Jump to content

geld verdienen


jeffreyaerox

Recommended Posts

ik hoop wel dat je op bepaalde plekken iets kan stelen of beroven , het hoeft geen 10000,- te zijn maar een hondertje soms of als je gelukt heb een 5000,- bijvoorbeeld :D

Link to comment
Delen op andere websites

Drugs handelen lijkt me erg leuk. Dat je voor iemand anders drug smokkelt. Maar als de gang waar je voor werkt erachter komt, zit je in de problemen. Dus je meot het geheim doen, maar het verdient wel iets extra's

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij wel lache. :clown:

Dan ken je ook veel geld krijgen.

In gta iv kan je juist niet zo heel veel geld verdienen. 100.000 dollar ofzo zal je waarschijnlijk niet halen in gta iv. eerder 20.000 ofzo. het verhaal in gta iv gaat niet om heel liberty city in je broekzak te hebben enzo en aan het einde tienduizenden dollars met missies te verdienen zoals bij voorgaande gta's.

rags to slightly better rags ipv rags to riches als je die uitdrukking uit het engels kent :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overvallen lijkt wel leuk.

maar als ze er een soort systeem in gooien als bij : "The Godfather" dat je winkels af kunt persen en zelf met het geld opstrijken dat levert veel meer op en is wel leuk :D

In "The Godfather" was afpersen wel leuk. Maar banken overvallen was echt veel te gemakkelijk.

Maar toch, als R* zoiets als bankovervallen in voert, of afpersing, moeten ze wel zorgen dat het na een tijdje niet begint te vervelen, zoals het in "The Godfather" na een tijdje werd.

:Y Idd het gaat vervelen :(

En als ze het té goed nadoen krijgen ze EA aan hun broek :duh:

Banken overvallen was idd heel makkelijk -> Binnenlopen paar bewakertjes neerknallen kluis opblazen en weg was je<-

En bart ik snap hem niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Overvallen lijkt wel leuk.

maar als ze er een soort systeem in gooien als bij : "The Godfather" dat je winkels af kunt persen en zelf met het geld opstrijken dat levert veel meer op en is wel leuk :D

In "The Godfather" was afpersen wel leuk. Maar banken overvallen was echt veel te gemakkelijk.

Maar toch, als R* zoiets als bankovervallen in voert, of afpersing, moeten ze wel zorgen dat het na een tijdje niet begint te vervelen, zoals het in "The Godfather" na een tijdje werd.

:Y Idd het gaat vervelen :(

En als ze het té goed nadoen krijgen ze EA aan hun broek :duh:

Banken overvallen was idd heel makkelijk -> Binnenlopen paar bewakertjes neerknallen kluis opblazen en weg was je<-

En bart ik snap hem niet :duh:

EA aan hun broek als zij iets uit een spel zouden kopieeren.. rockstargames zou eerder aan de broek van heel veel gameproducenten kunnen zitten voor het na-apen van gta..waaronder ea games.

en je hoeft m ook niet te snappen :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...