Jump to content

Het weer in GTA IV


wtc

Recommended Posts

Ik ben eens benieuwd wat voor soorten weer er in het spel gaan zitten? Is daar al iets over bekend? op diverse screens zie je verschillende soorten weer...

Zoals:

Een mooie heldere dag:

gallery_1_51_167557.jpg

Iets meer bewolking:

gallery_1_51_419054.jpg

Lucht dat bijna helemaal dichtzit:

gallery_1_51_382076.jpg

Regen:

gallery_80_41263.jpg

Zou er deze keer ook sneeuw inzitten?

Wat denk jij?

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    12

  • wtc

    7

  • L-Yah

    5

  • Gta-killer

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

nou ja sneeuw... het is natuurlijk ook te zien in welk seizoen het zich afspeelt natuurlijk.

maar ik denk niet dat het zich in de winter afspeelt tenzij dat er een seizoens wisseling is om de ... gamedag

maar dat betwijfel ik.

maar sneeuw is nu ook weer niet zou speciaal.

het zal er ooit wel eens inkomen. (hoop ik :sigaar: )

maar 1 ding is zeker = het weer is er een stuk op vooruit gegaan qwa detail en is veel echter. :klap::dans::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen. In Liberty City Stories zat al sneeuwmogelijkheid. Volgens mij activeerde dit alleen nooit uitzichzelf in de game. Via het cheatdevice op de psp kon je het wel activeren. Het bleef alleen niet liggen, je zag alleen sneeuwvallen en de weg werd gladder en dus moeilijker op te rijden.

Bij IV ligt het er maar net aan wanneer precies het verhaal afspeelt en hoe lang het duurt. Als het alleen in de zomer afspeelt kan je dus geen sneeuw verwachten. Maar als het meerdere seizoenen bijvoorbeeld beslaat zou het me verstandig lijken van rockstar om er sneeuw in te doen. Het is mogelijk, en het realisme word bij IV meer benadrukt dus lijkt me sneeuw dan wel logisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw lijkt mij geweldig in GTA! Jammer dat Liberty City bijna geen rivieren bevat, anders is de schaats als vervoermiddel een leuke toevoeging. Tevens zou het dan leuk zijn als de sneeuwscooter als vervoermiddel in GTA IV wordt toegevoegd :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij wel opviel is dat op de screen met mooi weer iedereen zomer kleren en korte mouwen aan had en op de screen met dichte bewolkinh had iedereen een jas aan.

In andere GTA's heb ik dit nog nooit gezien dat mensen met slecht weer jassen aan doen.

Sneeuw ligt er bijna ieder jaar in New York dus zou goed in GTA IV kunnen komen.

Ik weet alleen niet of ze het doen want het is echt heel veel werk om er voor te zorgen dat er op plekken waar iets bovenhangt geen sneeuw komt.

Het lijkt me wel leuk dat je een remweg van 200 meter krijgt op de snelweg met die sneeuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij wel opviel is dat op de screen met mooi weer iedereen zomer kleren en korte mouwen aan had en op de screen met dichte bewolkinh had iedereen een jas aan.

In andere GTA's heb ik dit nog nooit gezien dat mensen met slecht weer jassen aan doen.

Sneeuw ligt er bijna ieder jaar in New York dus zou goed in GTA IV kunnen komen.

Ik weet alleen niet of ze het doen want het is echt heel veel werk om er voor te zorgen dat er op plekken waar iets bovenhangt geen sneeuw komt.

Het lijkt me wel leuk dat je een remweg van 200 meter krijgt op de snelweg met die sneeuw.

Inderdaad!!

Hier ook mooi op te zien dat ze in zomerkledij lopen:

18.jpg

Goeie opmerking!

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

khoop dat er veel verschillend weer in zit zoals: sneeuw, hagel, regel, mist, wolken, onweer, zon enz..

maar dan wil ik ook de effecten van dat weer zien, zoals:

-mensen die wegrennen voor de regen/sneeuw :schater: ;

-auto's die zachter gaan rijden bij mist;

-sneeuw/waterplassen op de grond;

-gladder wegdek;

-en verschil in kleding, maar aan de screanshots is dat eik wel te zien ja. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij wel eens sneeuw in NY gezien? Ik volgens mij niet :duh:

Maar zou natuurlijk wel leuk zijn :dans:

Meer dan hier in elk geval!!!!! :bonk:

bewijs: 192-29542.jpg

Lol... Dat had ik niet verwacht van NY :bonk:

dan let je niet goed op films bij elke kerstfilm die in NY afspeelt sneeuwt het :puh: bijv. Home Alone..(kweet niet zeker of dat in NY maar volgens mij wel )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...