88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) wat is de lowrider challenge? is dat die challenge dat je op de maat van de muziek je auto moet bewegen voor geld? en waar kan je hem vinden? Bewerkt: 10 december 2004 door 88steven88
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 wat is de lowrider challenge?is dat die challenge dat je op de maat van de muziek je auto moet bewegen voor geld? en waar kan je hem vinden? Jep, dat is het dansen op muziek. Je vind het bij Unity station (waar de misses Cesar Viapaldo zich ook afspeelde). Net buiten die parkeerplaats staat een mannetje met een rode marker.
nickdezot Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 als ik in die marker ga staan bij dat mannetje dan zegt ie da de comp. achter de hoek is enzo en daarna vecht ie tegen mij, bij jullie ook?
88steven88 Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2004 nee, maar moet je hem verslaan op de aller hoogste inzet om de 100% te halen of moet je hem gewoon een keer verslagen hebben met bijv. ook inzet $50,-?
Tim Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 nee,maar moet je hem verslaan op de aller hoogste inzet om de 100% te halen of moet je hem gewoon een keer verslagen hebben met bijv. ook inzet $50,-? Dat is voor mij onmogelijk ik weet niet of het er aan ligt of ik cheats gebruik maar alrijd verlies ik deze rot missies, ik let het allerbeste op de pijltjes, deze komen precies in het rondje en dan staat er nog steeds bad, en af en toe goed, maar ik weet eigenlijk niet zo precies waaneer je goed krijgt, het spel vind ik te moeilijk, konden ze geen rekening houden met mensen die minder goed zijn in GTA
juul Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 nee,maar moet je hem verslaan op de aller hoogste inzet om de 100% te halen of moet je hem gewoon een keer verslagen hebben met bijv. ook inzet $50,-? Dat is voor mij onmogelijk ik weet niet of het er aan ligt of ik cheats gebruik maar alrijd verlies ik deze rot missies, ik let het allerbeste op de pijltjes, deze komen precies in het rondje en dan staat er nog steeds bad, en af en toe goed, maar ik weet eigenlijk niet zo precies waaneer je goed krijgt, het spel vind ik te moeilijk, konden ze geen rekening houden met mensen die minder goed zijn in GTA gewoon blijven oefenen en goed op het circkeltje in het midden letten
BrokenTable Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Hier zijn al meer topic over. SLOTJE
Recommended Posts