Teraku Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) Ik had dus zoiets gezien van iemand die van een dealer een joint (met de muts) en wat drank kon kopen (wit shirt met een pet eronder). Maar mij lukt het niet, er is voor drank en een joint enz. ook een mod, maar weet iemand hoe die mod heet, en waar je die kan krijgen? Alvast bedankt! Greetz, Teraku EDIT: Ik heb de mod gevonde, het heet get CJ High and Drunkmod, toch bedankt voor jullie hulp! Bewerkt: 29 mei 2007 door Teraku Reageren
GTA Monster Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik had dus zoiets gezien van iemand die van een dealer een joint (met de muts) en wat drank kon kopen (wit shirt met een pet eronder). Maar mij lukt het niet, er is voor drank en een joint enz. ook een mod, maar weet iemand hoe die mod heet, en waar je die kan krijgen? Alvast bedankt!Greetz, Teraku Als het niet lukt, kan je achter Ryder's huis drugs, alcohole en wiet halen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 Ik had dus zoiets gezien van iemand die van een dealer een joint (met de muts) en wat drank kon kopen (wit shirt met een pet eronder). Maar mij lukt het niet, er is voor drank en een joint enz. ook een mod, maar weet iemand hoe die mod heet, en waar je die kan krijgen? Alvast bedankt!Greetz, Teraku Als het niet lukt, kan je achter Ryder's huis drugs, alcohole en wiet halen. Indien ik gister een totaal verkeerde reactie op dit topic heb gelezen, zou wat jij nu voorschrijft juist "de" CJ gets hight Mod moeten zijn. De mod in kwestie kan ik overigens 'niet' vinden, waaruit blijkt dat de Drugsdealer uit het hierboven gelinkte topic gewoon in-game bestaat, en dus geen mod zou moeten zijn. Reageren
Teraku Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2007 (bewerkt) Maar iemand anders zei dat er een mod was voor dit, want normaal heb je dit niet achter Ryders huis, en de maker van een filmpje ervan zei dat het een mod was. En CJ zegt tegen die dealers altijd iets van get out of here, now! op welke toets ik ook druk. EDIT: Ik heb de mod gevonde, hij heet get CJ high and drunkmod, toch bedankt voor jullie hulp! Bewerkt: 29 mei 2007 door Teraku Reageren
GTA freakje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Maar iemand anders zei dat er een mod was voor dit, want normaal heb je dit niet achter Ryders huis, en de maker van een filmpje ervan zei dat het een mod was. En CJ zegt tegen die dealers altijd iets van get out of here, now! op welke toets ik ook druk. EDIT: Ik heb de mod gevonde, hij heet get CJ high and drunkmod, toch bedankt voor jullie hulp! maar waar kan je die mod downloaden. en na welke missie kan je wiet en bier vinden in de achtertuin van ryder? dat wil ik wel weten Reageren
Teraku Geplaatst: 1 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 (bewerkt) Ik zal even de link posten, MAAR: even aandacht voor het volgende: 1: Backup je hele script folder in je data folder, of maak een kopie van je San Andreas folder en maak een snelkoppeling voor origineel en eentje voor de drugs enzo. Namelijk als je deze mod hebt crasht het spel als je aan het basketballen,dansen of aan het lowriden bent in een meeting! Dat betekent dat je niet alle missies kan doen, en je savegame doet het niet meer met de vervanging van de bestanden. 2: Je kunt op 2 plekken ALTIJD, ja ALTIJD voor, in of na iedere missie kun je achter Ryders huis een joint en alcohol halen of in de bar in Ganton. En hier is dan de link: Get CJ High And Drunk Mod V1.15 Even een uitleg voor deze mod: Je ziet dan achter Ryders huis of in de bar draaiende "pickups". Er zijn 2 soorten en die 2 soorten hebben van ieder ook weer 2 soorten. Ik zal ze hier even uitleggen: Drugs De sigaret is duidelijk, het is gewoon een sigaret, het enige effect dat je krijgt is dat als je stilstaat dat CJ rookt en hij heeft de sigaret in zin hand. De draaiende "planten" is hetzelfde als de sigaret, maar dan schommelt je scherm wat heen en weer. Alcohol Het bier is het bruine flesje waar beer op staat. Hier zie je alleen de animatie van het drinken als je stilstaat. Het flesje wijn/rum is het flesje wat de Grove Street Families weleens vasthebben en van drinken. Hetzelfde als het bier maar dan schommelt je scherm net zoals bij de drugs. Als je een auto in wilt zul je snel achter elkaar op enter moeten drukken, dit verwijdert de drugs/alcohol (tijdelijk) waardoor je in kan stappen in een auto. En als je niet wilt dat je flesje meteen verdwijnt als je het hebt gepakt moet je blijven bewegen als je het opgepakt hebt, anders pakt CJ het tweede flesje daar weer op en dan rookt ie 1 keer een onzichtbare sigaret en dan is ie weg. Dit geldt ook voor de blunt (sigaret) en de drugs. Nou, dit was het dan, veel plezier! Greetz, Teraku Bewerkt: 1 juni 2007 door Teraku Reageren
GTA freakje Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik zal even de link posten, MAAR: even aandacht voor het volgende:1: Backup je hele script folder in je data folder, of maak een kopie van je San Andreas folder en maak een snelkoppeling voor origineel en eentje voor de drugs enzo. Namelijk als je deze mod hebt crasht het spel als je aan het basketballen,dansen of aan het lowriden bent in een meeting! Dat betekent dat je niet alle missies kan doen, en je savegame doet het niet meer met de vervanging van de bestanden. 2: Je kunt op 2 plekken ALTIJD, ja ALTIJD voor, in of na iedere missie kun je achter Ryders huis een joint en alcohol halen of in de bar in Ganton. En hier is dan de link: Get CJ High And Drunk Mod V1.15 Even een uitleg voor deze mod: Je ziet dan achter Ryders huis of in de bar draaiende "pickups". Er zijn 2 soorten en die 2 soorten hebben van ieder ook weer 2 soorten. Ik zal ze hier even uitleggen: Drugs De sigaret is duidelijk, het is gewoon een sigaret, het enige effect dat je krijgt is dat als je stilstaat dat CJ rookt en hij heeft de sigaret in zin hand. De draaiende "planten" is hetzelfde als de sigaret, maar dan schommelt je scherm wat heen en weer. Alcohol Het bier is het bruine flesje waar beer op staat. Hier zie je alleen de animatie van het drinken als je stilstaat. Het flesje wijn/rum is het flesje wat de Grove Street Families weleens vasthebben en van drinken. Hetzelfde als het bier maar dan schommelt je scherm net zoals bij de drugs. Als je een auto in wilt zul je snel achter elkaar op enter moeten drukken, dit verwijdert de drugs/alcohol (tijdelijk) waardoor je in kan stappen in een auto. En als je niet wilt dat je flesje meteen verdwijnt als je het hebt gepakt moet je blijven bewegen als je het opgepakt hebt, anders pakt CJ het tweede flesje daar weer op en dan rookt ie 1 keer een onzichtbare sigaret en dan is ie weg. Dit geldt ook voor de blunt (sigaret) en de drugs. Nou, dit was het dan, veel plezier! Greetz, Teraku ja van die missies heb ik gemerkt. maar hoe kom ik nou uit los santos weg? ik vind het wel een leuke mod. sta ik tussen de gang te roken zegt een van die members: what is that shit you drinkin. want er stond er een met wijn/rum erbij. Reageren
Teraku Geplaatst: 2 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 (bewerkt) Er is iets om uit Los santos weg te komen, maar de beste manier is eigenlijk mijn kleine geheimpje. maar wat je ook kan doen is gewoon zwemmen met de AEZAKMI cheat, zo word je niet gepakt als je weggaat uit LS. Bewerkt: 3 juni 2007 door Teraku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.