Jump to content

Ik zit vast!!! GTA Vice City PC


Kees2010

Recommended Posts

Als je ijsjes verkoopt ga je gewoon recht tegen over de pay and spray staan zodat je er rechtsreeks in kanrijden, een goede plek is vlak bij de haven. Er word gezegd dat hier geen klanten zijn maar dat is niet waar, wanneer je blijft staan komen de klanten vanzelf naar je toe en bij problemen fiets je zo in de pay and spray :lol: :lol: :blink: :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook gewoon rond blijven rijden, en telkens wanneer je één ster krijgt even wachten in een steegje tot 'ie weer weg is. Die manier lijkt me goedkoper dan telkens de Pay 'n' Spray in te duiken :lol: .

(offtopic @ Charlie da Silva: Over een dominante signature gesproken :lol: Kan je die iets verkleinen, svp?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon em eerst ook niet. Maar die linkse boot gaat steeds sneller en wordt ook teeds wendbaarder. Ik vond em met mist het moeilijkst. Maar aan het eind krijg je er wel elke keer $ 15.000 voor. In nacht en stormgebruis, toen was die ook lastig, dan heb je helemaal geen grip op het water. Maar ik heb em nu wel 6 keer uitgevaren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dat deed ik eerst ook, maar daar kan je het beter niet doen. Er lopen nog vrij veel politieagenten rond, en als ze eenmaal achter je auto aanrennen kom je heel moeilijk weg omdat de Mr. Whoopee al niet zo snel gaat en je op het strand sowieso al niet zo snel optrekt m.u.v. een paar voertuigen. Je kunt het beter in VicePort gaan doen of op de brug vanaf VicePort naar Ocean Beach. Daar komen geen gangsters en ook geen polities behalve bij 2 sterren wanted level

Link to comment
Delen op andere websites

De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.

Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club?

Waar is die Sunshine Garage?

In welke kelder hangt die kaart en wat staat erop? :huh:

Hoeveel moet je dan uitgeven in de Pole Position Club en wat krijg je als je genoeg hebt uitgegeven?? :huh: :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.

Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club?

Waar is die Sunshine Garage?

In welke kelder hangt die kaart en wat staat erop? :huh:

Hoeveel moet je dan uitgeven in de Pole Position Club en wat krijg je als je genoeg hebt uitgegeven?? :huh: :huh:

bij deze dus shunshine garage ..

hier kan je dus races doen en je moet een bepaalde soort van wagens zoeken als je een lijst met wagens af hebt komt er een wagen in het salon te staan

om in de kelder te geraken moet hje alngs het salon naar benedeen rijden

post-4-1105984320.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...