-Spijker- Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Eigelijk wel, maar hij kan er moeite mee hebben. Maar goed is het gelukt? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Het moet haast wel gelukt zijn na zo veel tips. Anders kan hij nog altijd alles nog een keertje overlezen of gewoon proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 15 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2004 Yep, want dat ene missie is best wel makkelijk. B) ____________________________________________________________________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Charlie Da Silva Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Als je ijsjes verkoopt ga je gewoon recht tegen over de pay and spray staan zodat je er rechtsreeks in kanrijden, een goede plek is vlak bij de haven. Er word gezegd dat hier geen klanten zijn maar dat is niet waar, wanneer je blijft staan komen de klanten vanzelf naar je toe en bij problemen fiets je zo in de pay and spray :lol: :lol: :blink: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Je kan ook gewoon rond blijven rijden, en telkens wanneer je één ster krijgt even wachten in een steegje tot 'ie weer weg is. Die manier lijkt me goedkoper dan telkens de Pay 'n' Spray in te duiken :lol: . (offtopic @ Charlie da Silva: Over een dominante signature gesproken :lol: Kan je die iets verkleinen, svp?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Hmm... Over de Boatyard missie heeft iedereen zijn eigen mening, want ik Vond hem niet makkelijk ofzo ik miste altijd wel een schans ofzo dus... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Ik kon em eerst ook niet. Maar die linkse boot gaat steeds sneller en wordt ook teeds wendbaarder. Ik vond em met mist het moeilijkst. Maar aan het eind krijg je er wel elke keer $ 15.000 voor. In nacht en stormgebruis, toen was die ook lastig, dan heb je helemaal geen grip op het water. Maar ik heb em nu wel 6 keer uitgevaren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
A GanGstA BrO Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ALs je ijsjes gaat verkopen raad ik je aan om bij het strand in ocean beach te gaan staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 Dat deed ik eerst ook, maar daar kan je het beter niet doen. Er lopen nog vrij veel politieagenten rond, en als ze eenmaal achter je auto aanrennen kom je heel moeilijk weg omdat de Mr. Whoopee al niet zo snel gaat en je op het strand sowieso al niet zo snel optrekt m.u.v. een paar voertuigen. Je kunt het beter in VicePort gaan doen of op de brug vanaf VicePort naar Ocean Beach. Daar komen geen gangsters en ook geen polities behalve bij 2 sterren wanted level Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Otis B Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club? Waar is die Sunshine Garage? In welke kelder hangt die kaart en wat staat erop? :huh: Hoeveel moet je dan uitgeven in de Pole Position Club en wat krijg je als je genoeg hebt uitgegeven?? :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 De kaart van de Sunshine Garage hangt trouwens in de kelder.Heb je al genoeg uitgegeven in the Pole Position Strip Club? Waar is die Sunshine Garage? In welke kelder hangt die kaart en wat staat erop? :huh: Hoeveel moet je dan uitgeven in de Pole Position Club en wat krijg je als je genoeg hebt uitgegeven?? :huh: :huh: bij deze dus shunshine garage .. hier kan je dus races doen en je moet een bepaalde soort van wagens zoeken als je een lijst met wagens af hebt komt er een wagen in het salon te staan om in de kelder te geraken moet hje alngs het salon naar benedeen rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Hoeveel moet je dan uitgeven in de Pole Position Club en wat krijg je als je genoeg hebt uitgegeven?? :huh: :huh: Als ik het goed heb moet je $700,= uitgeven. Dan is de asset complete, en komt er zo'n geld-generator voor de deur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.