Jump to content

Help!


Muay Thai

Recommended Posts

NIET BEDOELT ALS DUBBELPOST!

Sorry maar ik heb een vraagje dus ik wou geen nieuwe topic aanmaken aangezien ik deze al had.

Ik heb een vraagje over mijn beeldscherm ik had een jaartje terug een virus op mn PC sinds ik die weghebgehaalt is me achtergrond nogal ietsjes pixelig en daarmee bedoel ik niet scherp net zoals vroeger kan iemand mischien me helpen?

Niet scherp? Misschien is je kleurkwaliteit niet goed.

Druk met je rechter muisknop op je bureaublad, en dan Eigenschappen. Daarna druk je op tabblad: Instellingen. Als je goed kijkt zie je kleurkwaliteit. Zet die op 32 Bits.

Druk daarna op ''toepassen'' en dan ok.

Lukt het dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    18

  • Gangsta

    7

  • ifc3

    5

  • Thundercover

    4

Nee niet echt maar als ik een ander achtergrond doe dan wil het wel.

NOG een vraagje :

Mijn PC doet nogal traag, ligt het aan het geheugen?

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet echt maar als ik een ander achtergrond doe dan wil het wel.

NOG een vraagje :

Mijn PC doet nogal traag, ligt het aan het geheugen?

Als je een andere achtergrond doet dan is die goed? Dan ligt het gewoon aan je achtergrond. :)

--

Als te teveel programma's aan hebt staan dan kan die sloom doen als je weinig geheugen hebt.

Wat voor RAM & MHZ heb je?

Om daar achter te komen druk je gewoon met je rechtermuisknop op 'Deze Computer'.

Als je té veel programma's aan hebt raad ik je aan een paar af te sluiten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Totzover bedankt Gangsta echt waar je bent een goede lid je helpt goed!

Ik denk dat ik extra geheugen ga kopen wat RAM geheugen zou mijn PC wel goed doen.

Ik had een keer zo'n document geopent of een map en zag ik allemaal dingen wat ik normaal niet op mijn PC heb staan allemaal plaatjes van internet maar nu kan ik dat map niet meer vinden weet jij mischien wat dat is?

Link to comment
Delen op andere websites

* Heb je die document/map van een website gedownload of via msn?*

Als jij nog de naam van je document/map weet probeer hem dan te zoeken:

Start -> Zoeken.

Misschien dat je hem dan vind.

Even terug op die *,

als je hem via MSN hebt gedownload, kijk dan in de map:

Mijn ontvangen bestanden, of received files (of dergelijke). Misschien dat 'ie daar zit.

Totzover bedankt Gangsta echt waar je bent een goede lid je helpt goed!

Graag gedaan, bedank me maar wanneer het gelukt is. :tu:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee echt bedankt :tu:

Het lukt wel!

Maar weet je ook mischien deze :

Ik had ene keer iets gedownload wat je PC schoonmaakt dus de fouten die je op je PC hebt staan maar dat koste toen geld om die fouten te reparen weet iemand welke programma ik bedoel zo ja?

Kun je dan de gratis versie hier posten?

Bijvoorbaat dank!

Muay Thai

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Nee niet echt maar als ik een ander achtergrond doe dan wil het wel.

NOG een vraagje :

Mijn PC doet nogal traag, ligt het aan het geheugen?

Nee, dit ligt aan je besturingssysteem.

Als je je pc 400-500% sneller wilt hebben, dan kun je Xubuntu nemen.

Nee echt bedankt :tu:

Het lukt wel!

Maar weet je ook mischien deze :

Ik had ene keer iets gedownload wat je PC schoonmaakt dus de fouten die je op je PC hebt staan maar dat koste toen geld om die fouten te reparen weet iemand welke programma ik bedoel zo ja?

Kun je dan de gratis versie hier posten?

Bijvoorbaat dank!

Muay Thai

Je zou Eusing free registry cleaner kunnen nemen, even scannen met Ad Aware, even Windows schijfopruiming kunnen draaien, je systeemvolume defragmenteren of een ander OS uitproberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Totzover bedankt Gangsta echt waar je bent een goede lid je helpt goed!

Ik denk dat ik extra geheugen ga kopen wat RAM geheugen zou mijn PC wel goed doen.

Ik had een keer zo'n document geopent of een map en zag ik allemaal dingen wat ik normaal niet op mijn PC heb staan allemaal plaatjes van internet maar nu kan ik dat map niet meer vinden weet jij mischien wat dat is?

Dan heb je in C:/TEMP gezeten, daar zitten alle tijdelijke afbeeldingen in van sites die je bezocht hebt e.d. (Met IE)

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer eens anders:

CCleaner. (Crap-Cleaner)

Is gratis en is hier te downloaden.

Repareert fouten en ook maakt hij nog bestanden schoon van je computer. (Onbelangerijke troep)

Zelf gebruik ik Tuneup Utilities, deze moet je kopen maar je kan er ook een test versie van krijgen op deze website.

Bij mij verwijdert 'ie wel 80 tot 200 mb per dag weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Totzover bedankt Gangsta echt waar je bent een goede lid je helpt goed!

Ik denk dat ik extra geheugen ga kopen wat RAM geheugen zou mijn PC wel goed doen.

Ik had een keer zo'n document geopent of een map en zag ik allemaal dingen wat ik normaal niet op mijn PC heb staan allemaal plaatjes van internet maar nu kan ik dat map niet meer vinden weet jij mischien wat dat is?

Dan heb je in C:/TEMP gezeten, daar zitten alle tijdelijke afbeeldingen in van sites die je bezocht hebt e.d. (Met IE)

:)

Die IE temporary Internet files staan ergens in de temp van local settings van je account (accountpad/local settings/temp ofzoiets).

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de preciese locatie wilt weten:

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temp

en

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temporary Internet Files

Daar zitten de tijdelijke bestanden in.

De map kan verborgen zijn. Ga dan in Deze computer naar Extra -> Mapopties -> Tabblad Weergave -> Verborgen mappen en bestand weergeven aanvinken.

Of je kopieert die link en plakt hem in de adresbalk van Internet Explorer.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de preciese locatie wilt weten:

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temp

en

C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Temporary Internet Files

Daar zitten de tijdelijke bestanden in.

De map kan verborgen zijn. Ga dan in Deze computer naar Extra -> Mapopties -> Tabblad Weergave -> Verborgen mappen en bestand weergeven aanvinken.

Of je kopieert die link en plakt hem in de adresbalk van Internet Explorer.

Mvg,

Flitskikker

Je zou daarvoor ook Windows Schijfopruiming kunnen gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

NIET ALS DUBBELPOST BEDOELD!

Beste mensen ik heb nog één klein vraagje ik ga morgen mijn PC naar een computer zaak brengen zodat ze extra geheugen in stoppen nou is mijn vraag als ik de stekkers eruit trek dan hoef ik toch niks meer opnieuw te installeren of wel soms?

Link to comment
Delen op andere websites

NIET ALS DUBBELPOST BEDOELD!

Beste mensen ik heb nog één klein vraagje ik ga morgen mijn PC naar een computer zaak brengen zodat ze extra geheugen in stoppen nou is mijn vraag als ik de stekkers eruit trek dan hoef ik toch niks meer opnieuw te installeren of wel soms?

Als je gewoon eerst netjes de computer zichzelf laat uitschakelen (dus afsluiten via Windows) dan zal het geen problemen moet opleveren als je dan de stekkers eruit haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...