Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Geld dat ook voor het internet ? Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Geld dat ook voor het internet ? Als je de computer hebt afgesloten, kun je gerust de internetkabel eruit halen Reageren
Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Geld dat ook voor het internet ? Als je de computer hebt afgesloten, kun je gerust de internetkabel eruit halen Heeft draadloos internet ook een kapel? (gewoon vraagje want mischien krijgen we binnekort draadloos internet) Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Geld dat ook voor het internet ? Als je de computer hebt afgesloten, kun je gerust de internetkabel eruit halen Heeft draadloos internet ook een kapel? (gewoon vraagje want mischien krijgen we binnekort draadloos internet) Draadloos internet heeft zoals het woord al zegt geen kabel. Het is immers draadloos. Als je draadloos internet hebt, heb je geen kabel nodig. Je kan je computer dan gewoon verplaatsen Reageren
Muay Thai Geplaatst: 15 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Geld dat ook voor het internet ? Als je de computer hebt afgesloten, kun je gerust de internetkabel eruit halen Heeft draadloos internet ook een kapel? (gewoon vraagje want mischien krijgen we binnekort draadloos internet) Draadloos internet heeft zoals het woord al zegt geen kabel. Het is immers draadloos. Als je draadloos internet hebt, heb je geen kabel nodig. Je kan je computer dan gewoon verplaatsen Dus nogmaals als je draadloos internet ook hebt je sluit je PC en doet later weer stekkers erin en je hebt internet? Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 gezeur Dus nogmaals als je draadloos internet ook hebt je sluit je PC en doet later weer stekkers erin en je hebt internet? Ja, als je ervoor al draadloos internet hebt, alleen wat geheugen erbij stopt, heb je daarna gewoon weer internet Reageren
ifc3 Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 gezeur Dus nogmaals als je draadloos internet ook hebt je sluit je PC en doet later weer stekkers erin en je hebt internet? Ja, als je ervoor al draadloos internet hebt, alleen wat geheugen erbij stopt, heb je daarna gewoon weer internet Belangrijk detail: je hebt pas draadloos internet als: - Er bedraad internet aan je draadloze router zit - Je een draadloze netwerkkaart in je pc hebt - De antenne ingeplugd is - Je OS de drivers heeft - Hij kan verbinden met een netwerk Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Sorry maar dat begrijp ik niet wat je bedoeld dus je wil zeggen dat ik dan opeens ook GEEN verbinding kan krijgen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Sorry maar dat begrijp ik niet wat je bedoeld dus je wil zeggen dat ik dan opeens ook GEEN verbinding kan krijgen? ifc3 noemt gewoon een paar dingen op waaraan je moet voldoen om draadloos internet te hebben. Maar als je alleen maar je pc uitzet, loskoppelt, er nieuw geheugen inzet, weer thuis aansluit en aanzet, zal er geen enkel probleem zijn Reageren
Eros Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 NIET BEDOELT ALS DUBBELPOST!Sorry maar ik heb een vraagje dus ik wou geen nieuwe topic aanmaken aangezien ik deze al had. Ik heb een vraagje over mijn beeldscherm ik had een jaartje terug een virus op mn PC sinds ik die weghebgehaalt is me achtergrond nogal ietsjes pixelig en daarmee bedoel ik niet scherp net zoals vroeger kan iemand mischien me helpen? Probeer dit eens; Op het bureaublad, rechtmuisknop klik -> Eigenschappen -> Instellingen, en dan de Beeldschermresolutie aanpassen. Lukt dat niet, dan moet je eens kijken bij de instellingen van je scherm, die kun je normaal aanpassen met een knop ergens op je scherm, waar hij staat kan ik niet precies zeggen, want dat hangt van scherm tot scherm af. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Thanks jongens! super dit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.