wolfjemidas Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Ik zit momenteel op 99,47% maar ik weet bij god niet wat ik nog meer moet doen. Gedaan: alle hoofdmissies alle tags alle photo ops alle horseshoes alle oysters bmx challenge chilliad challenge 1,2, en 3 nrg-500 challenge shooting range challenge alle 3 couriers alle gyms alle stadium events alle vehicle missies ( burglar, firefighter, freight train, paramedic, pimping, taxidriver, trucking, quarry valet parking en vigilante) Alle scholen (bike, boat, car en flying) alle properties export en import alle race tournaments Niet gedaan: lowrider challenge na missie op plein triathlon races girlfriends (wel een aantal op 100%, maar niet allemaal) unique jumps video games, pool, basketbal etc. Als het goed is hoeven bovenstaande niet voor 100% Ik moet wel bekennen dat ik de glitch heb gebruikt voor vigilante dat wanneer je een restaurant in loopt de boeven vanzelf dood gaan. Ligt het hieraan (want dit is geen cheat) of heb ik nog iets over het hoofd gezien? Alvast bedankt :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 hier kun je een 100% Checlist vinden, misschien heb je daar iets aan. (de Lowrider Challenge staat er WEL bij, dus misschien is dat de laatste die je moet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ja die hoort er idd bij, wat ben je al ver trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 moet je die opnieuw doen?? Dacht dat je die bij een missie al gedaan had zoals bij enkele races. PS toch alle 4 de stadium events want in las venturas zijn het er 2 greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 De lowrider challenge moet je idd opnieuwe doen na de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.