Pennywise The Clown Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen Zal inderdaad te veel werk voor ze zijn. Alhoewel andere games van Rockstar zoals Canis Canem Edit wel winters bevat. Ik neem aan dat ze het dan onnoodzakelijk vinden om sneeuw aan het landschap toe te voegen. Het voegt ook weinig toe, alleen wat gripeffecten met voertuigen, maar met sneeuwballen kun je weinig mensen om het leven brengen lijk mij zo. Reageren
sanfuck Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Sneeuw lijkt mij niet echt logisch niet onmogelijk maar verwacht het maar niet, dat zal veel te veel werk voor ze zijn, dan moeten ze het spel nog 6 maanden uitstellen Zal inderdaad te veel werk voor ze zijn. Alhoewel andere games van Rockstar zoals Canis Canem Edit wel winters bevat. Ik neem aan dat ze het dan onnoodzakelijk vinden om sneeuw aan het landschap toe te voegen. Het voegt ook weinig toe, alleen wat gripeffecten met voertuigen, maar met sneeuwballen kun je weinig mensen om het leven brengen lijk mij zo. Ken je niet nog dat verhaal van Sedar soeares of zoiets die werd doodgeschoten vanwege het gooien van sneeuwballen, lijkt me duidelijk genoeg waar dat in GTA toe kan leiden als ik in 1x een sneeuwbal tegen mijn auto aankrijg, ik hou in het echt niet van Sneeuw tenminste niet van Nederlandse sneeuw, want onze sneeuw heeft nooit geleerd om te blijven liggen........Dus van mij hoeft het in het spel ook niet, doe mij maar een stralend blauwe lucht Reageren
wtc Geplaatst: 19 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 april 2008 dadelijk zou je bij multiplayer sneeuwballen moeten gooien XD haha of wie de mooiste of liefste sneeuwpop heeft gemaakt hahahha Kortom laat maar komen die sneeuw! Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Het zou me wel leuk lijken Reageren
mastala Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 misschien word sneeuw wel een grote verassing.. ze zouden ook maar 30% van de game laten zien, dus het zal best kunnen:D k hoop t stiekem wel Reageren
jellha Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 lijkt mij ook wel coowl , ik bedoel in het echt valt er ook gewoon sneeuw , en ze willen het realitisch maken Reageren
steintje Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 dan moet het ook blijven liggen van mij. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Zou best kunnen, dat er niks over geschreven kan best zijn, want er zouden seizoenen zijn had ik gelezen? Misschien dat ze in zomer of lente spelen, de journalisten, zodat ze de winters niet te zien krijgen. Hoop dat er sneeuw komt, lijkt me zeer leuk en een grote verandering vergeleken met andere gta-delen. Greetz Reageren
studio dewolf Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Sneeuw is heel klein kans want je moet opnieuw maken maar met sneeuw bijdoen. Reageren
IronBullet Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 In GTA SA heb je wel een Missie dat je naar Liberty city moet vliegen en dan is er wel sneeuw dus je weet maar nooit, maar ik denk tog dat ze het niet in het spel doen. Reageren
steintje Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Sneeuw is heel klein kans want je moet opnieuw maken maar met sneeuw bijdoen. [/quote en vertaal het nu even gewoon want wat daar staat snap ik echt niks van Reageren
Valkenburger Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 Dat het gigantisch veel werk is om sneeuw in een level te bouwen. Je moet alles opnieuw designen, borden, auto's, hoeden van mensen, alles. Aan de andere kant maken ze tegenwoordig alles een X aantal keer. Een lantaarnpaal wordt al heel vaak gemaakt om ze een unieke look te geven dus wat dat betreft valt het ook wel weer mee. Maar dan de voetstappen, rijsporen, bloedspetters, geluiden Ikzelf denk dat het er toch niet in zit omdat het giga-veel werk is. Als je dat perfect wil maken kost dat ziekelijk veel tijd en niet perfect lijkt me geen optie omdat het dan het spel naar beneden haalt. Ik verwacht echt geen sneeuw! Mja, lekker belangrijk echt Reageren
frankyyguy Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Heb jij wel eens sneeuw in NY gezien? Ik volgens mij niet Maar zou natuurlijk wel leuk zijn Meer dan hier in elk geval!!!!! bewijs: Lol... Dat had ik niet verwacht van NY idd haha, link als je sneeuw van een "'hoge'' wolkekrabber op je hoofd krijgt ^^ btw, als er geen seizoenen zouden komen, heb je misschien wel alleen sneeuw met multiplayer Bewerkt: 19 april 2008 door frankyyguy Reageren
jr_maffia Geplaatst: 19 april 2008 Rapport Geplaatst: 19 april 2008 (bewerkt) Ik denk dat weersveranderingen/seizoensveranderingen nog niet voorkomen in gta 4 Maar ik weet zeker dat de volgende gta dat wel heeft. en dat alles met die volgende gta , bijna niet van werkelijkheid te onderscheiden is. next gen game op de ps4 (of miss nog de ps3)zo zie ik gta 5 later! grappig om daar over na te denken, nadat je GTA 4 zat bent, begint gta 5 weer in in zicht te komen over ander half 2 jaar denk ik, de allereerste screen Bewerkt: 19 april 2008 door jr_maffia Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Geplaatst: 20 april 2008 Ik denk dat weersveranderingen/seizoensveranderingen nog niet voorkomen in gta 4Maar ik weet zeker dat de volgende gta dat wel heeft. en dat alles met die volgende gta , bijna niet van werkelijkheid te onderscheiden is. next gen game op de ps4 (of miss nog de ps3)zo zie ik gta 5 later! grappig om daar over na te denken, nadat je GTA 4 zat bent, begint gta 5 weer in in zicht te komen over ander half 2 jaar denk ik, de allereerste screen Dat is wel erg snel, anderhalf / 2 jaar. Ik denk toch dat er weer dik 3 tot 4 jaar overheen gaan. Maar in die tussentijd krijg je waarschijnlijk nog wel GTA IV: Vice City en GTA IV: San Andreas. Zelf denk ik dat er ook geen sneeuw in zit. Zoiets groots zouden ze niet geheim houden... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.