Teraku Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Ik heb de enterable tram mod geinstalleerd voor GTA SA waardoor je nu trams in kan springen, maar hij werkt niet, ik heb de .dff gereplaced, maar hij is precies hetzelfde als voorheen! Ik kan er niet in springen, ik kan alleen met een jetpack erop maar dat kon ik eerder ook al, er is ook een screenshot van de maker als bewijs dat hij het hoort te doen, maar hij doet het niet. Maar zou iemand alsjeblieft me hiermee willen helpen? Alvast bedankt! Greetz, Teraku Bewerkt: 28 mei 2007 door Teraku Reageren
K.O. Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Ik heb de enterable tram mod geinstalleerd voor GTA SA waardoor je nu trams in kan springen, maar hij werkt niet, ik heb de .dff gereplaced, maar hij is precies hetzelfde als voorheen! Ik kan er niet in springen, ik kan alleen met een jetpack erop maar dat kon ik eerder ook al, er is ook een screenshot van de maker als bewijs dat hij het hoort te doen, maar hij doet het niet. Maar zou iemand alsjeblieft me hiermee willen helpen? Alvast bedankt! Ik zie inderdaad weinig verschillen tussen het nieuwe model en de oude tram.dff. Volgens mij klopt de mod niet helemaal. Als anderen er naar willen kijken, de mod is hier te vinden. (Op deze mirror zie je echter geen screenshot.) edit: de mod ook hier gevonden, mét screenshot. De maker, MoeRon heeft het er over dat hij wel een col erbij heeft gestopt. Hij dankt Steve M zelfs voor het maken van de ColEditor. Vreemd dat ik geen .col zie... edit2: De .dff importeren in 3D Studio Max, en vervolgens exporteren als een .col of iets dergelijks werkt ook niet. Waarschijnlijk zit ik op een totaal verkeerd spoor... Bewerkt: 28 mei 2007 door K.O. Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 De tram valt onder voertuigen, en bij voertuigen zit de col in de DFF verwerkt. Ik heb deze mod zelf ook eens geïnstalleerd, en ik heb ook vrijwel geen verschil. Neem eens contact op met de maker. Reageren
GTACLAN Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Zoek gwn een mod die de tram vervangd ik had er 1 en daar kon je gwn inzitten enzow moet je ff zoeken Reageren
K.O. Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 De tram valt onder voertuigen, en bij voertuigen zit de col in de DFF verwerkt. Oh natuurlijk, dat ik daar niet zelf aan gedacht had Anyway, wat je ook zou kunnen proberen is om de tram zelf in 3dsmax aan te passen, door gewoon wat dingen weg te halen zodat er ruimte vrijkomt om te gaan staan. Moet je natuurlijk wel een beetje overweg kunnen met 3D modellen, en natuurlijk moet je het programma eerst hebben. (Ik voldoe helaas niet aan de eerste eis, dus ik zal je niet heel veel verder kunnen helpen.) Reageren
Teraku Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Oke, bedankt voor de hulp! @GTACLAN: Is die mod gemaakt door MoeRon? zo niet, post hem dan ff Bewerkt: 29 mei 2007 door Teraku Reageren
GTA_XP Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Je kan dergelijk wel in de tram komen. Je moet met een jetpack naast de ingang vliegen, waar je erin kan in reallife. Dus naast die ingang vliegen en dan naar binnen vliegen. Het klopt dat je niet erin kan want je probeert misschien waar de banken zitten naar binnen te vliegen. Nee je moet naast de deur invliegen Reageren
Teraku Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 Oh vandaar, er zitten idd bankjes daar die het blokkeren, ik zal het nu ff proberen. Reageren
Teraku Geplaatst: 31 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2007 (bewerkt) Ik kan er bij de achterkant inspringen, maar dat kon ik eerst volgens mij ook al, en in de screenshot ervan stond hij gewoon bij de bankjes. maar daar kan ik er niet in. En ik vlieg zo uit de tram als ik er bij de achterkant in ga. En bij de achterkant is er maar heel weining ruimte, de rest wordt al geblokkeerd door een onzichtbare muur. Bewerkt: 31 mei 2007 door Teraku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.