook bij 1. VICE CITY EN SAN ANDREAS doen we dus! En geen vragen verder erover. Bewerkt: 24 september 2007 door gtaboy107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 (bewerkt) Zoeken jullie nog leden? Anders meld ik me aan Voor allebei de delen uiteraard, Ik heb geen ervaring met stunten, maar het lijkt me wel leuk om zulke te dingen te gaan proberen Bewerkt: 25 september 2007 door rick.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Eerst een filmpje, dan kijk ik of ik je toelaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2007 Eerst een filmpje, dan kijk ik of ik je toelaat. Oh ok;) Ik heb op het moment nog geen materiaal.. Ik maak wel een filmpje een keer ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 23 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2007 BUMP! We zoeken nog steeds stunters, dus kom maar op met de filmpjes. Dit geld ook voor de SA afdeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 BUMP!We zoeken nog steeds stunters, dus kom maar op met de filmpjes. Dit geld ook voor de SA afdeling. Mag ik vragen hoe ver het Vice City filmpje gevorderd is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 24 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2007 Ik ben er niet mee bezig want ik heb te weinig beeldmateriaal van iedereen, ook van mijzelf dus. Van jou kreeg ik niets DonLeone dus zou je misschien wat willen geven? En ik wou graag dat elke Stunter van VanDutch FULL FRAPS HEEFT! Aan alle stunters van VanDutch: Maak nog wat stunts en geef het zoals Thabit het wou maar dan aan mij. En als je full fraps moet, PB mij maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta-CJ Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 yé gaat da nog altijd door? ik had vc op men playstation maar nu ook op mijn pc hoe moet je dan filmken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.