Jump to content

Ik zit vast!!! GTA Vice City PC


Kees2010

Recommended Posts

Ik heb het level Boomshine Saigon af. Ik heb alles wat ik aan gebouwen kan kopen ook gekocht. Ik moet nog wel ijsjes verkopen maar dat lukt me niet. (waar moet ik gaan staan? hoe moet dat?)

Ik heb de boat yard gekocht maar ik krijg de checkpoints niet binnen de tijd.

Kan ik daarom niet verder???

:(

Ik heb ook de autogarage gekocht, maar er moet iets met een straatrace. Hoe moet dat?

:angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ijsjes verkopen...dan moet je in dat busje stappen mt Whoopee...dan zie je vanzelf welke knop je moet indrukken als je die missie wilt beginnen....don't worry de klanten komen vanzelf naar je toe.

checkpoint charly moet je doen om verder te komen....dus veel oefenen

die sunshine auto-garage...naast die kaart (waar alles stratraces opstaan) hangt een lijstje met auto's die je moet vinden. dus ik zou zeggen zoekse ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het verkopen van 'ijsjes' moet je gewoon rustig rondrijden, en hier en daar stil gaan staan. Zodra er een pijl boven iemands hoofd verschijnt wil hij iets van je kopen. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je er genoeg verkocht hebt.

Checkpoint Charlie is inderdaad een rotrace. Veel oefenen, zou ik zeggen. Je hoeft hem maar één keer te doen, maakt niet uit welke van de twee boten.

De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.

Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het level Boomshine Saigon af. Ik heb alles wat ik aan gebouwen kan kopen ook gekocht. Ik moet nog wel ijsjes verkopen maar dat lukt me niet. (waar moet ik gaan staan? hoe moet dat?)

Ik heb de boat yard gekocht maar ik krijg de checkpoints niet binnen de tijd.

Kan ik daarom niet verder???

:(

Ik heb ook de autogarage gekocht, maar er moet iets met een straatrace. Hoe moet dat?

:angry:

Je moet ijsjes verkopen op de laatste brug naar het vasteland, in de haven of op het strand. De straatraces kan je met toeteren beginnen, en de missie met de boatyard moet je 6 keer doen, eerst met de gekleurde boot 2 keer, en dan de laatste 4 keer met de Squalo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het level Boomshine Saigon af. Ik heb alles wat ik aan gebouwen kan kopen ook gekocht. Ik moet nog wel ijsjes verkopen maar dat lukt me niet. (waar moet ik gaan staan? hoe moet dat?)

Ik heb de boat yard gekocht maar ik krijg de checkpoints niet binnen de tijd.

Kan ik daarom niet verder???

:(

Ik heb ook de autogarage gekocht, maar er moet iets met een straatrace. Hoe moet dat?

:angry:

Je moet 50 ijsjes verkopen. ( eigelijk drugs)

als je boven de 50 ijsjes hebt moet je op Enter drukken en whola mission passed!

vergeet niet het geluid aan te zetten met right-shift ;)

probeer het eens met de rechte boot daar hou je altijd 30 sec. over of zo.

succes!!! B)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je met ijsjes verkopen eenmaal één ster hebt ga dan meteen rijden voordat een agent je oppakt. Je raakt je arrestatie niveau heel snel weer kwijt, maar als je 2 sterren hebt wordt het moeilijker.

2 sterren kun je alleen weg krijgen door spray & go te doen. Rond rijden of jezelf vertoppen heeft geen zin.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de eerste 2 keer kan je het nog wel met de Cubaanse boot doen, die stuurt namelijk beter, daarna kán het niet eens meer met die boot omdat die te sloom is. En die straatraces moet je gewoon met een Cheetah met sirene doen of een hotring-racer, of als je het helemaal makkelijk wilt hebben met een tank en schiet je de anderen kapot.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat deed ik ook een keer wat ik daarna voorgoed af hebt geleerd. Ik schoot er met een Rocket Launcher op en wat denk je, de overige rijden mij onder m'n sokken vandaan. Ik probeer de straatraces meestal "eerlijk" te winnen. Je kunt ze zoals ik al zei het beste met een auto uit de Sushine Garage doen of de VCPD-cheetah.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het verkopen van 'ijsjes' moet je gewoon rustig rondrijden, en hier en daar stil gaan staan. Zodra er een pijl boven iemands hoofd verschijnt wil hij iets van je kopen. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je er genoeg verkocht hebt.

Checkpoint Charlie is inderdaad een rotrace. Veel oefenen, zou ik zeggen. Je hoeft hem maar één keer te doen, maakt niet uit welke van de twee boten.

De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.

Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club?

Checkpoint Charlie is de simpelste race die er bestaat in het hele spel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...