Sjorszzz Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 GTA IV is toch nagemaakt van NYC, en het is mogelijk dat er daar een pak sneeuw valt in NYC. Dus ik dacht zouden ze in GTA IV ook sneeuw in hebben gemaakt? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuw zal niet in de game komen. Wel jammer Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Dat is ook wel jammer. Lijkt me wel vet. Sneeuwballen gooien tegen mensen Bewerkt: 18 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Hoezo ben je hier zo zeker van???? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Omdat er in geen een preview/review over geschreven is en op geen een screenshot is te zien dat er sneeuw valt.. Reageren
oostzaan Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Het zou wel mooi zijn.. Maar niemant heeft het er ooit over gehad dus ik verwacht het niet.. Reageren
Giozio Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik denk niet dat er sneeuw in de game zou zitten. Maar zou wel leuk zijn. GR Giozio Reageren
nljesse Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 denk het niet miss wel dat het sneeuwt mar niet blijf liggen leek me wel lachen een bom op een sneeuw pop leggen Reageren
IV trailer Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 (bewerkt) Misschien komt er sneeuw. Alleen wel natte sneeuw denk ik, anders moeten ze alle texture's aanpassen. Overgens heb ik hier even een selectie topics gevonden wat deze helaas overbodig maakt: Het weer in GTA IV, Ook sneeuw? Neerslag en seizoenen, Welke ? Er zijn ook nog andere topics over sneeuw gemaakt, maar die zijn dicht. Het word op het forum gewaardeerd als je even de zoekfunctie gebruikt om te kijken of er al een dergelijk topic bestaat. Bewerkt: 18 april 2008 door IV trailer Reageren
TheoBerg Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuwballen gooien , kom op gasten , Niko is geen kind meer , als je hem zo ziet lijkt het wel alsof hij een midlifecrisis heeft En als er sneeuw(ballen) in komen, dan zou multiplayer toch verrot irritant zijn ? Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuwballen Pak een geweer en schiet iemand gewoon kapot. Klaar Ciao Reageren
IronBullet Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Ik denk geen sneeuw maar ik hoop het wel. dadelijk zou je bij multiplayer sneeuwballen moeten gooien XD haha Reageren
steintje Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 dadelijk zou je bij multiplayer sneeuwballen moeten gooien XD haha of wie de mooiste of liefste sneeuwpop heeft gemaakt hahahha Reageren
sanfuck Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.