sevaboy Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Mettalic moet toch dood(m'n mening,ik hoef daar geen commentaar op,je mag het,maar toch negeer ik het),ik ben altijd anti geweest.Ik vind dat Tokio Hotel geen muziek kan maken,ik hoor niets in die muziek,dat kan niet.
Scarface92 Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Mettalic moet toch dood(m'n mening,ik hoef daar geen commentaar op,je mag het,maar toch negeer ik het),ik ben altijd anti geweest.Ik vind dat Tokio Hotel geen muziek kan maken,ik hoor niets in die muziek,dat kan niet. Dit keer ben ik het met je eens Ik vind het niet om aan te horen!
Galiorix Geplaatst: 10 september 2007 Rapport Geplaatst: 10 september 2007 Ik vind metal opzich best vette muziek maar bijvoorbeeld Monsoon van Tokio Hotel noem ik geen Metal maar meer rommel in ieder geval geen metal. Greetz
Sdajafol Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Mettalic moet toch dood(m'n mening,ik hoef daar geen commentaar op,je mag het,maar toch negeer ik het),ik ben altijd anti geweest.Ik vind dat Tokio Hotel geen muziek kan maken,ik hoor niets in die muziek,dat kan niet. Eigenwijs als ik ben reageer ik toch - TH is géén metal
LBG Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Ik ben geen fan van Tokio Hotel. Hun stijl trekt me gewoon niet aan. Zoals héél wat mensen hier vind ik die ene een meid lijken. Met hun kleren heb ik geen problemen. Mensen die echte hip hop fans zijn dragen hun broek toch ook bijna onder hun kont?(ja, ik ook ) en hun t-shirts zijn vaak ook wat te groot. Dat zwart schminken is me wat té veel en dat snijden, dat is voor de echte zotten. Nee, echte rap fans houden van de muziek, niet persé van rare kleren of raar taalgebruik. Ik luister elke dag naar rap, ik bestudeer de teksten, en kijk elke dag of er nog iets goeds is uitgekomen, maar ik praat niet alsof ik net uit Amerika kom, ik kleed me niet alsof ik vroeger 150 kilo woog, en ik wil niks te maken hebben met zogenaamde ''Nederlandse Bloods en Crips''. Het gaat om de muziek en niet om alles er omheen.
Sandra Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Eigenwijs als ik ben reageer ik toch - TH is géén metal Wat voorn muziek dan? Emo?
sevaboy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 TH 'verkracht' metal Bah,dus ze doen jeweetwel met Mettalic,hoe zouden zij dat doen?
TomHagen Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Tokio Hotel is gewoon pop ja, geen metal. hoewel et eik nog te laag is voor pop Wat voorn muziek dan? Emo? is emo nu ook al muziek? et moei nie gekker worre
MartyCeha Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Zijn ze niet gewéldig? NEE Gewoon overgewaardeerde (ook nog Duitse!), bagger van een stelletje überstylde ventjes? Ik luister soms naar rock/punk/metal (alles met elektrische- en basgitaren) en wat die kant uit gaat (ik luister meer naar rap en top 40 muziek die ik leuk vind), maar dit vind ik toch wel teleurstellend zeg. Toen het begon moest ik er niet eens aan denken Niet mijn muziek zullen we maar zeggen
sevaboy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Tokio Hotel is gewoon pop ja, geen metal. hoewel et eik nog te laag is voor pop Wat voorn muziek dan? Emo? is emo nu ook al muziek? et moei nie gekker worre Tokio Hotel is geen POP,ik hoor daar geen greintje geluk.Wie draagt er nu make-up als ze jongen zijn,ik noem dat trevestiet.
LBG Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Tokio Hotel is gewoon pop ja, geen metal. hoewel et eik nog te laag is voor pop Wat voorn muziek dan? Emo? is emo nu ook al muziek? et moei nie gekker worre Tokio Hotel is geen POP,ik hoor daar geen greintje geluk.Wie draagt er nu make-up als ze jongen zijn,ik noem dat trevestiet. Dan noem je dat toch verkeerd, want het is travestiet.
sevaboy Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Tokio Hotel is gewoon pop ja, geen metal. hoewel et eik nog te laag is voor pop Wat voorn muziek dan? Emo? is emo nu ook al muziek? et moei nie gekker worre Tokio Hotel is geen POP,ik hoor daar geen greintje geluk.Wie draagt er nu make-up als ze jongen zijn,ik noem dat trevestiet. Dan noem je dat toch verkeerd, want het is travestiet. Bedankt voor je verbetering, toch eens me toetsenbord laten herstellen.
ArticLight Geplaatst: 11 september 2007 Rapport Geplaatst: 11 september 2007 Tokio Hotel is gewoon niks anders dan baggere muziek met een stel travestieten die denken dat ze muziek kunnen maken. Het is in ieder geval geen metal, mochten sommige mensen dat soms denken. Anyway, ik hou het bij metal, rock en andere subgenre's van die twee.
Recommended Posts