Jump to content

Verdeling Blu-Ray Disc Bekend


Certified Gangsta

Recommended Posts

Ik vond dit plaatje op internet, waar je kunt zien hoe R* de Blu-Ray Disc gaat benutten en hoe de ruimte is verdeeld...

11sw9.jpg

Zo krijg je een beetje een beeld wat je kunt verwachten qua AI en hoe gedetailleerd de characters eruit komen te zien...

Er word opvallend veel ruimte gebruikt voor Audio... terwijl R* heeft gezegd dat ze in ieder geval niet zoveel echt bestaande muziek erin gaan zetten... zou dit dat betekenen dat het spel zoveel ruimte voor Audio nodig heeft om het gebruik van MP3 op de harde schijf mogelijk te maken? Denk het wel.

Sorry, weet mijn bron niet meer...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • Certified Gangsta

    5

  • gta_rulez

    3

  • Mister.X

    2

Tzier er grappig uit! Maar wat bedoelen ze met the best?

Volgens mij staat er ''The Rest'' en niet ''The Best''.

offtopic:ja je hebt gelijk. :clown:

ontopic:leuk gevonden.Dat tekentje op het blauwe van blue Ray lijkt me wel vreemd. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je dit plaatje hebt gevonden maar het is wel zo netjes om even een bron te vermelden.

Tevens lijkt het me zeer sterk dat de gehele blue ray disc wordt volgegooid met data. 25 GB kunnen ze alleen namelijk maar vol krijgen als ze nergens compressie gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt duidelijk niet van rockstar. Nergens anders is er iets over dit te vinden. Waarschijnlijk heeft iemand dit zelf uit zn hoofd leuk getekend. En ik weet niet wat precies onder gta staat, maar het zou logischer zijn als daar IV stond. Misschien is dit zelfs nog een plaatje dat gemaakt is voor dat de tailer uit was en we wisten hoe wat en waar.

Zonder bron moet je dit dus al helemaal niet serieus nemen. En als ze 25 gb gebruiken, hoe moet het dan met de maximale 8,5 gb die ze voor de 360 kunnen gebruiken?

Lijkt me nogal onzin dit dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Onder GTA staat 'Land of the Free', zo heet het artikel over GTA:IV van het tijdschrift.

Zij zeggen ook dat dit (door de vele interviews en gesprekken) door hen zélf is samengesteld om een beeld te geven hoe groot IV gaat worden.

Jullie moeten niet gelijk met gezeik aankomen en lopen zeggen dat dit onzin is, want de meesten van jullie maken pas nutteloze topics aan. Ik kom gewoon ergens mee waar we over kunnen discussiëren. Jullie nemen het weer te serieus.

Ik heb dit ook maar ergens gevonden, weet even niet meer waar... stel nou eens dat het wel klopt?

Denk je dat tijdschriften zomaar alles kunnen publiceren zonder toestemming?

En over de Xbox 360, ik weet niet hoe ze het daar gaan oplossen.

Daar zal de verdeling net iets anders liggen. Het is toch ook vaak gezegd dat de 360 voor complicaties en limieten zorgt t.o.v. de PS3?

En over compressie... denk er eens aan dat ze wellicht niet zo veel zullen compresseren. Het is nu eenmaal mogelijk om veel meer data op een schijf te zetten. Dus waarom compresseren als het niet eens hoeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er grappig uit, vooral dat meer dan de helft van de disc audio is.

Máár:

Audio? Dat is voor:

Muziek, stem geluiden, wapens geluiden, effect geluiden, wind, regen etc...

:puh:

Tevens is er weinig game data.. Veel te weinig eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kan dat blad dat in godsnaam samenstellen, als alle bladen alleen een 15 minuten durende demo mogen spelen. Van een paar vragen van Dan Houser o.i.d. kan je dit ook niet afleiden.

En wij moeten dit niet te serieus nemen? jij noemt dit topic verdeing blu-ray disc bekend..alsof dit vast staat. sorry maar om op ons af te reageren als jij iets verkeerd neerzet vind ik nogal dom.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me erbij aan dat dit zeer onwaarheidsgetrouw is. Audio kan in verhouding nooit zoveel ruimte in beslag nemen. Bovendien is het logo erg vaag. Ook denk ik dat "the rest" een hoop meer geheugen zou moeten krijgen. Hieronder valt o.a. al het script-werk, textures en paths en dit neemt bij elkaar een hoop geheugen in beslag. Bovendien is er volgens mij, hoewel ik het fout kan hebben, nog nergens gezegd dat Rockstar inderdaad een Blu-Ray disc zou gebruiken voor GTA IV. Gewoon 2 dvd'tjes moet toch ook wel kunnen? Dat is ook nog eens veel voordeliger.

Nogal onbetrouwbaar dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe kan dat blad dat in godsnaam samenstellen, als alle bladen alleen een 15 minuten durende demo mogen spelen. Van een paar vragen van Dan Houser o.i.d. kan je dit ook niet afleiden.

En wij moeten dit niet te serieus nemen? jij noemt dit topic verdeing blu-ray disc bekend..alsof dit vast staat. sorry maar om op ons af te reageren als jij iets verkeerd neerzet vind ik nogal dom.

Het gaat toch niet om de demo, maar om GTA:IV over het algemeen? Ze praten toch heus niet alleen over de demo als ze hem interviewen. Ik heb dit topic die titel gegeven, omdat ik simpelweg geen andere titel kon verzinnen.

Dus ik zet niets 'verkeerds' neer, maar dit is wat ik gevonden heb en wat ik erover denk.

Ik sluit me erbij aan dat dit zeer onwaarheidsgetrouw is. Audio kan in verhouding nooit zoveel ruimte in beslag nemen. Bovendien is het logo erg vaag. Ook denk ik dat "the rest" een hoop meer geheugen zou moeten krijgen. Hieronder valt o.a. al het script-werk, textures en paths en dit neemt bij elkaar een hoop geheugen in beslag. Bovendien is er volgens mij, hoewel ik het fout kan hebben, nog nergens gezegd dat Rockstar inderdaad een Blu-Ray disc zou gebruiken voor GTA IV. Gewoon 2 dvd'tjes moet toch ook wel kunnen? Dat is ook nog eens veel voordeliger.

Nogal onbetrouwbaar dus.

Audio kan echt wel veel ruimte in beslag nemen. Denk aan álle geluidseffecten, zoals die van de pistolen, auto-geluiden, alle gesproken dialogen, het geluid van de levende stad e.d. noem maar op. Dat kan best oplopen.

Textures valt onder 'Models'. Scripts en Paths valt onder Game Data. En er is al vaak gezegd dat de Xbox 360 voor complicaties zorgt t.o.v. de PS3. O.a. door het gebrek aan Blu-Ray, zoek maar op. En volgens mij zijn er maar hééééél weinig spellen waar gebruik gemaakt word van 2 dvd's. Misschien is dit nodig voor de Xbox, maar zeker niet voor de PS3, omdat die Blu-Ray heeft.

Bewerkt: door Certified Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...