AXIO Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik zou verbaast zijn als sneeuw en hagel er in komt, en ook al is gezegt: dat regen realistischer word, er stond ook 1 weer niet bij; vriezendweer doet je overal ijs mensen op hun bek knallen en dood gaan Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 IJzel bedoel je? Bij sneeuw heeft ook ijs dus... Als je wilt stemmen op ijzel dan moet je stemmen op sneeuw. Reageren
AXIO Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 IJzel bedoel je? Bij sneeuw heeft ook ijs dus... Als je wilt stemmen op ijzel dan moet je stemmen op sneeuw.je hebt dus ook weer, dat er op het water laagje ijs zit dat het vriest, het hoeft niet altijd te sneeuwen bij ijs Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 IJzel bedoel je? Bij sneeuw heeft ook ijs dus... Als je wilt stemmen op ijzel dan moet je stemmen op sneeuw. Het kan ook ijzelen (ijzel dat uit de wolken komt). Warme lucht stijgt op boven koude lucht. Als het dan gaat regenen dan moet de druppel uit de warme lucht door de koude lucht heen. De druppel word onderkoelt (het bevriest niet maar het is wel onder 0 C) en als het dan iets aanraakt dan bevriest het. Reageren
-IV- Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Beetje nutteloos topic? Zo kan je er maar blijven verzinnen... Bewerkt: 20 januari 2008 door -IV- Reageren
wtc Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb de screens opnieuw gepost met werkende links + regen bijgeplaatst Reageren
mastala Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 sneeuw lijkt me wel erg leuk dat je kinderen ziet die een sneeuwbalgevecht houden en sneeuwpoppen maken en ik zag ook mensen over met regen dat er plassen komen dat dat leuk zou zijn maar dat is allang een feit dat het blijft liggen ja zou idd realistisch en vet zijn:D, dat je dan die kindere een dikke ijsbal voor de hasses gooit:p maar er zijn al geruchten dat op deze screen hieronder sneeuw op de grond ligt (rechts naast de auto) wie weet Reageren
Tommy VercettII Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik heb het liefst zonnig, in GTA 3 en Liberty City stories werd ik gek van die regen, ik hou daar helemaal niet van, dat komt denk ik dat ik door Vice City van GTA ben gaan houden, en het zoveel heb gespeeld. Reageren
dj.tappie Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Hoop echt sneeuw! Dat mensen ook echt gaan sneeuwscheppen etc etc. ,hun auto's krabben, kinderen die sneeuwbal gevechten aan het houden zijn. En als jij er 1 tegen je smoel krijgt dat je hem neer knuppelt..... Yeahhhh sneeuw wat een pret Reageren
tommy007 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 ik hoop dat er sneeuw komt dat zou tof zijn Reageren
tommy007 Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Hoop echt sneeuw! Dat mensen ook echt gaan sneeuwscheppen etc etc. ,hun auto's krabben, kinderen die sneeuwbal gevechten aan het houden zijn. En als jij er 1 tegen je smoel krijgt dat je hem neer knuppelt..... Yeahhhh sneeuw wat een pret ik denk niet dat het zo uitgebrijd gaat worden Reageren
martienstar Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 kom op lkkr sneeuwe lkkr op je bek gaaqn als je snel rent sneeuw smelten mat vlamewerper kinderen neergooien met sneeuw ballen een granaat in een sneeuwbal veranderen en dan weg gooien XD XD XD XD XD gladden wegen en sneeuwpopen die je kunt neerslaan en smelten (vlamenwerper) iritante *mega-censoret* kinderen di sneeuw in je gezicht gooien je eigen sneeuwpop maken sneeuw rouimers sneeuwscooters anderen sneeuw voertuigen winter banden in een mod shop sneeuw ketingen let niet op mijn speling XD XD XD Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik wil bij onweer niet alleen flitsen maar ook blikseminslag op gebouwen enzo daarna breekt er een brand. Dat zal heel realiteit zijn en dondergeluid moet ook bij. Reageren
Swiggers Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 Ik hoop wel dat er sneeuw in komt. Zoals ik al zei: Hoe echter, Hoe beter xD Swiggers Reageren
Rickos Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 er komt geen sneeuw dat is al gezegt in de preview wel is de klok van 1 minuut per uur naar 2 minuten per uur gegaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.