Jump to content

Het weer in GTA IV


wtc

Recommended Posts

Ik hoop niet dat er sneeuw in het spel komt.

Sneeuw betekend winter en dat betekend dat het koud is in Liberty city.

Ik heb liever allemaal mooie zonnige dagen met af en toe zwaar onweer.

Als je een R* game wilt met sneeuw erin moet je maar Bully gaan kopen :puh:

In de nagemaakte Liberty city van GTA San Andreas ligt er ook sneeuw.

Alleen kan je dan geen sneeuwballen gooien

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    12

  • wtc

    7

  • L-Yah

    5

  • Gta-killer

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat dan weer net niet.

Maar ik vind het niet passen bij gta, om sneeuwballen te gooien.

Netals dat er een knop was om op je handen te lopen.

Zoiets heb je totaal niet nodig en is een keer grappig maar daarna ook niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

winter is wel echt leuk voor de sfeer van het spel....dat je met kerst iedereen met boodschappen ziet lopen is toch een leuk bij-dingetje! kinderen die aan het sleeen zijn of sneeuwpoppen aan hte maken(prachtig) en dat je in de zomer skeelerende vrouwen in bikini ziet .....hmmm geeft toch iets extra's vindt ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag bij de nieuwe screenshots, op de GTA4 site, een screenshot waarop een laagje sneeuw te zien is (volgens mij).

076.jpg

Op de weg zijn witte vlakken te zien wat lijkt op sneeuw, en ook de bovenkant van de auto, die rechts naast het stadion staat. Ook op het dak (met name de airco's) lijkt sneeuw te liggen.

Als je denkt dat het geen sneeuw is, wat verklaart dan al die witte vlakken?

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag bij de nieuwe screenshots, op de GTA4 site, een screenshot waarop een laagje sneeuw te zien is (volgens mij).

076.jpg

Op de weg zijn witte vlakken te zien wat lijkt op sneeuw, en ook de bovenkant van de auto, die rechts naast het stadion staat. Ook op het dak (met name de airco's) lijkt sneeuw te liggen.

Als je denkt dat het geen sneeuw is, wat verklaart dan al die witte vlakken?

Ze hebben die screenshot aangepast, brightness aangepast. Stond op gta4.net, die zeiden al van vergis je niet, dit is geen sneeuw maar de screenshot is lichter gemaakt.

Volgens mij is al bevestigd dat er geen sneeuw is, maar weet het niet zeker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bovenstaande afbeelding is een bewerkte foto. Was laatst al te lezen op gta4.net, waar ze ook dachten dat het sneeuw was. Er is gewoon wat met de kleuren verwacht :)

Bartsimpson was me voor :puh:

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag bij de nieuwe screenshots, op de GTA4 site, een screenshot waarop een laagje sneeuw te zien is (volgens mij).

076.jpg

Op de weg zijn witte vlakken te zien wat lijkt op sneeuw, en ook de bovenkant van de auto, die rechts naast het stadion staat. Ook op het dak (met name de airco's) lijkt sneeuw te liggen.

Als je denkt dat het geen sneeuw is, wat verklaart dan al die witte vlakken?

Het lijkt inderdaad heel veel op sneeuw, mooi gevonden! Ik hoop echt dat er sneeuw in IV komt, dat zou de game een stuk meer sfeer geven, en daar hou ik wel van in een game zoals GTA. Stel je voor Liberty City vol met sneeuw, mensen in dikke kleren, mensen en auto's die uitglijden en uitschuiven :puh:...

Een mooi voorbeeld hiervan is 'Bully' en deze game kwam uit op de PS2, dus als het daar op lukt moet het zeker op de PS3 lukken.

EDIT: In bovenstaande post staat dat het spijtig genoeg niet waar is, maar we kunnen nog blijven hopen, want Rockstar ging voor de release amper 30% van de game vrijgeven.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk door licht. Ik zie geen adem van Niko dus geen koud.

Maar dat hoef je toch niet persé te zien? Alleen als hij uitademt. En het licht lijkt mij ook niet, omdat de zon vrij laag staat en dus meer gele en rode kleuren zal hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic: mag ik ook vragen waar jullie een stadion in zien ?

Dat gebouw waar Honkers op staat, het zou ook een winkel kunnen zijn..

Trouwens over het bewerken; er stond dat het tijdschrift die foto zou hebben bewerkt. Maar deze screen komt zo van de gta site en is dus niet bewerkt.

Hier de quote van GTA4.net: 'GamePro has upped the brightness and contrast of their GTA IV images.'

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is in spel speelt zich af in herfst?

Volgens mij was dat el een feit. Het spel zou namenlijk in Oktober uitkomen. Ofetwel, de herfst. ;) Zlef heb ik nog ergens lezen dat er met de demo ofzo, weet ik veel wat dat er bevestigd was dat er geen seizoenen zijn. En ook geen sneeuw. Klik

Link to comment
Delen op andere websites

idd ze zeiden dat je adem kan zien.. maar dan moet het toch eerst koud worden?? ik denk dat het wel erg linkt naar een seizoensverandering.. en aangezien er maar 30% van de game vrijgegeven word.. zeg ik niet met zekerheid dat er geen sneeuw of iets in die richting in zit..

Link to comment
Delen op andere websites

idd ze zeiden dat je adem kan zien.. maar dan moet het toch eerst koud worden?? ik denk dat het wel erg linkt naar een seizoensverandering.. en aangezien er maar 30% van de game vrijgegeven word.. zeg ik niet met zekerheid dat er geen sneeuw of iets in die richting in zit..

volgemsij hebben ze al 70% gegeven, wat we nu al horen is al geweldig :puh:, dsu dan wordt het nog beter als we maar 30% weten :O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...