Jump to content

Help!


Muay Thai

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    18

  • Gangsta

    7

  • ifc3

    5

  • Thundercover

    4

Dit betekend dat je het gedownloade bestandje met een verkeerd programma opent. Kladblok laat alleen tekens zien, en geen plaatjes of andere software.

Als je een plaatje opent met Kladblok krijg je de code van dit plaatje als tekst te zien. Onleesbare tekens, oneindig op wit papier is het resultaat.

Plaatje

busje.jpg

Geopend met Kladblok

bÔ–V¶›¦×¡ZÇ-}Jl:JÇ`ŒÀÐj+ê Ôu.ÅÒ@ÉîkA ÝÒ_"œÓYÂúQeNнºR‰x»I$+oTe´5´_>BóÒ’&vy+F´¨HÜ¡°ÊÒÓÓQq¨«nµA«qBÉ$LÝ$lKp]Á“ “'±œÜk5‹.…®ÍïîðL‘¤lñì`-¨HPàicD6:’Ò²	Áñ=¤ñºJÈ“5²¹OêH «£VßÁÚ±N’9"ÉTbØÕqëÈÚTŽÝn’¼6Ãr«N¶¬2VŽãÕ¸•šÉiU\<©+mFêªuE|R›[Š icÜŒH6av³³—Èõ@§}Hì•éEFºŠMqU Òm\ÇÐVgŨ¤ÍmEY
®L㶼Vd+ñt•£¹"åŤ¹Á¢3E®S{ò™ïv))¸úJÝ[™í ¬ëšgø޸܊j'‘;°’dÍ–5aBA¨%‘¦‰<a°=€’´Idppœ]&†b:…JŠêp©ÔK;‘™)IÄí
&*ÄJu’Nð Þ,,–«“4MR3 	ÈÊLΌĒ•†A#c¡c{ iÊæ²µ¢¸8Ýf´–³Zrª²EWœHTÀ‚Ä@#`¹<î°½„VVŠ*•¥
—)µÆ+¼ÄB6X€l2×yÕ•NdE+Fì÷H“‰Ù.ÐÌíLé©Ò)¡“=®ìâI™NÈdì¦ÂÈrV-½–èÕ"b¬ë;BÖJÑ«™Q"…MXzÎYhfP¢eEšø}¹ëdñ=§KèÓót³¯âúý8{ŸëBD³®­¹bŽ©pw5;äì5s7eòìKqÅ+°Œ¦Ì
0L-rBÊå&VB ~’u-…]ËW$Ђ§]Ÿ›ÓøûjêÖ§æé{‡LôñË­µÅöå«ò½U¿+ÝçÓ¹ˆyÉéù›|ÊÅ·}…ÒÅócЯÚV· ³Õ«<îN–GŸî{LÞGèyƺ…I"‰©‘ºƒ•MIshÑõy+òýkíÄsÞÂ|zy7M¿[‡z<ïnw3h7|þÆ_8žÉ«Ètq‰ÑU‡—^·1Zú•kLÛŠœ{×Qˆ~“£·Ä?=õUy›ó;ý#©Ñ.iÇ—Óc¾'³.cÓÇ¥nRå“... Enzovoorts

Maar open je het plaatje met "Windows Viewer", dan zie je het plaatje wel.

Het bestand wat jij gedownload hebt kun je dus het beste openen door met je rechtermuisknop op het icoontje te klikken, en vervolgens voor "openen met" te kiezen. Je kunt nu een aantal programma's aanklikken, en meestal doet een van die het dan wel.

Succes ermee,

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Pennywise want altijd als ik een RAR bestand download krijg ik dat.

Maar het lukt nog steeds niet als ik met Windows Media Player open staat er dat het bestand niet word ondersteund.

Weet iemand nog iets?

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Graag gedaan hoor. :klap:

Maar als ik dat gedownload heb zeg maar moet ik verder nog iets mee doen? want ik heb hem volgens mij geinstaleert ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Graag gedaan hoor. :klap:

Maar als ik dat gedownload heb zeg maar moet ik verder nog iets mee doen? want ik heb hem volgens mij geinstaleert ook.

Je moet WinRAR gewoon installeren, dan download je het .RAR bestand en dubbelklik je erop, het opent dan vanzelf in WinRAR. Anders moet je even rechtermuisknop op het .RAR bestand en dan openen in WinRAR =] En even een algemene tip voor mensen die bestanden niet open krijgen, zoek op google gewoon even naar de letters achter de . (inclusief de .) Dus bijvoorbeeld .Rar of .iso of .exe of weet ik veel wat:P

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Download eerst het filmpje. Jij zegt dat 'ie hem download als .rar. Sla hem in een map op. Wanneer die klaar is, ga naar die map toe. Zie je nu een winrar icoontje? (Paarse met wat rooie etc..)

Zoja,

Klik met je rechter muisknop en dan 'Openen Met..' -> Gecompineerde Mappen.

Nu opent hij netals een normale map. Zie je dan Windows Media Player, klik erop. Opent 'ie niet, dan heb je waarschijnlijk geen goede Media Player (denk ik) of het bestand is gewoon beschadigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Download eerst het filmpje. Jij zegt dat 'ie hem download als .rar. Sla hem in een map op. Wanneer die klaar is, ga naar die map toe. Zie je nu een winrar icoontje? (Paarse met wat rooie etc..)

Zoja,

Klik met je rechter muisknop en dan 'Openen Met..' -> Gecompineerde Mappen.

Nu opent hij netals een normale map. Zie je dan Windows Media Player, klik erop. Opent 'ie niet, dan heb je waarschijnlijk geen goede Media Player (denk ik) of het bestand is gewoon beschadigd.

Oke bedankt ik zal het wel even proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

NIET BEDOELT ALS DUBBELPOST!

Sorry maar ik heb een vraagje dus ik wou geen nieuwe topic aanmaken aangezien ik deze al had.

Ik heb een vraagje over mijn beeldscherm ik had een jaartje terug een virus op mn PC sinds ik die weghebgehaalt is me achtergrond nogal ietsjes pixelig en daarmee bedoel ik niet scherp net zoals vroeger kan iemand mischien me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...