Kraay Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Hoi Ik heb een vraagje over SCDA, ik krijg het niet voor elkaar een kluis te kraken. Kan iemand me uitleggen hoe dat moet? Er staat directonal keys, maar wat ik ook indruk er veranderd nix.. Bewerkt: 28 mei 2007 door Kraay Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Dit probleem had ik ook. De ene keer kon ik de kluis wel openen, en de andere keer weer niet omdat de toetsen niet reageerden. Ik dacht in eerste instantie dat het aan mij lag, maar als jij het ook hebt zal het wel een bug of iets in die zin zijn. Ik kon gewoon met mijn pijltjestoetsen de kluis openen overigens. Na een keer opnieuw opstarten moet hij het gewoon weer doen, althans, dat was bij mij zo. Start desnoods de PC even een keer opnieuw op, dit heb ik ook gedaan. Als je overigens begint met draaien zal de achterse cilinder beginnen met draaien. Na aan aantal seconden zullen de voorste twee ook meedraaien. Je moet beginnen met de voorste cilinder, die moet als eerst in de staaf krijgen. Blijf gewoon doordraaien totdat er iets begint te knipperen. Doe het nu rustig aan, en geef slechts kleine tikjes. Uiteindelijk zal hij in de staaf vallen, en wordt hij groen. Nu moet je in tegengestelde draaien om de tweede cilinder in de staaf te krijgen, precies zoals de eerste maar dan in tegengestelde richting. Uiteindelijk moet de laatste weer in dezelfde richting als de voorste cilinder. Succes! Reageren
Kraay Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Dat was het inderdaad, bedankt Matthijs! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.