Scarface92 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Weet iemand hoe je foto's kunt plaatsen op je PSP. Ik weet wel hoe je muziek kunt plaatsen maar geen foto's???? The GTA man
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Als je weet hoe je muziek op de PSP wilt zetten, weet je vast ook waar het mapje PICTURE zit. Daarin moet je de foto's gooien. Als je wallpapers wilt, moet je een speciaal formaat hebben: 480x272
Scarface92 Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Als je weet hoe je muziek op de PSP wilt zetten, weet je vast ook waar het mapje PICTURE zit. Daarin moet je de foto's gooien.Als je wallpapers wilt, moet je een speciaal formaat hebben: 480x272 Kun je uitleggen waar die map staat dan?
The GamerII Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Gewoon als je je PSP aansluit, dan kom je in het begin van de map terecht en daar staat PICTURE tussen. In dit geval heb ik hem in het I station maar dat kan bij iedereen anders zijn: I:\, I:\PICTURE
ASPHALT Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Naar mijn weten werkt PICTURE in de root niet altijd. Beter is om je PSP met je PC te verbinden en de map PSP te openen. Maak daarin een mapje aan met de naam PHOTO. Het zijn dus twee manieren maar PICTURE werkt niet altijd. In de map PSP kun je ook nog andere dingen aanmaken als MUSIC en op hogere FW's VIDEO.
Gta-killer Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 De map PICTURE in de root (meteen als je verwisselbare schijf aanklikt) werkt pas vanaf firmware 3.0 dacht ik. Heb je een lagere fw of wil je zeker van zijn dat het werkt kan je het beste in verwisselbare schijf-->PSP-->PHOTO gebruiken. Volgens mij wordt de map PICTURE niet vanzelf aangemaakt als je firmware 3.0+ hebt, deze moet je gewoon zelf aanmaken.
L1bertyC1ty Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Als je in de Playstation Store op je PSP een wallpaper download, staat er op je Geheugenkaart automatisch een map voor je foto's.. Dus het is handig als je het niet snapt of geen zin hebt om een map te maken Zo kun je dat ook met video's doen (Gewoon een film-trailer downloaden in Playstation Store)
flippie13 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Als je in de Playstation Store op je PSP een wallpaper download, staat er op je Geheugenkaart automatisch een map voor je foto's.. Dus het is handig als je het niet snapt of geen zin hebt om een map te maken Zo kun je dat ook met video's doen (Gewoon een film-trailer downloaden in Playstation Store) Aardig dat je helpt, maar de hulp was 3 jaar geleden al gegeven De datum (rechtsboven in elke post) is belangrijk om even op te letten, zodat je zeker weet dat je geen oude topics bumpt (klik hier voor het GTAforum woordenboek, met alle moeilijke woorden)
Visser23 Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 In beetje interesse in geschiedenis, oké, maar dit gaat te ver.
Recommended Posts