Jump to content

Los Desperados Problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Zodra ik bij die missie da eerste vago door z'n hoofd moet knallen rent iedereen behalve Cesar weg? Hoe kan dat? Da cutscene is afgelopen met dat ze allemaal iets Mexicaans of zo roepen, en da 2 Grove Members en die Varias Loz Aztecas ofzo vluchten da heck weg. Later na nog een cutscene vechten die Aztecas wel mee, met da Grove Members nergens meer te bekennen. Hoe kan dat? Of hoort dat soms zo?

Nog een probleem: Dat ik da Los Santos Vagos niet kan doden tenzij ik ze een headshot verkoop. Ik kan wel een uur op zo'n gast gaan schieten maar z'n health blijft zo groen als gras. Maar ik als ik ze een headshot geef, gaan ze wel dood. Op zich niet ZO'N groot probleem, ik weet me er wel door heen te worstelen, maar da Rocket Launcher Vago die gaat al helemaal niet dood, door z'n lijf of door z'n hoofd een kogel, helpt niet. Dus moet ik eerst het dak op om hem met een Satchel Charge om te leggen.

Nou en um...

--> HELP!!!! <--

Ik bedoel: Weet iemand of dit een bug is of dat het zo hoort of dat het een glitch is of een Easter Egg of dat Mike Toreno met Kendl naar be...

:duh: Sorry...ik hou op :muur:

Geplaatst:

1) Nee, dat hoort niet zo. Normaal gesproken zouden de Grove Members en de drie man van Varrios Los Aztecas gewoon met je mee moeten vechten. Vermoeden van mij is dat je een bug te pakken hebt. Ik heb het probleem nog niet eerder gehoord overigens.

2) Wederom een vaag en gek probleem. Ook hier is de kans groot dat je weer een bug hebt. Aan de andere kant zou het ook best eens kunnen zijn dat dit door het gebruik van mods komt. Heb je dus gemod of instellingen gewijzigd die mogelijk dit/deze proble(e)m(en) zou(den) kunnen veroorzaken?

Overigens zou je tot slot nog een herinstallatie kunnen overwegen. Je hebt altijd wel eens kans dat het helpt, en anders heb je waarschijnlijk gewoon wel een bug te pakken. De savegames blijven gewoon staan overigens, maak je daar niet druk over.

Geplaatst: (bewerkt)

Yay! -Matthijs-!

Ik gebruik geen mods maar ik gebruik wel een trainer. Het zou daaraan kunnen liggen...Alleen altijd in een cutscene dan ga ik een beetje met da zwaartekracht-veranderer (of hoe dat ook heet) lopen spelen waardoor bijna elke missie heel anders loopt...

Maar extreem ultramega-toevallig dacht ik laat ik het in deze missie maar eens niet doen :duh:

Riots staan wel aan, maar dat hoort bij het spel, niet aan cheats.

uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.........

En um...verder weet ik het niet? Anders is het wel weer zo'n bug...

Bewerkt: door Blue Yoshi 97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...