Jump to content

Het weer in GTA IV


wtc

Recommended Posts

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    12

  • wtc

    7

  • L-Yah

    5

  • Gta-killer

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

IJzel bedoel je? Bij sneeuw heeft ook ijs dus... Als je wilt stemmen op ijzel dan moet je stemmen op sneeuw.
je hebt dus ook weer, dat er op het water laagje ijs zit dat het vriest, het hoeft niet altijd te sneeuwen bij ijs
Link to comment
Delen op andere websites

IJzel bedoel je? Bij sneeuw heeft ook ijs dus... Als je wilt stemmen op ijzel dan moet je stemmen op sneeuw.

Het kan ook ijzelen (ijzel dat uit de wolken komt). Warme lucht stijgt op boven koude lucht. Als het dan gaat regenen dan moet de druppel uit de warme lucht door de koude lucht heen. De druppel word onderkoelt (het bevriest niet maar het is wel onder 0 C) en als het dan iets aanraakt dan bevriest het.

Link to comment
Delen op andere websites

sneeuw lijkt me wel erg leuk dat je kinderen ziet die een sneeuwbalgevecht houden en sneeuwpoppen maken en ik zag ook mensen over met regen dat er plassen komen dat dat leuk zou zijn maar dat is allang een feit dat het blijft liggen

ja zou idd realistisch en vet zijn:D, dat je dan die kindere een dikke ijsbal voor de hasses gooit:p maar er zijn al geruchten dat op deze screen hieronder sneeuw op de grond ligt (rechts naast de auto)

med_gallery_80_69203.jpg

wie weet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het liefst zonnig, in GTA 3 en Liberty City stories werd ik gek van die regen, ik hou daar helemaal niet van, dat komt denk ik dat ik door Vice City van GTA ben gaan houden, en het zoveel heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop echt sneeuw! Dat mensen ook echt gaan sneeuwscheppen etc etc. ,hun auto's krabben, kinderen die sneeuwbal gevechten aan het houden zijn. En als jij er 1 tegen je smoel krijgt dat je hem neer knuppelt..... Yeahhhh sneeuw wat een pret

Link to comment
Delen op andere websites

Hoop echt sneeuw! Dat mensen ook echt gaan sneeuwscheppen etc etc. ,hun auto's krabben, kinderen die sneeuwbal gevechten aan het houden zijn. En als jij er 1 tegen je smoel krijgt dat je hem neer knuppelt..... Yeahhhh sneeuw wat een pret

ik denk niet dat het zo uitgebrijd gaat worden

Link to comment
Delen op andere websites

kom op lkkr sneeuwe

lkkr op je bek gaaqn als je snel rent

sneeuw smelten mat vlamewerper

kinderen neergooien met sneeuw ballen

een granaat in een sneeuwbal veranderen en dan weg gooien XD XD XD XD XD

gladden wegen en sneeuwpopen die je kunt neerslaan en smelten (vlamenwerper)

iritante *mega-censoret* kinderen di sneeuw in je gezicht gooien

je eigen sneeuwpop maken

sneeuw rouimers

sneeuwscooters

anderen sneeuw voertuigen

winter banden in een mod shop

sneeuw ketingen

let niet op mijn speling XD XD XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...