Jump to content

Het weer in GTA IV


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    12

  • wtc

    7

  • L-Yah

    5

  • Gta-killer

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zou wel heel leuk zijn als het ook on sneeuwen net als in cannes canem edit dat spel is ook van R* daar sneeuwde het en dan kwam er ook egt sneeuw, je kon met sneeuw ballen gooien en als je hard rende dan viel je ook geloof ik. Dus als het in dat spel zit waarom dan niet in GTA IV :eten:

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij wel opviel is dat op de screen met mooi weer iedereen zomer kleren en korte mouwen aan had en op de screen met dichte bewolkinh had iedereen een jas aan.

In andere GTA's heb ik dit nog nooit gezien dat mensen met slecht weer jassen aan doen.

Sneeuw ligt er bijna ieder jaar in New York dus zou goed in GTA IV kunnen komen.

Ik weet alleen niet of ze het doen want het is echt heel veel werk om er voor te zorgen dat er op plekken waar iets bovenhangt geen sneeuw komt.

Het lijkt me wel leuk dat je een remweg van 200 meter krijgt op de snelweg met die sneeuw.

In Gta:San Andreas, bij de missie 'Saint Row' moet je naar Liberty City en daar is het ook sneeuw en lopen ze met winterkleren.

Dus ik denk dat het gaat sneeuwen,maar dat heel de straat vol met sneeuw staat. :bonk: Dat denk ik alweer niet.

Ik denk meer smeltende sneeuw.

Link to comment
Delen op andere websites

sneeuw lijkt me wel erg leuk dat je kinderen ziet die een sneeuwbalgevecht houden en sneeuwpoppen maken en ik zag ook mensen over met regen dat er plassen komen dat dat leuk zou zijn maar dat is allang een feit dat het blijft liggen

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA: LCS zat ook al sneeuw :D

Alleen dat was voor een Autoverkoop-Zij-Missie-Dinges..

En het zou oowk vet zijn als mensen zich aanpassen met het weer :D

Zoals bij regen paraplu's dragen :D:eten::eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Sneeuw lijkt me natuurlijk het leukste ALS het erin komt. Lekker driften in de sneeuw en andere autos tegen elkaar aan zien botsen en als je een keer in de lucht schiet zodat iedereen in paniek weg wil rennen glijden ze uit :D

Maar ik ben ook wel benieuwd hoe naar de regen. Ik denk dat het er heel realistisch uit komt te zien en dat je bijvoorbeeld ook allerlij plassen langs de straten krijgt. En dat je ook echt ziet dat er minder mensen op straat zijn en mensen paraplu bij hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...