DaddyPimp Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Naar aanleiding van dit Topic en de reacties ervan, heb ik een topic gemaakt waar iedereen zijn remixes kan showen en kan laten raten.. Alle remixes die gepost worden zal ik in de hoofdpost zetten. De reacties mogen ook op YouTube zelf! DaddyPimp: Beat: Ghostface Killah Ft. Ne-Yo - Back Like That Beat: Tupac Ft. Notorious B.I.G. - Runnin' (Dying To Live) Ice Banana: The Cronic - Boomer Ft. Snoop Dogg Boomer - PsychoJump Boomer - I Can't Dance Boomer - Midnight Wolf Da Phoenix: Dr.Dre & Snoop Dogg Ft. The Game - Still Dre Remix Eminem Ft. The Game - Sing For The Moment Remix Ghost Rider: *EDIT: Heb niet echt zin meer om die remix lijst hierboven steeds te updaten dus post ze maar gewoon in het topic Bewerkt: 18 juli 2007 door DaddyPimp Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Misschien handig om een tut te maken hoe je zo'n remix maakt! Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Misschien handig om een tut te maken hoe je zo'n remix maakt! Ik zal binnekort (proberen) om een makkelijke Tut te maken over Adobe Audacity (het programma waarmee ik remix). Btw er komt zo een nieuwere versie van de 'The Way I Am' Remix omdat ik nog een paar kleine dingetjes verandert heb. Bewerkt: 28 mei 2007 door DaddyPimp Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 wanneer komt het dan precies dat je het gaat uitleggen , verder wel een goed topic , maarjah zoals ik al deml weet niet iedereen Hoe je het kan doen ( Groot-Duimpje namelijk niet ) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 wanneer komt het dan precies dat je het gaat uitleggen , verder wel een goed topic , maarjah zoals ik al deml weet niet iedereen Hoe je het kan doen ( Groot-Duimpje namelijk niet ) Haha dat weet ik nog allemaal niet want heb het ook druk en misschien wel helemaal geen zin in Ik zie wel wanneer ik dat doe want daarnet had ik wat problemen met het programma, hij kapte vanzelf allemaal stukjes weg dus bij mijn 2e remix in de hoofdpost zal ik een klein gedeelte opnieuw moeten doen.. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Splice ftw Ahh,good ol' times Meeste liedjes zijn gewoon een beetje ge-add en wat versneld u know... The Cronic ( Ben ik trots op ) The Cronic- Boomer ft. Snoop Dogg Deze is een aanrader ,ik vind m beter dan al diegene hieronder PsychoJump Boomer - PsychoJump I can't Dance Boomer - I can't Dance Deze wou ik gebruiken in een Halloween ding Boomer - Midnight Wolf IB Bewerkt: 28 mei 2007 door ICE BANANA Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 OMG ik kan niet wachten tot de Eminem/2pac&Biggie mix! Ik zit zelf ook dagelijks met liedjes te klooien op Audacity, maar hoe kun je verschillende liedjes door elkaar gooien? En hoe vind je van liedjes alleen tekst, zonder Background Music? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 OMG ik kan niet wachten tot de Eminem/2pac&Biggie mix!Ik zit zelf ook dagelijks met liedjes te klooien op Audacity, maar hoe kun je verschillende liedjes door elkaar gooien? En hoe vind je van liedjes alleen tekst, zonder Background Music? http://www.jamglue.com/tracks Hier kun je goede acapellas (tekst) en instrumentals (beats) vinden. --- De Eminem & Biggie remix staat in de hoofdpost mensen! Reageren
The GamerII Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Die liedjes zijn echt chill. Vooral psycho jump. Hoe kan je ze downloaden? Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 OMG ik kan niet wachten tot de Eminem/2pac&Biggie mix!Ik zit zelf ook dagelijks met liedjes te klooien op Audacity, maar hoe kun je verschillende liedjes door elkaar gooien? En hoe vind je van liedjes alleen tekst, zonder Background Music? http://www.jamglue.com/tracks Hier kun je goede acapellas (tekst) en instrumentals (beats) vinden. --- De Eminem & Biggie remix staat in de hoofdpost mensen! Ik heb al heel wat mixes geprobeert. Kun je veel liedjes bij elkaar zetten? Ik probeerde bijvoorbeeld de Acapella van Two Words van Kanye West, Mos Def, Freeway & HBC te mixen met de achtergrond muziek van Like a 24 van Twista enz (Misschien slechte combinatie, maar ik moet ergens beginnen) maar ik ben wel een uur bezig geweest met de snelheid te veranderen, maar het blijft maar niet passen? Hoe vind je iets dat exact de zelfde maatlengte heeft? Wel best spannend dit, aangezien je oneindig veel mogelijkheden hebt in liedjes Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 30 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Als de tekst niet past bij mij, dan probeer ik hele kleine stukjes stilte zo precies mogelijk uit te knippen, net zolang totdat het ritme wel klopt Reageren
profile Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 Leuk gemaakt. Veel succes verder. Ik zie jullie al staan. DJ Pimp and DJ Banana Moet wel vet zijn. En jullie hebben er zo te zien wel wat verstand van Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Dit heb ik NIET zelf gemaakt, maar vroeger luisterde ik hier nog wel eens naar. Het is trouwens 2pac's Changes met de instrumentals van Puff's I'll be missing you. Het past perfect. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Nu kom ik maar ff. One Mic Remix - Nas + Andere beat Still Ridin with Dre - Dr. Dre Ft. Snoop Dogg & The Game (still dre & let's ride) Sing For The Moment Remix - Eminem Ft. The Game (Sing For The Moment & One Blood) Je kan ze hier vinden: Klikkie naar Phoenix Remix Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 (bewerkt) Sorry voor bumpje en dubbele post. maar ik wil het topic nieuw leven inbrengen met een nieuwe remix van mij Walk The Road - Game, Rule, Lil Flip, Young Buck & Jadakiss. Gewoon acapella's op de 8 Mile Road beat Listen!! op YouTube Bewerkt: 11 juni 2007 door Da Phoenix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.