Jump to content

Verdeling Blu-Ray Disc Bekend


Certified Gangsta

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    6

  • Certified Gangsta

    5

  • gta_rulez

    3

  • Mister.X

    2

kdenk dat et wel ongeveer klopt, maar het zal bij elke gta toch wel ongeveer hetzelfde zijn in verhoudingen?

kdenk toch dat audio minder beslag in neemt, en animations ofzo wat meer.

Link to comment
Delen op andere websites

hmm nu ik eens naar de indeling van SA heb gekeken lijkt het inderdaad wat geloofwaardiger. Bij mij is het in SA als volgt verdeeld:

audio: 3.23 GB
data: 20.6 MB
anim: 269 MB
movies: 24.1 MB
models: 1.12 GB
text: 3.69 MB

Dit lijkt aardig te kloppen met dit beeld van die blu ray disc. Zouden de makers van die afbeelding niet gewoon naar SA hebben gekeken, maar dan op een Blu-Ray disc? Nou ja, misschien hebben ze ook wel gelijk. Als alles natuurlijk met dezelfde factor verbeterd wordt zullen de verhoudingen wel gelijk blijven neem ik aan.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nu ik zo aan die oplag dacht kwam het volgende in me op: Xbox360 :kots: krijgt exlusieve downloadbare content en als die er nouw is bij de playstation3 met zijn grote blue ray discs er nauw al standaart opstaat?

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk dat je dit plaatje hebt gevonden maar het is wel zo netjes om even een bron te vermelden.

Tevens lijkt het me zeer sterk dat de gehele blue ray disc wordt volgegooid met data. 25 GB kunnen ze alleen namelijk maar vol krijgen als ze nergens compressie gebruiken.

Blue-ray disk is 50gb, en logisch dta ze hem niet vol gaan, doen de 360 heeeft alleen DVD en da kan geen 50gb aan

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik zo aan die oplag dacht kwam het volgende in me op: Xbox360 krijgt exlusieve downloadbare content en als die er nouw is bij de playstation3 met zijn grote blue ray discs er nauw al standaart opstaat?

Dan zou het niet meer exclusief zijn hè slimmerd. En ps3 krijgt ook downloadbare content..maar dan andere.

Leuk dat je dit plaatje hebt gevonden maar het is wel zo netjes om even een bron te vermelden.

Tevens lijkt het me zeer sterk dat de gehele blue ray disc wordt volgegooid met data. 25 GB kunnen ze alleen namelijk maar vol krijgen als ze nergens compressie gebruiken.

Blue-ray disk is 50gb, en logisch dta ze hem niet vol gaan, doen de 360 heeeft alleen DVD en da kan geen 50gb aan

ja double layer. duurt nog wel even denk k voor ps3 spellen double layer blu-rays gaan gebruiken.

Bewerkt: door b4rtsimps0n
Link to comment
Delen op andere websites

wat een gedoe dan heeft playstation3 de ene exlusife part en Xbox360 :kots: de ander. maar volgens mij klopt dat niet want ik had in zoon playstation blaadje gelezen dat het helaas alleen voor de Xbox360 :kots: is :erm:

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Beide consoles krijgen verschillende downloadable content, allebei exclusief voor het console waar het voor verschijnt.

Maar zou het niet via mods en converters o.i.d. toch op allebei de consoles te verkrijgen zijn? Ik bedoel, R* kan toch niet 2 verschillende versies uitbrengen, zonder dat beide consoles de volle ervaring hebben? Dit gaat betekenen dat de één een voordeel krijgt op de ander, en dat je op een Xbox360 niet dezelfde speelervaring krijgt als op een PS3, of andersom.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij krijgen beide consoles dezelfde downloadable content of zie ik dat nou verkeerd?

Ze zeggen van niet, maar het zou wel logischer zijn. Ik kan het niet uitstaan dat ik dalijk de extra's die op Xbox Live staan moet missen omdat ik op de PS3 ga spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou niet zo leuk zijn inderdaad maar volgens mij had iemand van Sony een keer gezegd dat de playstation dezelfde downloads kreeg. Had ik gelezen op een playstation fansite.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou niet zo leuk zijn inderdaad maar volgens mij had iemand van Sony een keer gezegd dat de playstation dezelfde downloads kreeg. Had ik gelezen op een playstation fansite.

ja je zegt het zelf al..playstation fansite :puh: ps3only.nl zeker? die zijn niet zo betrouwbaar.

Het gaat over exclusieve content..als iedereen nou is begreep wat dat betekenden snapte ook iedereen gelijk dus dat het voor allebei de consoles verschillend is.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het was ps3focus.nl. Maar het stond gewoon in een gescand artikel dus niet iets wat ze zelf verzonnen.

een scan van een playstation blad dan? :puh:

want in de psm3 oid hadden ze het ook al helemaal over hoe geweldig blu-ray enzo wel niet zou gaan zijn voor de radio-selectie e.d. terwijl rockstar rekening moet houden met de 360. zulk soort dingen allemaal.

Beide consoles krijgen downloadbare content..over de 360 hebben ze gezegd dat het 'exclusive episodic content' zal zijn.

na even te hebben gegoogled voor de downloadbare content, ben ik erachter gekomen dat de downloadbare content voor de ps3 waarschijnlijk gewoon een gerucht zijn..'Eurogamer' heeft dit in oktober 2006 in de wereld gebracht en zeggen een anonieme bron te hebben die ze heeft verteld dat beide versies downloadbare content zullen krijgen.

Maar er kan meer over naar buiten zijn gekomen in de maanden erna natuurlijk. als ik er nog wat over vind zal ik het wel posten.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed zoeizo klopt jou plaatje niet

Bij de launch titels neemt een schijf nooit maar dan ook echt nooit

de gehele ruimte in beslag

ik vindt het juist veel veel te weinig voor animatie

Als je dat stukje aan animatie hebt dan gebeurt er niet veel in het spel

Toch wel leuk gevonden maar ik denk alleen niet dat het waar is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...