IronBullet Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 ik heb een goud/wite nike voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Ik gewoon een Nike voetbal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb ook een Nike voetbal. Dat vind ik de beste voetbal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 ik vind dat ook de beste voetbal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Hier thuis hebben we verschillende voetballen. Op straat wordt altijd een klein Nike-balletje gebruikt en voor op het veld gebruiken we een Adidas Teamgeist. M'n broer en ik hebben allebei zo'n bal en die gaan aardig lang mee moet ik zeggen. Daarnaast liggen hier op m'n kamer nog een Ajax-bal en een bal met de logo's van alle Eredivisieclubs van een paar jaar terug. Gewonnen met een klein quizje op VI.nl. O ja, die Teamgeist-ballen zijn ook gewonnen door m'n broer en ik: Bij de Nationale Voetbalquiz (NVQ) van vorig jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Een Dunlop bal! Van de Tankstation TOTALL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 2 ronde, 1 van onbekend merk en 1 van zo'n bandenmerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IronBullet Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 ik heb ook nog een klein balletje van nike en een van audi want die kreeg ik op de autoRAI in amsterdam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Een rooie total 90 bal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_sa_gamer Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2007 Adidas bal van het vorige wk en witte total 90 met blauwe strepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2007 Een witte bal v/d Intertoys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 14 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2007 En ik heb nog een Umbro bal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.