Gta-killer Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Er stond in de preview dat er geen seizoenen in het spel komen. Dat wil niet zeggen dat een hagelbui niet voor kan komen en dat sneeuw onmogelijk is. Maar het zal waarschijnlijk wel niet in het spel zitten. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik vind het wel jammer dat er komt geen sneeuw Reageren
L-Yah Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Tja pech gehad dat er geen sneeuw komt. Volgende keer beter, ben blij zat als ik eindelijk gta4 kan spelen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Wat is er nou leuk aan sneeuw . Is alleen leuk als er dan ook meteen kerst is. Dat je dan de kerstman met ze rendieren in de lucht ziet vliegen en je hem dan met een bazooka neerhaalt . Sneeuwballen gevecht kan ook leuk zijn.. .. voor 1 keer dan. Dan stop ik gwn een granaat in me sneeuwbal. Krijgt de omgeving ook meteen een leuk kleurtje:D. Gladheid is ook wel leuk..... XD Reageren
L-Yah Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 [/color]'874319']Wat is er nou leuk aan sneeuw . Is alleen leuk als er dan ook meteen kerst is. Dat je dan de kerstman met ze rendieren in de lucht ziet vliegen en je hem dan met een bazooka neerhaalt . Sneeuwballen gevecht kan ook leuk zijn.. .. voor 1 keer dan. Dan stop ik gwn een granaat in me sneeuwbal. Krijgt de omgeving ook meteen een leuk kleurtje:D. Gladheid is ook wel leuk..... XD Sneeuw is leuk door de sfeer die erbij komt kijken (max payne 1), ook gladheid kan voor leuke spel elementen zorgen en moet je voorstellen hoe een plek eruit komt te zien na een goed vuurgevecht. BLOED hehe Reageren
Kenneth17 Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) Het zou wel netjes zijn Ook zou ik wel graag zo van die natuurrampjes meejmake ofzowe zoals een bliksem die inslaagt op iemand of tsunami zou wel lachen zijn dat je voor je leven moet rennen als je zo'n golf ziet aankomen . We zullen wel zien . Bewerkt: 17 februari 2008 door Kenneth17 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja,dat wil ik ook. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Wat is er nou leuk aan sneeuw . Is alleen leuk als er dan ook meteen kerst is. Dat je dan de kerstman met ze rendieren in de lucht ziet vliegen en je hem dan met een bazooka neerhaalt . Sneeuwballen gevecht kan ook leuk zijn.. .. voor 1 keer dan. Dan stop ik gwn een granaat in me sneeuwbal. Krijgt de omgeving ook meteen een leuk kleurtje:D. Gladheid is ook wel leuk..... XD Hahaha, precies ja :schater: Of een ijsbal maken en naar iemands gezicht smijten! Reageren
IronBullet Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Ik denk geen sneeuw , Maar zou wel lol zijn Reageren
Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 Zou wel leuk zijn maar niet dat hij zelf gooit maar de kinderen naar Hem gooien en dan word hij kwaad schiet hij ze voor hun hasses:P Reageren
Venzio Geplaatst: 24 februari 2008 Rapport Geplaatst: 24 februari 2008 (bewerkt) Zou wel leuk zijn maar niet dat hij zelf gooit maar de kinderen naar Hem gooien en dan word hij kwaad schiet hij ze voor hun hasses:P EDIT: Klote internet[/font] Srry dubbel post Bewerkt: 24 februari 2008 door Venzio Reageren
wtc Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Zouden er toch seizoenen inzitten? Hier zie je rechts dat er bladeren van de bomen gevallen zijn... Misschien begin van de hefst? Reageren
philip14 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Als je een R* game wilt met sneeuw erin moet je maar Bully gaan kopen Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Misschien is in spel speelt zich af in herfst? Reageren
Dinkydau Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik hoop niet dat er sneeuw in het spel komt. Sneeuw betekend winter en dat betekend dat het koud is in Liberty city. Ik heb liever allemaal mooie zonnige dagen met af en toe zwaar onweer. Als je een R* game wilt met sneeuw erin moet je maar Bully gaan kopen In de nagemaakte Liberty city van GTA San Andreas ligt er ook sneeuw. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.