Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bij sprays eh..ik heb 99/100 ik ben bij wiki ze allemaal na gegaan tot de 100 maar nu moet ik nog een.. Kun je dat nergens zien welke je nog moet??

Dankje Alvast.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben nu bij sprays eh..ik heb 99/100 ik ben bij wiki ze allemaal na gegaan tot de 100 maar nu moet ik nog een.. Kun je dat nergens zien welke je nog moet??

Dankje Alvast.

Dat kan met een speciale tool. Die tool heet SAMA ('San Andreas Mission Analyser'), en je kunt ermee zien welke collectables je nog mist, en nog moet doen. Je kan hem hier downloaden. Hij is vrij gemakkelijk voor gebruik. Je hoeft enkel via openen je savegame te laden in het progamma. Vervolgens kies je de gewenste collectable, en je krijgt een map te zien met daarop de nog resterende sprays in dit geval.

@ContRa: Fixed.

Bewerkt: door -Matthijs-

Dankje Alvast.

Ja, dat kan. :Y Maar daarvoor moet je wel GTA San Andreas op de PC hebben. Speel je GTA San Andreas op de Xbox of op de PS2, dan gaat het helaas niet.

Maar stel dat je GTA San Andreas op de PC hebt, dan kun je gebruik maken van het programmatje 'SAMA'. Klik op deze link om SAMA te downloaden: Klik.

Hier een uitleg van mij hoe het werkt:

Stap 1: Download SAMA.

Stap 2: Ga naar Mijn Documenten, en open het WinRAR bestand SAMA. Dan krijg je als het goed is deze 4 bestanden te zien:

winrar8ld.png

(klik op dit plaatje om het te vergroten)

Klik dan op die onderste (sama.exe).

Stap 3: Je ziet nu als het goed is dit:

sama8rc.th.png

Klik dan op het mapje waar die groene pijl naartoe wijst. Dan krijg je je save games te zien. GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b.

Kies dan jouw save game. Hoe weet je welke save game van jou is? Dat weet je zo: Als je bij GTA SA op load game klikt, werkt het van boven naar beneden: De save game die helemaal boven aan staat, heet GTASAsf1.b, de save game die daaronder staat heet GTASAsf2.b, enz. enz.

Stap 4: Je ziet nu als het goed is dit:

sama22rm.th.png

Klik dan op 'map' (waar die gele pijl naartoe wijst).

Dan zie je als het goed is dit:

sama30wi.th.png

Vink dan 'Gang Tags Not Done' aan, en je zult op de kaart alle plekken (aangegeven met rode bolletjes) zien, waar je de gang tags nog moet sprayen. :)

Succes ermee. :)

EDIT: Te laat...

Bewerkt: door BaasB

Als ik me bestand open dan..

dan zie ik 2 van V zulke dingen staan meer niet de rest kruisjes

EDIT Ik heb hem al

Bewerkt: door ContRa
Als ik me bestand open dan.. dan zie ik 2 van V zulke dingen staan meer niet de rest kruisjes

Die 'V' betekent dat je dat goed heb afgesloten. Als er bij de streetraces dus een 'V' staat, beteken dat dat je de streetraces helemaal voltooid hebt. Maar goed, hier hoef je verder niet op te letten. Bovenin staan enkele tabbladen. Klik op het tabblad 'map', en vink dan 'Gang tags not done' aan, en de rest uit. Dit is het enige wat je hoeft te doen.

Edit: Ah je hebt hem al..

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...