Jump to content

Tokio Hotel


NilsHolgersson

Recommended Posts

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NilsHolgersson

    37

  • .Djanick

    19

  • sevaboy

    17

  • moechy

    16

Emo is een stijl, maar emorock of emocore is een muziekgenre, en tot dat kutgenre behoren onder andere schijtbands als My Chemical Romance, Enter Shikari, Panic At The Disco en dus ook Tokio Hotel.

Link to comment
Delen op andere websites

Emo is een stijl, maar emorock of emocore is een muziekgenre, en tot dat kutgenre behoren onder andere schijtbands als My Chemical Romance, Enter Shikari, Panic At The Disco en dus ook Tokio Hotel.

Enter Shikari zou ik toch geen emocore noemen. :puh: Eerder iets in de richting van Punk...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Damn Monsoon zit echt de HELE GODGANZELIJKE DAG IN M'N KOP!

IK EN IEDEREEN BINNEN 3 KILOMETER VAN ME VANDAAN WORDEN ER GEK VAN!

Ridin' through the monsoon..

Beyond the world, 'til the end of time..

Where the rain won't hurt,

Fighting the storm, into the blue..

*Zucht*..

Link to comment
Delen op andere websites

Pffwaaah niet zo Alleen in die helikopter hoe heet die??:puh: was beetje leuk sommige stukjes maar de rest bleeh niks aan

Die in de helicopter is: Monsoon. Dat is de liedje, waarmee ze in principe doorbraken rond 2002, met de Duitse versie alleen (Durch den Munsun) Nu is er dus een Engelse versie van gemaakt :Y. Nu is er nog een nieuwere liedje: Ready, Set,Go. Zag ik op TMF. Ontopic: Ik vind Tokio Hotel niet leuk :puh:, maar Monsoon vond ik wel een mooi liedje :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze wel goed. Ook 'Monsoon' in het begin, maar nu heb ik het al zo'n 40x gehoord per dag, en dan is er eigenlijk niks meer aan...

Nu 'Ready, set, go' vind ik nog veel beter, maar ik vrees dat dat zoals 'Monsoon' heel vervelend begint te worden...

Link to comment
Delen op andere websites

dp_060124_bandnamen_tokio.jpg

Op dit moment staan ze in de hitlijsten met hun nummer Monsoon, een Engelstalige versie van Durch den Monsun. :dans:

Het beste uit Duitsland sinds Dennie Christian!

En Rammstein dan?

Btw ik dacht eerst dat die zanger een vrouw was. Toen ik zag dat het een man was freakte ik helemaal out.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...