Jump to content

Het weer in GTA IV

Recommended Posts

Geplaatst:
Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen

Zal inderdaad te veel werk voor ze zijn. Alhoewel andere games van Rockstar zoals Canis Canem Edit wel winters bevat. Ik neem aan dat ze het dan onnoodzakelijk vinden om sneeuw aan het landschap toe te voegen. Het voegt ook weinig toe, alleen wat gripeffecten met voertuigen, maar met sneeuwballen kun je weinig mensen om het leven brengen lijk mij zo.

• Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• studio dewolf

12

• wtc

7

• L-Yah

5

• Gta-killer

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen

Zal inderdaad te veel werk voor ze zijn. Alhoewel andere games van Rockstar zoals Canis Canem Edit wel winters bevat. Ik neem aan dat ze het dan onnoodzakelijk vinden om sneeuw aan het landschap toe te voegen. Het voegt ook weinig toe, alleen wat gripeffecten met voertuigen, maar met sneeuwballen kun je weinig mensen om het leven brengen lijk mij zo.

Ken je niet nog dat verhaal van Sedar soeares of zoiets die werd doodgeschoten vanwege het gooien van sneeuwballen, lijkt me duidelijk genoeg waar dat in GTA toe kan leiden als ik in 1x een sneeuwbal tegen mijn auto aankrijg, ik hou in het echt niet van Sneeuw tenminste niet van Nederlandse sneeuw, want onze sneeuw heeft nooit geleerd om te blijven liggen........Dus van mij hoeft het in het spel ook niet, doe mij maar een stralend blauwe lucht

Geplaatst:
dadelijk zou je bij multiplayer sneeuwballen moeten gooien XD haha :duh::cab:

of wie de mooiste of liefste sneeuwpop heeft gemaakt hahahha :clown::clown::*D

Kortom laat maar komen die sneeuw! :eten:

Geplaatst:

misschien word sneeuw wel een grote verassing.. ze zouden ook maar 30% van de game laten zien, dus het zal best kunnen:D k hoop t stiekem wel

Geplaatst:

lijkt mij ook wel coowl , ik bedoel in het echt valt er ook gewoon sneeuw , en ze willen het realitisch maken ^_^

Geplaatst:

Zou best kunnen, dat er niks over geschreven kan best zijn, want er zouden seizoenen zijn had ik gelezen?

Misschien dat ze in zomer of lente spelen, de journalisten, zodat ze de winters niet te zien krijgen.

Hoop dat er sneeuw komt, lijkt me zeer leuk en een grote verandering vergeleken met andere gta-delen.

Greetz

Geplaatst:

In GTA SA heb je wel een Missie dat je naar Liberty city moet vliegen en dan is er wel sneeuw dus je weet maar nooit, maar ik denk tog dat ze het niet in het spel doen.

Geplaatst:

Sneeuw is heel klein kans want je moet opnieuw maken maar met sneeuw bijdoen.

[/quote

en vertaal het nu even gewoon want wat daar staat snap ik echt niks van

Geplaatst:

Dat het gigantisch veel werk is om sneeuw in een level te bouwen. Je moet alles opnieuw designen, borden, auto's, hoeden van mensen, alles.

Aan de andere kant maken ze tegenwoordig alles een X aantal keer. Een lantaarnpaal wordt al heel vaak gemaakt om ze een unieke look te geven dus wat dat betreft valt het ook wel weer mee. Maar dan de voetstappen, rijsporen, bloedspetters, geluiden :7

Ikzelf denk dat het er toch niet in zit omdat het giga-veel werk is. Als je dat perfect wil maken kost dat ziekelijk veel tijd en niet perfect lijkt me geen optie omdat het dan het spel naar beneden haalt.

Ik verwacht echt geen sneeuw! Mja, lekker belangrijk echt :eten:

Geplaatst: (bewerkt)
Heb jij wel eens sneeuw in NY gezien? Ik volgens mij niet :duh:

Maar zou natuurlijk wel leuk zijn :dans:

Meer dan hier in elk geval!!!!! :bonk:

bewijs: 192-29542.jpg

Lol... Dat had ik niet verwacht van NY :bonk:

idd haha, link als je sneeuw van een "'hoge'' wolkekrabber op je hoofd krijgt ^^

btw, als er geen seizoenen zouden komen, heb je misschien wel alleen sneeuw met multiplayer

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat weersveranderingen/seizoensveranderingen nog niet voorkomen in gta 4

Maar ik weet zeker dat de volgende gta dat wel heeft.

en dat alles met die volgende gta , bijna niet van werkelijkheid te onderscheiden is.

next gen game op de ps4 (of miss nog de ps3)zo zie ik gta 5 later!

grappig om daar over na te denken,

nadat je GTA 4 zat bent, begint gta 5 weer in in zicht te komen over ander half 2 jaar denk ik, de allereerste screen

Bewerkt: door jr_maffia
Geplaatst:
Ik denk dat weersveranderingen/seizoensveranderingen nog niet voorkomen in gta 4

Maar ik weet zeker dat de volgende gta dat wel heeft.

en dat alles met die volgende gta , bijna niet van werkelijkheid te onderscheiden is.

next gen game op de ps4 (of miss nog de ps3)zo zie ik gta 5 later!

grappig om daar over na te denken,

nadat je GTA 4 zat bent, begint gta 5 weer in in zicht te komen over ander half 2 jaar denk ik, de allereerste screen

Dat is wel erg snel, anderhalf / 2 jaar. Ik denk toch dat er weer dik 3 tot 4 jaar overheen gaan. Maar in die tussentijd krijg je waarschijnlijk nog wel GTA IV: Vice City en GTA IV: San Andreas.

Zelf denk ik dat er ook geen sneeuw in zit. Zoiets groots zouden ze niet geheim houden...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...