Jump to content

Het weer in GTA IV


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    12

  • wtc

    7

  • L-Yah

    5

  • Gta-killer

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

volgens mij neem je de sandbox gaming term te letterijk als er bergen met sneeuw gaan ontstaan (niet tegen iemand persoonlijk bedoelt)

Volgens mij heeft niemand gezegd dat er bergen sneeuw zullen ontstaan, dat kan overigens ook niet in NY. In NY kan iniedergeval wél genoeg sneeuw ontstaan voor een sneeuwscooter (1 meter is genoeg), dus laat die sneeuwscooters in GTA IV maar komen! :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij wel eens sneeuw in NY gezien? Ik volgens mij niet :duh:

Maar zou natuurlijk wel leuk zijn :dans:

Meer dan hier in elk geval!!!!! :bonk:

bewijs: 192-29542.jpg

Lol... Dat had ik niet verwacht van NY :bonk:

lol

Natuurlijk sneeuwt het ook in NY :bonk:

En ja het lijkt me zeer dope als dit in GTA voorkomt.Maar echt realistisch zou ik het niet kunnen noemen.Tenzij Rockstar het nu echt anders gaat aanpakken kwa seizoenen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou kunnen. In Liberty City Stories zat al sneeuwmogelijkheid. Volgens mij activeerde dit alleen nooit uitzichzelf in de game. Via het cheatdevice op de psp kon je het wel activeren. Het bleef alleen niet liggen, je zag alleen sneeuwvallen en de weg werd gladder en dus moeilijker op te rijden.

Jawel, het komt voor tijdens de missie Car Salesman. Veel mensen stoppen na level 6 omdat je de missie dan al hebt behaald. Indien je doorspeeld zal er een keer sneeuw komen. Dit is om de missie extra moeilijk te maken. De weg is namelijk gladder en zo heb je meer kans op botsingen.

Ontopic: Ik moet het nog zien, het vergt een heleboel effecten. Het moet blijven liggen en ook weer weggaan. Auto's moeten er sporen in laten, etc. Misschien krijgen we wel seizoenen want het kan niet sneeuwen waarna de zon opeens weer vrolijk schijnt en je het gevoel hebt dat het 30 graden is. In vorige GTA's kon dit wel omdat de zon gewoon na regen kán komen. Als het sneeuw, zon, sneeuw is wordt het onrealistisch. Maar wie weet, het zou een leuke toevoeging zijn als ze er de tijd aan besteden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier was eigenlijk al een topic over,maar goed.Ik denk het van wel.Het is natuurliujk relistischer,en gewoon vetter.De politie bekogelen met sneeuwballen :clown::sigaar:

lol, dat zou wel erg realistish zijn maar het zou natuurlijk wel kunnen. haha, :schater:

maar iedergeval sneeuw in gta? nee, ik denk het niet ze doen gewoon net zoals GTA SA. Smorgens mist bewolkt. smidda's heet/warm. savonds mooi helder.

maar ik kan het natuurlijk wel mis hebben!

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of ze sneeuw erin zouden doen het zou natuurlijk fantastish zijn.

maar als ze sneeuw erin den zijn er wel een paar secrets dat ze dan sneeuw scooters maken.

of dan zouden er ook sneeuwgevechten kunnen komen en misschien ook wel ijsberen :schater::clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net ook gelezen dat het weer invloed zal hebben op de handling van auto's (bron). Met regen zal de weg dus gladder dan waneer de weg droog is en misschien is dit een aanwijzing naar sneeuw dat de handling nog sterker beinvloed.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw zou echt wel leuk zijn.

Vooral als je sneeuwballen en/of ijsballen tegen iemand hoofd aan kan gooien. :schater:

Het lijkt mij ook leuk als er véél wind is. Dat je dan aan het rijden bent en dat je auto meteen naar links gaat. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw zou echt wel leuk zijn.

Vooral als je sneeuwballen en/of ijsballen tegen iemand hoofd aan kan gooien. :schater:

Het lijkt mij ook leuk als er véél wind is. Dat je dan aan het rijden bent en dat je auto meteen naar links gaat. :bonk:

Sneeuwballen gooien... Niko is 35 jaar ofzo.

Maar bloed in de sneeuw zal er wel mooi uitzien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt mij wel leuk ander weer.

In San Andreas zag de donderstorm er best wel realistisch uit.

Sneeuw is wel leuk als er ook sneeuw blijft liggen.

Nike is geen type voor Sneeuwballen.

maar misschien wel andere kinderen die dat naar elkaar gooien.

Regen lijkt me wel leuk als er ook ruitenwissers komen.

Link to comment
Delen op andere websites

dan let je niet goed op films bij elke kerstfilm die in NY afspeelt sneeuwt het bijv. Home Alone..(kweet niet zeker of dat in NY maar volgens mij wel )

Dat is idd waar, de laatste deel dan :D

Loop zeker achter met de tijd :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sneeuw lijkt me leuk! Dan komen er hopelijk ook meer botsingen en aanrijdingen! Maar het moet wel blijven liggen anders is het niet realistisch.

Lijkt echt wel leuk, maar ik vrees ervoor dat ze dat er gaan insteken...

Ik ben echt zo benieuwd naar de schademodellen!

Wat ik trouwens daarnet las:

Weather effects aren't merely for show, they will affect gameplay (such as vehicle handling)

Bron: Thegtaplace.com

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...