Jump to content

Wat voor voetbal heb jij?

Daffy Duck

Recommended Posts

Ik heb een geile Ajax-bal terwijl ik helemaal geen Ajacied ben

Dan is 'ie dus ook niet geil. :clown: Ik heb een Coca-Cola bal van het afgelopen WK in Duitsland. Rood met een paar zwarte strepen. Best mooi. En zo'n klein Nike balletje, oranje met het Nederlands elftal/KNVB logo, met NEDERLAND erop en in glanzend oranje 90 aan de boven- en onderkant. :7

Delen op andere websites

Ik heb een geile Ajax-bal terwijl ik helemaal geen Ajacied ben

Toch een goede motivatie om er nog harder tegenaan te schoppen.....

Ik heb een wit met blauwe Nike bal, best een mooie. Nu ligt ie trouwens op een garage en die vrouw wil 'm niet teruggeven. :clown:

Delen op andere websites

Ik heb 2 "goeje" voetballen en dan nog enkelen waar ik enkel mee trap als die 2 plat zijn ofzo of ergens in m'n tuin liggen waar ik ze niet vind :clown:

Bal 1:

Bal van het EK 2000 :puh: (is ondertussen wel al bijna per total getrapt :D)

Bal 2:

Laatst nieuwe: de nieuwe bal uitgebracht door Club Brugge.

Niet excact dezelfde maar hij lijkt op deze: thmb_Club_Brugge_1.jpg

kleuren gelijken wel.

Delen op andere websites

Ik had van mijn zus uit italie een mooie rood-blauw-witte Total 90 bal gekregen. Ik was ermee aan het voetballen en schoot hem perongeluk over de haag en ik kreeg hem niet terug !! Nu heb ik er geen meer en ik hoop dat mijn lelijke buren hier ook op het forum zitten. Stephanie & Dikke Emilie , ik wil mijn bal terug !

:clown:

Delen op andere websites

Ik had van mijn zus uit italie een mooie rood-blauw-witte Total 90 bal gekregen. Ik was ermee aan het voetballen en schoot hem perongeluk over de haag en ik kreeg hem niet terug !! Nu heb ik er geen meer en ik hoop dat mijn lelijke buren hier ook op het forum zitten. Stephanie & Dikke Emilie , ik wil mijn bal terug !

ik voetbal wel met wat zilverfolie, ben nog net niet gek genoeg om 100 euro te gaan betalen voor een rond ding -.-

Delen op andere websites

ik voetbal wel met wat zilverfolie, ben nog net niet gek genoeg om 100 euro te gaan betalen voor een rond ding -.-

ja idd, maar ik heb wel een normale bal (alleen wel goedkoop, maar hij voetbalt lkkr)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...