Joeristoef Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Ja, het schijnt te kunnen. Sterker nog, ik weet zeker dat je een target kan locken met je hittezoekende raketten. Ik heb het een keer gedaan, maar weet nu niet meer hoe. Rechtermuisknop werkt niet, maar werkt wel gewoon als ik met een heatseeking rpg over straat loop. Hoe lock ik mijn raketten als ik in een hunter of hydra zit, aangezien ze nu alleen maar recht vooruit gaan? Nogal vervelend, aangezien het zelden gebeurt dat je doel zich recht voor je bevindt. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Je moet de spatiebalk gebruiken in plaats van de rechtermuisknop. Maar bij de Hunter werkt dit (geloof ik) niet. Het zou kunnen van wel. Edit: @Hieronder: In de besturingsopties staat dit niet. Bewerkt: 28 mei 2007 door Donald F. Duck Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 staat nergens in de besturingsopties waar je dat kan zien hoe dat moet ? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Je kan als je in een Hydra zit normaal op de Space (spatiebalk) drukken voor de PC en op R1 voor de PS2 om te kunnen richten. Je zal zien dat, als er een voertuig in de buurt is, er een rood ( of groen) cirkeltje rond zal verschijnen en als het cirkeltje een andere kleur krijgt en je schiet (met Ctrl of L1) dan zullen de raketten automatisch naar het voertuig vliegen! Of dit voor een Hunter ook zo is, heb ik geen idee van. Reageren
Joeristoef Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Oke, met de hydra lukt het nu, idd spacebar. Maar is er bij de hunter ook een manier, aangezien je aan die raketten niet veel hebt als je er niet mee kan richten Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Oke, met de hydra lukt het nu, idd spacebar. Maar is er bij de hunter ook een manier, aangezien je aan die raketten niet veel hebt als je er niet mee kan richten Volgens mij niet, want het wordt uitgelegt hoe je moet schieten en richten met de Hydra in de missie Vertical Bird. In de vijfde, zesde en zevende missie van de Flying School leer je met de Hunter vliegen. In de zevende leer je schieten met de Hunter, er wordt daar niet uitgelegt hoe je kan mikken. En aangezien er ook niets van op WikiGTA staat zal het dus ook niet mogelijk zijn om te mikken met de Hunter, tenzij er een mod voor bestaat. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Oke, met de hydra lukt het nu, idd spacebar. Maar is er bij de hunter ook een manier, aangezien je aan die raketten niet veel hebt als je er niet mee kan richten Nee helaas niet, je zal gewoon moeten wennen met richten met de Hunter. Bij mij ging het in het begin ook helemaal niet goed, maar na veel oefenen gaat het nu wel heel goed. Je kan trouwens wel je view veranderen naar first person, dan zie je wel een een aim-rechthoekje. Je verandert je view op de pc door op v te drukken. Reageren
Joeristoef Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Oke, met de hydra lukt het nu, idd spacebar. Maar is er bij de hunter ook een manier, aangezien je aan die raketten niet veel hebt als je er niet mee kan richten Nee helaas niet, je zal gewoon moeten wennen met richten met de Hunter. Bij mij ging het in het begin ook helemaal niet goed, maar na veel oefenen gaat het nu wel heel goed. Je kan trouwens wel je view veranderen naar first person, dan zie je wel een een aim-rechthoekje. Je verandert je view op de pc door op v te drukken. Oke, dat van die view veranderen had ik nog niet geprobeerd, maar ik weet nu genoeg, mijn vraag is beantwoord. Bedankt Reageren
JeGe Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Maar bij de hunter word machinegun automatisch vastgesteld bij een voertuig in de buurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.